logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Akcja „Mural” Ing Banku Śląskiego nagrodzona Kreaturą 2017

  PR 11.12.2017, przeczytano 996 razy
ilustracjastrzałka

Akcja społecznościowa ING „Mural” - angażująca lokalną społeczność, została uznana za najlepsze działanie w kategorii social media w 2017 roku. Nagrodę przyznało jury XXI edycji konkursu niezależnej kreacji w reklamie - Kreatura 2017.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/akcja-_mural_-ing-banku-slaskiego-nagrodzona-kreatura-2017,34816,artykul.html

- W kampanii Mojego ING udowadniamy, że „Moje zmienia wszystko” – także lokalne podwórka. W końcu o rzeczach i miejscach, które mają dla nas wyjątkowe znaczenie, mówimy „moje”. Najpierw miejscowi artyści pokazywali miasta swoimi oczami, potem w mediach społecznościowych zachęcaliśmy do tego Polaków. Dzięki połączeniu działań w danych miejscowościach z działaniami w mediach społecznościowych zaangażowaliśmy internautów, lokalne społeczności i media. Cieszymy się, że nasza akcja została doceniona również przez branżę i jury konkursu – mówi Barbara Pasterczyk, Dyrektor banku odpowiedzialna za marketing w ING Banku Śląskim.

Nagrodzona akcja „Mural” była częścią ogólnopolskiej kampanii ING Banku Śląskiego „Moje zmienia wszystko” promującej system bankowości internetowej Moje ING. Bank w Społeczności ING zorganizował internetowy konkurs, w którym zachęcał do wyrażania sympatii do swojego miasta. Wszystko śladem sześciu lokalnych artystów, którzy w swoich miastach przełożyli myśl kampanii na siatki wieloformatowe. Uczestnicy konkursu mieli za zadanie ułożyć hasło o swoim mieście., a bank obiecał zwycięskie hasło zwizualizować w formie murala.

Wygrało hasło użytkownika z Łodzi: „Moja Łódź, Moje wiosła, Mój cel.” Projekty murala obrazującego hasła stworzyli łódzcy artyści, a o wybór najlepszego projektu bank poprosił w internecie osoby najbardziej zainteresowane – mieszkańców miasta.

Ta inicjatywa spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem i ogromnym zaangażowaniem mieszkańców. W ciągu kilku dni od rozpoczęcia głosowania post dotarł do ponad 360 tys. odbiorców, a na projekty wizualizacji zwycięskiego hasła oddano ponad 10 tys. głosów.

Zwycięski mural można oglądać na ścianie budynku przy ulicy Piotrkowskiej 217 w Łodzi.

Jego autorem jest Adam Rżanek, grafik i rysownik, na co dzień Art Director w łódzkiej agencji kreatywnej MOSQI.TO, ux and ui. Ukończył Wyższą Szkołę Sztuki i Projektowania w Łodzi. Sam o muralu mówi: - Chciałem wpasować się w klimat miasta, jej kamienic i podwórek i to właśnie się spodobało.

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

www.ingbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

6 nagród European Newspaper Award dla Polska Press
Okładki dzienników Polska Press autorstwa Tomasza Bocheńskiego, jako jedyne z Polski, nagrodzone w 21. edycji prestiżowego konkursu projektowania prasowego European Newspaper Award.
Laureaci Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2019
Podczas Gali Finałowej 9 Edycji Konkursu Dyrektor Marketingu Roku nagrodzono najlepszych polskich marketerów. 28 listopada był finałem dwudniowego kongresu Executive Summit 2019. W tym roku panelom i prelekcją towarzyszyło hasło „HYBRID STRATEGY”.
Grupa Polomarket z prestiżową nagrodą w konkursie Dyrektor Marketingu Roku 2019
Działania marketingowe prowadzone przez Grupę POLOmarket po raz kolejny zostały docenione przez grono niezależnych ekspertów. Największa polska sieć supermarketów zdobyła nagrodę „Dyrektor Marketingu Roku 2019”. Statuetkę odebrał Dyrektor Marketingu Krzysztof Szultka. Jest to jedna z najbardziej prestiżowych nagród w branży marketingowej.
Zakończyła się 23. edycja Konkursu Niezależnej Kreacji Kreatura 2019, w której doceniony został projekt „Amica na Szlaku Smaku”. Znalazł się w gronie najciekawszych projektów spośród 156 nadesłanych propozycji. Wyboru dokonało jury założone z ekspertów w dziedzinie marketingu.
Nagrody w największym konkursie z branży Public Relations zostały rozdane! W tym roku  przyznano  20 Złotych, 34 Srebrne oraz 29 Brązowych Spinaczy w łącznie 31 kategoriach konkursowych podmiotom takim jak agencje PR, działy PR i komunikacji, firmy i instytucje, organy samorządowe i organizacje pozarządowe. 24/7Communication wraz ze swoimi klientami: McDonald’s, ING...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764