logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Akcja „Dorzuć misie” na meczu reprezentacji Polski

  PR 05.06.2024, przeczytano 783 razy
ilustracjastrzałka

W poniedziałek, 10 czerwca na Stadion Narodowy w Warszawie podczas meczu Polska-Turcja zawita akcja “Dorzuć misie” organizowana przez STS oficjalnego sponsora reprezentacji Polski w piłce nożnej. Polega ona na przyniesieniu przez kibiców maskotek, które po gwizdku kończącym spotkanie wylądują na murawie stadionu. Beneficjentem czerwcowej akcji jest Fundacja DKMS, której Fundacja STS przekaże gwarantowane 10 000 zł, a za każdego rzuconego pluszaka zapłaci dodatkowo 1 zł. Jest to wyjątkowa i rzadko spotykana akcja, organizowana na tak dużą skalę, której inicjatorem jest sponsor reprezentacji narodowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/akcja-_dorzuc-misie_-na-meczu-reprezentacji-polski,404493,artykul.html

Ostatnie, sparingowe spotkanie reprezentacji Polski w piłce nożnej mężczyzn z Turcją, przed wylotem na Mistrzostwa Europy w Niemczechbędzie dla wszystkich kibiców wyjątkowe. Przynosząc na mecz pluszaka, fani kadry będą mogli wesprzeć Fundację DKMS zajmującą się pomocą osobom chorym na nowotwory krwi. Tuż po ostatnim gwizdku sędziego, odbędzie się bowiem kolejna odsłona akcji “Dorzuć misie” organizowanej przez STS. – Drodzy kibice reprezentacji Polski! Gorąca Was zachęcam, abyście w dniu meczu z Turcją zabrali ze sobą pluszowe maskotki. Niech po końcowym gwizdku zasypią murawę PGE Narodowego! Rzucajmy śmiało w słusznej sprawie i pomóżmy pomagać – mówi Cezary Kulesza, prezes PZPN.

Gwarantowane 10 000 zł zostanie przekazane na wsparcie Fundacji DKMS, a konkretnie na pokrycie kosztów rejestracji i badania potencjalnych Dawców szpiku i komórek macierzystych oraz edukację społeczną w temacie dobrowolnego dawstwa szpiku oraz dodatkowo 1 zł za każdą maskotkę, która wyląduje na boisku. Z kolei rzucone pluszaki trafią do Stowarzyszenia Nadzieja na Mundial.

ilustracjastrzałka

Oprócz tego, STS wraz z Fundacją DKMS i PZPN przygotował specjalnie wydzielone strefy (przed i na stadionie), w których chętne osoby będą mogły rejestrować się jako potencjalni Dawcy szpiku.

– Jako zaangażowany partner reprezentacji Polski, po raz kolejny tworzymy wyjątkową akcję aktywującą naszą 10-letnią współpracę sponsorską. Cel jest szczytny – pomagamy osobom chorym na nowotwory krwi. Będąc jedną z najbardziej aktywnych i zaangażowanych firm na rynku sponsoringu sportowego w Polsce, chętnie tworzymy inicjatywy, które niosą za sobą realne wsparcie potrzebującym, a które równocześnie angażują tysiące kibiców. Liczymy na to, że fani z całej Polski nie zawiodą i przyniosą na mecz reprezentacji wiele pluszaków. To od nich zależy, ile pieniędzy trafi do Fundacji DKMS – komentuje Paweł Rabantek, dyrektor marketingu w STS.

– Czujemy się wyróżnieni wyborem – przez Fundację STS, STS i PZPN – naszej organizacji w tak wyjątkowej akcji charytatywnej. To potwierdza, że idea dawstwa szpiku jest bliska miłośnikom piłki nożnej, wśród których jest wielu Dawców faktycznych czyli osób które podarowały szansę na życie swoim „bliźniakom genetycznym”. Bardzo cieszymy się z tej współpracy bo zarówno przekazane środki jak i możliwość rejestracji jako potencjalny Dawca szpiku w bazie Fundacji DKMS przyczynią się do realnej pomocy chorym na nowotwory krwi, dla których przeszczepienie szpiku jest często jedyną szansa na życie. To wielka radość, że gramy do jednej bramki” – mówi Agnieszka Wodzińska, Wiceprezes Fundacji DKMS.

Zeszłoroczna część akcji „Dorzuć misie” została przeprowadzona w trakcie pięciu spotkań Ekstraklasy i 1. ligi piłkarskiej. Odwiedziła Lubin, Kielce, Częstochowę, Białystok i Bielsko-Białą. Tylko w tym roku, akcja odbyła się już na meczu hokeja na lodzie w Katowicach (GKS Katowice) oraz na meczach siatkówki w Kędzierzynie-Koźlu (ZAKSA) i Gdańsku (Trefl). W trakcie wszystkich odsłon akcji kibice rzucili 234 875 maskotek. Stanowiło to równowartość 756 933 zł, które STS i Fundacja STS przekazali na pomoc potrzebującym, wskazanym przez każdy z klubów.

Idea akcji pochodzi z rozgrywek hokejowych, jednak różni się tym, że pluszowe maskotki rzucane są po zakończeniu spotkania. Co więcej, w przypadku meczu reprezentacji Polski w meczu z Turcją, każdy pluszak będzie stanowił równowartość wsparcia finansowego przekazanego przez STS. Organizator akcji wraz z PZPN i Fundacją DKMS, w tygodniu poprzedzającym akcję, będą prowadzić intensywną komunikację w mediach społecznościowych zachęcającą kibiców do przyjścia na mecz z Turcją i przyniesienia maskotek, które po gwizdku kończącym spotkanie wylądują na murawie Stadionu Narodowego. Środki na konto Fundacji DKMS zostaną przelane z konta Fundacji STS (Sport Twoją Szansą).

Organizatorzy proszą, by wszystkie maskotki były czyste i szczelnie zapakowane w foliowe opakowania.

Źródło: STS S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rosną inwestycje reklamowe w wideo
Rynek reklamy wideo, obejmujący telewizję i wideo online, wzrósł w pierwszym kwartale 2025 r. o 4,3% w porównaniu do analogicznego okresu w 2024 roku, a jego wartość wyniosła blisko 1,56 miliarda zł, wynika z analizy Publicis Groupe Polska.
Molecular Creative: nowa odsłona kampanii serków Łaciatych
To już drugi rok, w którym firma Mlekpol kontynuuje współpracę z agencją Molecular Creative. W telewizji i na platformach cyfrowych pojawił się odświeżony spot reklamowy, który promuje Puszysty wariant serków Łaciatych.
RetailMediaSummit: innowacje i trendy w Retail Media
RetailMediaSummit, zorganizowany przez MediaMarkt we współpracy z Criteo oraz Lexus Warszawa Wola, zgromadził ponad 140 liderów rynku, przedstawicieli agencji i partnerów biznesowych. Uczestnicy, którzy spotkali się wczoraj w Warszawie, mieli okazję poznać najnowsze trendy oraz praktyczne możliwości innowacyjnych rozwiązań Retail Media w branży handlu...
Akademia e-marketingu po raz kolejny na Dolnym Śląsku
4 czerwca br. we wrocławskim Haston City Hotel odbędzie się kolejne spotkanie Akademii e-marketingu. To już 13. edycja cyklu darmowych szkoleń adresowanych do małych i średnich przedsiębiorców, którzy pragną odnieść sukces w biznesie internetowym. W trakcie spotkań z doświadczonymi ekspertami i praktykami uczestnicy będą mogli zdobyć lub poszerzyć swoją wiedzę...
Agencja PRO/PORCJA tworzy kampanię AI dla G2A.COM
Agencja kreatywna pro/porcja odpowiada za realizację nowej kampanii G2A.COM, zatytułowanej „Best Gate 2 Play”. Kampania ta otwiera serię spotów promujących platformę G2A.COM oraz nadchodzące nowości gamingowe na rok 2025.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764