logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Akademia Zdrowego Brzuszka: Kampania Bebiko 2

  PR 27.06.2017, przeczytano 794 razy

Ruszyła kampania promująca Akademię Zdrowego Brzuszka – program edukacyjny marki Bebiko 2. Dostępne na www.bebiklub.pl lekcje online poruszają tematy związane z małym brzuszkiem, ważne dla każdej mamy. Prowadzone działania obejmują online, prasę i nośniki OOH w placówkach medycznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/akademia-zdrowego-brzuszka%3A-kampania-bebiko-2,32945,artykul.html

Akademia Zdrowego Brzuszka ma na celu edukację rodziców na temat znaczenia brzuszka niemowlęcia. Aby rozwijać koncept, marka Bebiko 2 przeprowadziła wśród użytkowników www.bebiklub.pl badania, które pomogły określić najbardziej poszukiwane tematy w zakresie rozwoju układu pokarmowego dziecka.

Działania o charakterze 360° prowadzone są w kilku kanałach komunikacji. W prasie parentingowej został zaplanowany cykl advertoriali edukacyjnych, związanych tematycznie z obszarami Akademii Zdrowego Brzuszka. W przychodniach pojawiają się plakaty edukacyjne. Działania angażujące odbiorców będą również prowadzone wspólnie z partnerskim portalem internetowym.

Kreację przygotowała agencja VML, media tradycyjne zakupił dom mediowy MediaCom, portale społecznościowe – VML, pozostałe media online – K2 Media. Działania na stronie www prowadzi SYZYGY, a działania PR – Alert Media Communications.

Źródło: Alert Media Communications

www.alertmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764