logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Akademia Zarządzania Barwą – I Konferencja

   13.09.2007, przeczytano 1511 razy

Wydawnictwo Polski Drukarz organizuje I Konferencję z cyklu Akademia Zarządzania Barwą. Jej myślą przewodnią jest pokazanie, jak zastosować Color Management na każdym etapie procesu poligraficznego i zagwarantować wysoką jakość druku; jakie urządzenia pomiarowe i kalibracyjne, w jaki sposób i w jakim celu warto stosować w produkcji poligraficznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/akademia-zarzadzania-barwa--i-konferencja,6087,artykul.html

Konferencja odbędzie się 21 listopada 2007 r. w Centrum Expo w Warszawie przy ul. Prądzyńskiego 12/14. Jest ona przeznaczona dla fotografów, grafików, studiów DTP, studiów prepress, drukarń.

Zagadnienia tworzące program konferencji:
1. Wprowadzenie do tematu: Color Management – synteza.
2. Pomiar i kalibracja w profesjonalnej fotografii.
3. Pomiar i kalibracja stosowane przez projektantów i grafików (monitory, skanery, RIP-y).
4. Profile ICC – urządzenia i oprogramowanie do ich tworzenia.
5. Kalibracja i kontrola gamutu drukarek cyfrowych.
6. Zarządzanie barwami w prepressie – pomiar płyt CtP, proofing.
7. Kontrola jakości druku.
8. Case study. Color Management dla małych i średnich przedsiębiorstw. Jak połączyć proofing z maszyną drukującą – na przykładzie małej drukarni warszawskiej.
9. Kontrola jakości farb – nowoczesne recepturowanie, recepturowanie on-line.
10. Wytyczne co do jakości stworzone przez Verband der Druckindustrie i FOGRA.

Partnerami Konferencji są: Agfa, Alstor, Cortland, Epson Deutschland, Heidelberg Polska, Mercor Poland, Michael Huber Polska, Reprograf, Sun Chemical, X-Rite.

Na zakończenie konferencji wśród uczestników zostaną rozlosowane nagrody: cyfrowa drukarka fotograficzna Epson (fundator: Epson Deutschland), sprzęt do kalibracji monitora X-Rite (fundator: X-Rite), program Quark XPress 7.3 full version Win/Mac i przeglądarka diapozytywów Just Normlicht 4010 (fundator: Zakłady Artystyczne ART), a także wzornik kolorów Pantone Color Bridge Euro (fundator: ColorManagement.pl i sklep internetowy portalu Dtp.pl).

Koszt udziału w konferencji: 200 zł (przy wpłacie do 31 X 2007) lub 290 zł (przy wpłacie po tym terminie) obejmuje także przerwy kawowe i lunch oraz materiały konferencyjne. Wpłaty – na konto Wydawnictwa Polski Drukarz sp. z o.o.: PKO S.A. oddział w Łodzi nr konta: 24124015451111000011659583. Liczba miejsc na konferencji jest ograniczona, o przyjęciu uczestnika decyduje kolejność zgłoszeń.
Dodatkowe informacje: 042 6887949, 042 6871292, biuro@swiatdruku.com.pl

Patronat nad konferencją sprawuje Polska Izba Druku.
Patronat medialny: Drukarnie.com.pl, Dtp.pl, Poligrafia.org.pl, Polska Poligrafia, Signs.pl, „Pro-KREACJA” i „Świat DRUKU”.

Źródło: Polski Drukarz

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764