logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Akcelerator [m]spark w IAB Polska

  PR 13.03.2019, przeczytano 166 razy

Pierwszy w Polsce akcelerator dedykowany sektorowi MarTech - [m]spark, dołączył do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/akcelerator-mspark-w-iab-polska,381618,artykul.html

[m]spark powered by KnowledgeHub Akcelerator to program akceleracyjny powstały dzięki  nawiązaniu partnerstwa pomiędzy Knowledge Hub, funduszem inwestycyjnym oraz GroupM, platformą technologiczną i negocjacyjną tworzoną przez agencje mediowe WPP: MediaCom, Mindshare i Wavemaker. Akcelerator został stworzony z myślą o rozwoju produktów i usług z szeroko rozumianego obszaru reklamy i MarTech, czyli połączenia marketingu i technologii.  [m]spark daje startupom unikalną wartość w postaci dostępu do wiedzy eksperckiej, ekspozycji rynkowej do klientów agencji partnerskich oraz dodatkowego finansowania dla najbardziej obiecujących projektów.

– Bardzo cieszymy się, że IAB, tak prestiżowa organizacja, jest otwarta na „młode” i innowacyjne inicjatywy jak [m]spark. Członkostwo w Związku Pracodawców Branży Internetowej to dla nas ogromna szansa, aby wspólnie z innymi podmiotami zrzeszonymi w IAB, aktywnie uczestniczyć w branżowych projektach kształtujących rynek reklamy w Polsce oraz wymieniać się wiedzą i doświadczeniem. Wierzę, że  [m]spark dzięki łączeniu różnorodnych perspektyw (startupów, domów mediowych i funduszu inwestycyjnego) oraz agregacji ogromnej wiedzy o rozwiązaniach martech również wnosi do IAB unikatową wartość. – tłumaczy Tomasz Szulkowski, COO [m]spark.

W pierwszej edycji programu akceleracyjnego [m]spark, który ruszył w maju 2018 roku wzięło udział 16 startupów, które w ramach siedmiu całodniowych sesji uczestniczyły w szkoleniach, warsztatach i spotkaniach mentoringowych z ekspertami z GroupM. Od zakończenia programu rozwijany był również nowy format akceleracji dla dojrzałych produktów, posiadających pierwsze wdrożenia w ramach indywidualnych spotkań [m]spark SESSIONS. Aktualnie trwają już pierwsze wdrożenia produktów [m]spark u klientów GroupM.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 220 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Źródło: [m]spark powered by KnowledgeHub Akcelerator

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dni Otwarte z ploterami Artemis – 21 marca 2019
W pierwszy dzień wiosny, dystrybutor szerokoformatowych drukarek Artemis – firma Atrium Centrum Ploterowe z Opola – zaprezentuje podczas Dni Otwartych, dwa urządzenia o szerokości roboczej 320 cm.
Bartłomiej Topa nowym ambasadorem marki Mitsubishi w Polsce
Polski oddział Mitsubishi Motors nawiązał współpracę z cenionym aktorem - Bartłomiejem Topa, który będzie pełnił rolę ambasadora marki. Znany z dużego oraz małego ekranu oraz sceny teatralnej i cieszący się ogromnym uznaniem widzów i krytyków Bartłomiej Topa będzie promował najnowsze wcielenie znanego SUV-a Mitsubishi Outlander. Kluczyki do nowego...
Blikomania: milion na nagrody za codzienne płatności Blikiem
Wystartowała nowa edycja popularnej BLIKOMANII – loterii Polskiego Standardu Płatności. Każdy, kto zarejestruje się w loterii i będzie regularnie płacić BLIKIEM do 21 sierpnia br., może codziennie wygrać 100 lub 1000 zł. Dodatkowo będzie mógł wygrać nagrodę główną czyli 100 000 zł.
Imagine z nowym New Business Directorem
IMAGINE poszerza zespół – do agencji dołącza Mariusz Parol, który będzie odpowiadał za przygotowanie strategii sprzedaży i rozwinięcie działu new business.
STS i KSW przedłużają kontrakt
STS oraz Federacja KSW podjęły decyzję o przedłużeniu współpracy. Porozumienie zawarto na najbliższy rok – obejmować będzie co najmniej 5 gal KSW zaplanowanych w 2019 roku. Dotychczasowa współpraca bukmachera z Federacją trwa od lutego 2018 roku.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764