logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Akademia Zarządzania Barwą – I Konferencja

   08.08.2007, przeczytano 1024 razy

Wydawnictwo Polski Drukarz sp. z o.o. we współpracy z firmą X-Rite organizuje konferencję dotyczącą Color Managementu Myślą przewodnią konferencji jest pokazanie, jak zastosować Color Management na każdym etapie procesu poligraficznego i zagwarantować wysoką jakość druku; jakie urządzenia pomiarowe i kalibracyjne, w jaki sposób i w jakim celu warto stosować w produkcji poligraficznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/akademia-zarzadzania-barwa--i-konferencja,5943,artykul.html

Konferencja pod tytułem: „I Konferencja z cyklu Akademia Zarządzania Barwą”), odbędzie się 21 listopada 2007 r. w Centrum Expo w Warszawie przy ul. Prądzyńskiego 12/14. Jest ona przeznaczona dla fotografów, grafików, studiów DTP, studiów prepress, drukarń.

Zagadnienia tworzące program konferencji:


  1. Wprowadzenie do tematu: Color Management – synteza.
  2. Pomiar i kalibracja w profesjonalnej fotografii.
  3. Pomiar i kalibracja stosowane przez projektantów i grafików (monitory, skanery, RIP-y).
  4. Profile ICC – urządzenia i oprogramowanie do ich tworzenia.
  5. Kalibracja i kontrola gamutu drukarek cyfrowych.
  6. Zarządzanie barwami w prepressie – pomiar płyt CtP, proofing.
  7. Kontrola jakości druku.
  8. Case study. Color Management dla małych i średnich przedsiębiorstw. Jak połączyć proofing z maszyną drukującą – na przykładzie małej drukarni warszawskiej.
  9. Kontrola jakości farb – nowoczesne recepturowanie, recepturowanie on-line.
  10. Wytyczne co do jakości stworzone przez Verband der Druckindustrie i FOGRA.

Partnerami Konferencji są: Agfa, Alstor, Cortland, Epson Deutschland, Heidelberg Polska, Mercor Poland, Michael Huber Polska, Reprograf, Sun Chemical, X-Rite.
Patronat sprawuje Polska Izba Druku. Patronat medialny: Drukarnie.com.pl, Dtp.pl, Poligrafia.org.pl, Polska Poligrafia, Signs.pl., „Świat DRUKU” i „Pro-KREACJA”.

Koszt udziału w konferencji: 200 zł (przy wpłacie do 31 X 2007) lub 290 zł (przy wpłacie po tym terminie) obejmuje także przerwy kawowe i lunch oraz materiały konferencyjne.
Na zakończenie konferencji wśród uczestników zostaną rozlosowane nagrody – już ufundowana została cyfrowa drukarka fotograficzna Epson i sprzęt do kalibracji monitora X-Rite.
Organizator zachęca firmy zainteresowane współpracą do dołączenia do grona sponsorów konferencji.

Źródło: Polski Drukarz

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764