logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Akamai Technologies dołączyło do grona klientów More Bananas

  PR 30.11.2020, przeczytano 505 razy

More Bananas nawiązało współpracę z nowym klientem. Od sierpnia bieżącego roku agencja zajmuje się komunikacją przedsiębiorstwa zajmującego się m.in. przechowywaniem danych - Akamai Technologies.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/akamai-technologies-dolaczylo-do-grona-klientow-more-bananas,389373,artykul.html

W zakres obsługi More Bananas wchodzi prowadzenie profilu na Facebooku oraz zakup mediów Facebook Ads.

- Naszym celem jest promocja międzynarodowej marki w social mediach. To niełatwe zadanie, ale w More Bananas lubimy wyzwania. A ta współpraca zapowiada się naprawdę owocnie - mówi Wojtek Żywolt, social media specialist.

Akamai Technologies: spółka posiada 240 tysięcy serwerów w ponad 110 krajach na świecie. Firma obsługuje około 30% całego ruchu w internecie. Do najważniejszych klientów należą: Apple, eBay, BMW, Microsoft, Facebook czy Audi. W 2011 roku spółka otworzyła oddział w Krakowie.

Za działania w social mediach odpowiedzialny jest Wojtek Żywolt (social media specialist) ze wsparciem graficznym Michała Oleksieja (art director). Marka wybrała More Bananas na podstawie przedstawionej oferty.

Źródło: More Bananas

www.morebananas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
Hardmade łamie stereotypy z pomocą nowej platformy komunikacyjnej
Hardmade, marka piwa Kompanii Piwowarskiej, przechodzi szereg rewolucyjnych zmian. 19 kwietnia br. wystartowała nowa platforma kreatywna, wprowadzając brand heroskę – Mrs. Hardmade. W portfolio debiutują również nowe, innowacyjne warianty smakowe jak Blackberry Vanilla, Exotic Kumkwat i bezalkoholowy Citrus Ice Tea Crush. Dodatkowo opakowania zyskały odświeżoną szatę...
Marka kosmetyczna Oriflame rozpoczęła swoją pierwszą kampanię na platformie Twitch, w ramach komunikacji nowej platformy wizerunkowej „Reach Your Happy Place”. Współpracując z siedmioma polskimi streamerami, Oriflame zachęca młodych, aktywnych graczy do odkrywania swoich szczęśliwych miejsc. Za wejście marki Oriflame do świata gamingu i realizację kampanii na platformie...
Polpharma Metafen - nowa kampania digitalowa
Polpharma stawia na nową komunikację marki Metafen skierowaną do młodych odbiorców.
Social media marki Monster Munch pod opieką Hand Made
Agencja wygrała przetarg na obsługę mediów społecznościowych marki Monster Munch, należącej do Lorenz.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764