logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Akademia Zdobienia Tekstyliów – edycja WIOSNA ’22

  S 12.04.2022, przeczytano 1785 razy
ilustracja

Weź udział w wiosennej edycji Akademii Zdobienia Tekstyliów API.PL i przekonaj się, w jaki sposób możesz rozwijać biznes i wzbogacać ofertę swojej firmy, wykorzystując sublimację, druk DTG i DTF oraz termotransfer tonerowy i folie termotransferowe).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/akademia-zdobienia-tekstyliow-%E2%80%93-edycja-wiosna-%E2%80%9922,395477,artykul.html

Akademia Zdobienia Tekstyliów to cykl warsztatów prezentujących techniki zdobienia i znakowania tekstyliów, przy wykorzystaniu oferowanych przez firmę technologii druku. API.PL posiada bogate doświadczenie w druku na tekstyliach różnego rodzaju, w tym znajdujących zastosowanie w małym formacie (koszulki oraz przedmioty użytkowe i gadżety promocyjne). W ofercie firmy dostępne są drukarki, prasy termotransferowe, plotery tnące oraz bogaty wybór podłoży tekstylnych.

Warsztaty odbędą się w oddziałach API.PL w następujących terminach:

  • RĄBIEŃ K/ŁODZI – 27 / 28 kwietnia 2022
  • CHORZÓW – 17 / 18 maja 2022

Koszt udziału w warsztatach wynosi 99 pln netto / osobę.

AGENDA:

  • powitanie uczestników, wprowadzenie w tematykę warsztatów
  • zdobienie tekstyliów foliami termotransferowymi FLEX i FLOCK
  • przegląd produktów oraz pokazy rekomandowanych ploterów tnących i pras termicznych
  • termotransfer z drukarkami z białym tonerem – OKI Pro 8432WT i Pro 9541WT – możliwości zdobienia tekstyliów, podłoży sztywnych, tatuaże oraz transfery hybrydowe
  • przerwa – catering
  • Epson SC-F500 i SC-F100 – małe drukarki sublimacyjne – wiele możliwości zdobienia – nadruki na podłożach tekstylnych i ceramicznych
  • druk DTG na Epson SC-F2100 oraz transfer DTF w oparciu o drukarki DTG – druk na koszulkach w technologii DTG oraz produkcja transferu DTF krok po kroku
  • kreator Antigro – wsparcie w rozwoju Twojego biznesu
  • pytania, podsumowanie, zakończenie.

Sprawdź warunki udziału i wypełnij formularz zgłoszeniowy: https://www.api.pl/akademia-zdobienia-tekstyliow-edycja-wiosna-22/

Źródło: API.PL

www.api.pl


avatar użytkownika
+ + + + +

Tekst opublikował użytkownik: api_pl

(API.PL Sp. z o.o.)

api_pl o sobie:

API.PL – jest bezpośrednim importerem maszyn i materiałów do sitodruku i druku wielkoformatowego. Zapewnia klientom wysoką jakość produktów w atrakcyjnej cenie. Firma stale rozszerza ofertę, aby sprostać zmieniającym się oczekiwaniom branży i rynku poligraficznego. W ofercie API.PL znajdą się maszyny i farby do sitodruku renomowanych światowych producentów, a także szeroka gama ploterów ekosolwentowych, sublimacyjnych, UV oraz tusze, media do druku oraz programy RIP.

Więcej informacji o użytkowniku

S - Tekst sponsorowany opublikowany na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764