logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Akademia Zarządzania Barwą – I Konferencja

   08.08.2007, przeczytano 967 razy

Wydawnictwo Polski Drukarz sp. z o.o. we współpracy z firmą X-Rite organizuje konferencję dotyczącą Color Managementu Myślą przewodnią konferencji jest pokazanie, jak zastosować Color Management na każdym etapie procesu poligraficznego i zagwarantować wysoką jakość druku; jakie urządzenia pomiarowe i kalibracyjne, w jaki sposób i w jakim celu warto stosować w produkcji poligraficznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/akademia-zarzadzania-barwa--i-konferencja,5943,artykul.html

Konferencja pod tytułem: „I Konferencja z cyklu Akademia Zarządzania Barwą”), odbędzie się 21 listopada 2007 r. w Centrum Expo w Warszawie przy ul. Prądzyńskiego 12/14. Jest ona przeznaczona dla fotografów, grafików, studiów DTP, studiów prepress, drukarń.

Zagadnienia tworzące program konferencji:


  1. Wprowadzenie do tematu: Color Management – synteza.
  2. Pomiar i kalibracja w profesjonalnej fotografii.
  3. Pomiar i kalibracja stosowane przez projektantów i grafików (monitory, skanery, RIP-y).
  4. Profile ICC – urządzenia i oprogramowanie do ich tworzenia.
  5. Kalibracja i kontrola gamutu drukarek cyfrowych.
  6. Zarządzanie barwami w prepressie – pomiar płyt CtP, proofing.
  7. Kontrola jakości druku.
  8. Case study. Color Management dla małych i średnich przedsiębiorstw. Jak połączyć proofing z maszyną drukującą – na przykładzie małej drukarni warszawskiej.
  9. Kontrola jakości farb – nowoczesne recepturowanie, recepturowanie on-line.
  10. Wytyczne co do jakości stworzone przez Verband der Druckindustrie i FOGRA.

Partnerami Konferencji są: Agfa, Alstor, Cortland, Epson Deutschland, Heidelberg Polska, Mercor Poland, Michael Huber Polska, Reprograf, Sun Chemical, X-Rite.
Patronat sprawuje Polska Izba Druku. Patronat medialny: Drukarnie.com.pl, Dtp.pl, Poligrafia.org.pl, Polska Poligrafia, Signs.pl., „Świat DRUKU” i „Pro-KREACJA”.

Koszt udziału w konferencji: 200 zł (przy wpłacie do 31 X 2007) lub 290 zł (przy wpłacie po tym terminie) obejmuje także przerwy kawowe i lunch oraz materiały konferencyjne.
Na zakończenie konferencji wśród uczestników zostaną rozlosowane nagrody – już ufundowana została cyfrowa drukarka fotograficzna Epson i sprzęt do kalibracji monitora X-Rite.
Organizator zachęca firmy zainteresowane współpracą do dołączenia do grona sponsorów konferencji.

Źródło: Polski Drukarz

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W ramach współpracy KERRIS Group odpowiada za opracowanie i zrealizowanie aktywacji dla potencjalnych kandydatów szkół policealnych Żak, landing page akcji oraz optymalizację kampanii performance marketingowej.
Awanse w Triple PR
Róża Siudaj i Natalia Bodziony, związane z Triple PR od 2019 roku, awansowały w strukturach agencji. Pierwsza z nich objęła stanowisko Senior PR Consultanta, a druga PR Consultanta.
„E-commerce B2B – Biznes w sieci”
Mówiąc o e-commerce często myślimy o zakupach towarów poprzez Internet dokonanych przez konsumentów. Podczas pandemii rosły one gwałtownie, szybko zapełniając paczkami auta kurierów i paczkomaty. W przypadku handlu internetowego między firmami, e-commerce B2B, był on dużo mniej widoczny, chociaż skala obrotów w tym kanale jest kilkukrotnie...
Kamikaze przygotowało dla marki Bourjois kampanię na trzy rynki CEE
Agencja Kamikaze przygotowała dla marki Bourjois (z portfolio Coty Eastern Europe) akcję wizerunkowo-sprzedażową, wspierającą launch nowych maskar Bourjois Volume Glamour – na trzech rynkach CEE: w Polsce oraz w Rumunii, a na Węgrzech wyłącznie wspierającą sprzedaż. W polskiej odsłonie akcji jako partner bierze też udział marka biżuterii Minty Dot.
Meaningful Brands 2021 - wkraczamy w „Erę konsumenckiego cynizmu”
Najnowsza fala badania, które Havas prowadzi od 2009 roku, pokazuje, że konsumenci nieustannie poszukują uczciwości i autentyczności – ale marki mają trudności ze spełnieniem tych oczekiwań. W tegorocznej edycji badania wśród globalnie ocenianych marek najlepiej wypadły: Google, Pay Pal, WhatsUp, YouTube i Samsung. Wysoko w zestawianiu znalazły się także...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764