logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Akcja „Mural” Ing Banku Śląskiego nagrodzona Kreaturą 2017

  PR 11.12.2017, przeczytano 1118 razy
ilustracjastrzałka

Akcja społecznościowa ING „Mural” - angażująca lokalną społeczność, została uznana za najlepsze działanie w kategorii social media w 2017 roku. Nagrodę przyznało jury XXI edycji konkursu niezależnej kreacji w reklamie - Kreatura 2017.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/akcja-_mural_-ing-banku-slaskiego-nagrodzona-kreatura-2017,34816,artykul.html

- W kampanii Mojego ING udowadniamy, że „Moje zmienia wszystko” – także lokalne podwórka. W końcu o rzeczach i miejscach, które mają dla nas wyjątkowe znaczenie, mówimy „moje”. Najpierw miejscowi artyści pokazywali miasta swoimi oczami, potem w mediach społecznościowych zachęcaliśmy do tego Polaków. Dzięki połączeniu działań w danych miejscowościach z działaniami w mediach społecznościowych zaangażowaliśmy internautów, lokalne społeczności i media. Cieszymy się, że nasza akcja została doceniona również przez branżę i jury konkursu – mówi Barbara Pasterczyk, Dyrektor banku odpowiedzialna za marketing w ING Banku Śląskim.

Nagrodzona akcja „Mural” była częścią ogólnopolskiej kampanii ING Banku Śląskiego „Moje zmienia wszystko” promującej system bankowości internetowej Moje ING. Bank w Społeczności ING zorganizował internetowy konkurs, w którym zachęcał do wyrażania sympatii do swojego miasta. Wszystko śladem sześciu lokalnych artystów, którzy w swoich miastach przełożyli myśl kampanii na siatki wieloformatowe. Uczestnicy konkursu mieli za zadanie ułożyć hasło o swoim mieście., a bank obiecał zwycięskie hasło zwizualizować w formie murala.

Wygrało hasło użytkownika z Łodzi: „Moja Łódź, Moje wiosła, Mój cel.” Projekty murala obrazującego hasła stworzyli łódzcy artyści, a o wybór najlepszego projektu bank poprosił w internecie osoby najbardziej zainteresowane – mieszkańców miasta.

Ta inicjatywa spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem i ogromnym zaangażowaniem mieszkańców. W ciągu kilku dni od rozpoczęcia głosowania post dotarł do ponad 360 tys. odbiorców, a na projekty wizualizacji zwycięskiego hasła oddano ponad 10 tys. głosów.

Zwycięski mural można oglądać na ścianie budynku przy ulicy Piotrkowskiej 217 w Łodzi.

Jego autorem jest Adam Rżanek, grafik i rysownik, na co dzień Art Director w łódzkiej agencji kreatywnej MOSQI.TO, ux and ui. Ukończył Wyższą Szkołę Sztuki i Projektowania w Łodzi. Sam o muralu mówi: - Chciałem wpasować się w klimat miasta, jej kamienic i podwórek i to właśnie się spodobało.

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

www.ingbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Animacja o historii „Sądu Ostatecznego” ponownie nagrodzona przez CA
Communication Arts, czasopismo dla osób zajmujących się profesjonalnie komunikacją wizualną, tym razem ogłosiło zwycięzców 61 edycji dorocznego konkursu poświęconego projektowaniu graficznemu. Animacja poświęcona historii „Sądu Ostatecznego” Hansa Memlinga, przygotowana przez TOFU Studio na zlecenie Muzeum Narodowego w Gdańsku trafiła do ścisłego grona tegorocznych...
PZU nagrodzone za kampanię „Praktyczna wiedza ma sens”
Kampania PZU „Praktyczna wiedza ma sens” została wyróżniona w prestiżowym konkursie Employer Branding Excellence Awards 2020. Konkurs organizowany jest przez HRM Institute, który promuje najlepsze praktyki employer brandingowe w Polsce. PZU otrzymało wyróżnienie w kategorii „Kampania internetowa”.
Alek Frydrych w jury konkursu KTR 2020
Alek Frydrych, associate creative director w VMLY&R Poland, zasiadł w jury tegorocznej edycji KTR - największego konkursu kreatywności w Polsce. Oceni prace zgłoszone w kategorii Communication: Video, Audio, Print&Publishing, Online, Mobile, Copywriting.
3. edycja konkursu Timecode Akcja Animacja
Już 16 września rusza specjalna edycja konkursu dla twórców animacji reklamowych i motion  designerów - TIMECODE AKCJA ANIMACJA. W tym roku konkurs odbywa się pod hasłem ANIMACJA DLA PLANETY. Tematem łączącym wszystkie zadania konkursowe jest ekologia. Prace można zgłaszać do 14 października, zwycięzców poznamy 10 listopada.
Laureaci konkursu Złoty Medal targów Festiwaldruku.pl
Znamy zwycięzców konkursu o Złoty Medal, odbywającego się podczas targów FestiwalDruku.pl. Nagrodzone prace zostały zaprezentowane właśnie podczas zeszłotygodniowych targów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764