logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Akademia Zarządzania Barwą – I Konferencja

   13.09.2007, przeczytano 1415 razy

Wydawnictwo Polski Drukarz organizuje I Konferencję z cyklu Akademia Zarządzania Barwą. Jej myślą przewodnią jest pokazanie, jak zastosować Color Management na każdym etapie procesu poligraficznego i zagwarantować wysoką jakość druku; jakie urządzenia pomiarowe i kalibracyjne, w jaki sposób i w jakim celu warto stosować w produkcji poligraficznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/akademia-zarzadzania-barwa--i-konferencja,6087,artykul.html

Konferencja odbędzie się 21 listopada 2007 r. w Centrum Expo w Warszawie przy ul. Prądzyńskiego 12/14. Jest ona przeznaczona dla fotografów, grafików, studiów DTP, studiów prepress, drukarń.

Zagadnienia tworzące program konferencji:
1. Wprowadzenie do tematu: Color Management – synteza.
2. Pomiar i kalibracja w profesjonalnej fotografii.
3. Pomiar i kalibracja stosowane przez projektantów i grafików (monitory, skanery, RIP-y).
4. Profile ICC – urządzenia i oprogramowanie do ich tworzenia.
5. Kalibracja i kontrola gamutu drukarek cyfrowych.
6. Zarządzanie barwami w prepressie – pomiar płyt CtP, proofing.
7. Kontrola jakości druku.
8. Case study. Color Management dla małych i średnich przedsiębiorstw. Jak połączyć proofing z maszyną drukującą – na przykładzie małej drukarni warszawskiej.
9. Kontrola jakości farb – nowoczesne recepturowanie, recepturowanie on-line.
10. Wytyczne co do jakości stworzone przez Verband der Druckindustrie i FOGRA.

Partnerami Konferencji są: Agfa, Alstor, Cortland, Epson Deutschland, Heidelberg Polska, Mercor Poland, Michael Huber Polska, Reprograf, Sun Chemical, X-Rite.

Na zakończenie konferencji wśród uczestników zostaną rozlosowane nagrody: cyfrowa drukarka fotograficzna Epson (fundator: Epson Deutschland), sprzęt do kalibracji monitora X-Rite (fundator: X-Rite), program Quark XPress 7.3 full version Win/Mac i przeglądarka diapozytywów Just Normlicht 4010 (fundator: Zakłady Artystyczne ART), a także wzornik kolorów Pantone Color Bridge Euro (fundator: ColorManagement.pl i sklep internetowy portalu Dtp.pl).

Koszt udziału w konferencji: 200 zł (przy wpłacie do 31 X 2007) lub 290 zł (przy wpłacie po tym terminie) obejmuje także przerwy kawowe i lunch oraz materiały konferencyjne. Wpłaty – na konto Wydawnictwa Polski Drukarz sp. z o.o.: PKO S.A. oddział w Łodzi nr konta: 24124015451111000011659583. Liczba miejsc na konferencji jest ograniczona, o przyjęciu uczestnika decyduje kolejność zgłoszeń.
Dodatkowe informacje: 042 6887949, 042 6871292, biuro@swiatdruku.com.pl

Patronat nad konferencją sprawuje Polska Izba Druku.
Patronat medialny: Drukarnie.com.pl, Dtp.pl, Poligrafia.org.pl, Polska Poligrafia, Signs.pl, „Pro-KREACJA” i „Świat DRUKU”.

Źródło: Polski Drukarz

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Api.pl: druk żywiczny bez tajemnic
API.PL zaprasza do udziału w prezentacjach najnowszego plotera EPSON SureColor SC-R5010. Zaprezentowane zostaną możliwości rozwoju biznesu, jakie daje ekologiczny druk żywiczny.
Plej partnerem akcji #Razemnampodrodze
W związku ze 150. urodzinami Continental marka przypomina o tym, jak ważne jest bezpieczeństwo na drodze i zachęca do wspólnego pomagania poszkodowanym w wypadkach drogowych - podopiecznym Fundacji Moc Pomocy. Agencja Plej wspiera w tej misji Continental.
Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield wprowadza, w porozumieniu z funduszem AEW, rozwiązania z zakresu marketingu interaktywnego promującego ofertę najemców Galerii Klif Gdynia oraz Domu Mody Klif Warszawa. To kolejny krok w łączeniu narzędzi marketingowych w ramach trendu Online2Offline, który skupia się m.in. na podnoszeniu współczynnika...
W drugiej edycji konkursu Global Agency of the Year, magazyn "Campaign" przyznał działającej w 85 miastach na świecie agencji VMLY&R tytuł "Best of the Best: Creative Network”.
Najnowsze narzędzia w ramach aplikacji Amway Xperience już dostępne
Amway Most Loved Recommender to najnowsze narzędzie w ramach aplikacji. Content do aplikacji Amway Xperience tworzy zespół Opus B.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764