logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Akcesoria do jadalnych wydruków

DariaKostera  PR 22.05.2003, przeczytano 1412 razy

Technika drukowania na jadalnych papierach znana jest w Europie zaledwie od 6 lat. Umożliwia ona ozdabianie wypieków cukierniczych oraz piekarniczych fotografiami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/akcesoria-do-jadalnych-wydrukow,1641,artykul.html

Także na rynku polskim zadomowiła się ona na stałe, dzięki ofercie firmy Agawa.pl .
Od tej pory żadne okazje typu urodziny, imieniny nie będą mogły się obejść bez tortu ze zdjęciem jubilata. Ponadto wykorzystanie ich także do druku opłatków, gadżetów, dowcipnych upominków oraz przenoszenie na takie produkty spożywcze jak: bita śmietana, czekolada, likier królewski, śmietanki maślane, lody, serniki, musy, itp. wpływają na coraz większe zainteresowanie tego typu produktami.
Jak jednak wygląda praca z tak oryginalnymi towarami?
Otóż aby uzyskać wydruk np. na torcie, potrzebny jest, poza jadalnym papierem, także jadalny atrament, oraz czysta głowica do drukowania. Z reguły producenci sprzedają całe zestawy do takich wydruków. Ponadto z ich oferty możliwy jest także odrębny zakup papieru lub atramentu. Tak więc wszystkie osoby zainteresowane wykorzystaniem ich nie powinny mieć z nimi problemu.
O jednym jednak trzeba pamiętać - całość przeznaczona jest do zadrukowania przy użyciu drukarek atramentowych firm Canon oraz Epson.
Więcej szczegółowych informacji można uzyskać na stronach sklepu internetowego AGAWA.PL: http://www.agawa.pl/atrament/jadalne_akcesoria/ , który jako jeden z nielicznych dystrybutorów, oferuje pełną ofertę jadalnych akcesoriów do wydruku.


+ + +

Tekst opublikował użytkownik: DariaKostera

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764