logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Akcja „Mural” Ing Banku Śląskiego nagrodzona Kreaturą 2017

  PR 11.12.2017, przeczytano 986 razy
ilustracjastrzałka

Akcja społecznościowa ING „Mural” - angażująca lokalną społeczność, została uznana za najlepsze działanie w kategorii social media w 2017 roku. Nagrodę przyznało jury XXI edycji konkursu niezależnej kreacji w reklamie - Kreatura 2017.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/akcja-_mural_-ing-banku-slaskiego-nagrodzona-kreatura-2017,34816,artykul.html

- W kampanii Mojego ING udowadniamy, że „Moje zmienia wszystko” – także lokalne podwórka. W końcu o rzeczach i miejscach, które mają dla nas wyjątkowe znaczenie, mówimy „moje”. Najpierw miejscowi artyści pokazywali miasta swoimi oczami, potem w mediach społecznościowych zachęcaliśmy do tego Polaków. Dzięki połączeniu działań w danych miejscowościach z działaniami w mediach społecznościowych zaangażowaliśmy internautów, lokalne społeczności i media. Cieszymy się, że nasza akcja została doceniona również przez branżę i jury konkursu – mówi Barbara Pasterczyk, Dyrektor banku odpowiedzialna za marketing w ING Banku Śląskim.

Nagrodzona akcja „Mural” była częścią ogólnopolskiej kampanii ING Banku Śląskiego „Moje zmienia wszystko” promującej system bankowości internetowej Moje ING. Bank w Społeczności ING zorganizował internetowy konkurs, w którym zachęcał do wyrażania sympatii do swojego miasta. Wszystko śladem sześciu lokalnych artystów, którzy w swoich miastach przełożyli myśl kampanii na siatki wieloformatowe. Uczestnicy konkursu mieli za zadanie ułożyć hasło o swoim mieście., a bank obiecał zwycięskie hasło zwizualizować w formie murala.

Wygrało hasło użytkownika z Łodzi: „Moja Łódź, Moje wiosła, Mój cel.” Projekty murala obrazującego hasła stworzyli łódzcy artyści, a o wybór najlepszego projektu bank poprosił w internecie osoby najbardziej zainteresowane – mieszkańców miasta.

Ta inicjatywa spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem i ogromnym zaangażowaniem mieszkańców. W ciągu kilku dni od rozpoczęcia głosowania post dotarł do ponad 360 tys. odbiorców, a na projekty wizualizacji zwycięskiego hasła oddano ponad 10 tys. głosów.

Zwycięski mural można oglądać na ścianie budynku przy ulicy Piotrkowskiej 217 w Łodzi.

Jego autorem jest Adam Rżanek, grafik i rysownik, na co dzień Art Director w łódzkiej agencji kreatywnej MOSQI.TO, ux and ui. Ukończył Wyższą Szkołę Sztuki i Projektowania w Łodzi. Sam o muralu mówi: - Chciałem wpasować się w klimat miasta, jej kamienic i podwórek i to właśnie się spodobało.

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

www.ingbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

4 nagrody dla Bluerank w konkursie Performance Marketing Diamonds
Tytuł Agencji Roku, Grand Prix za kampanię SEO dla DOZ, główne nagrody za kampanie paid social media dla Promedica24 i SEO Emergency Quest dla DOZ. Tegoroczny konkurs Performance Marketing Diamonds, którego rozstrzygnięcie odbyło się 17 października w Warszawie należał do Bluerank.
Laureaci Grand Video Awards 2019
Podczas gali Grand Video Awards 2019 Grupa Filmowa Darwin otrzymała nagrodę dla Kanału Roku, odebrała też statuetkę w kategorii Rozrywka i komedia. Nagrodę Widzów otrzymał Krzysztof Gonciarz. Jury wyłoniło zwycięzców w 10 kategoriach, nagrody przyznali też partnerzy GVA 2019. Patronami medialnymi konkursu po raz kolejny była Wyborcza.pl oraz CoJestGrane24.
Znamy finalistów tegorocznej edycji festiwalu Golden Drum
26. Międzynarodowy Festiwal Golden Drum ogłosił finalistów tegorocznej edycji konkursu.  Do organizatorów spłynęło 1150 prac, z czego 883 uczestniczyło w głównym konkursie a 267 było zgłoszonych do konkursu Young Drummers. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni podczas piątkowej ceremonii wręczenia nagród, która będzie miała miejsce w piątek...
Druga edycja Antalis Interior Design Award
Antalis, europejski dystrybutor papierów, rozwiązań opakowaniowych i komunikacji wizualnej, ogłasza drugą edycję Antalis Interior Design Award 2019, konkursu dedykowanego architektom i projektantom z całego świata. Ideą konkursu jest wyłonienie talentów, które w kreatywny sposób potrafią przekształcić przestrzeń w miejsce do życia.  
Gemini Park Tychy z nagrodą za kampanię otwarcia
Gemini Park Tychy  zostało docenione w prestiżowym konkursie PRCH Retail Awards 2019, który organizuje Polska Rada Centrów Handlowych. Wczoraj w nocy galeria zgarnęła dla siebie nagrodę w kategorii "Kampania otwarcia/przebudowy/modernizacji obiektu handlowego roku".
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764