logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Akcja „Podano do domu” zachęca do zamawiania dań z dowozem do domu

  PR 06.04.2020, przeczytano 1453 razy
ilustracjastrzałka

Firma Unilever łączy siły z sieciami restauracji i platformami do zamawiania jedzenia online, by wspierać rynek gastronomii znajdujący się w kryzysie, związanym z ograniczeniem pracy restauracji, firm cateringowych i hoteli. W akcji „Podano do domu” zachęcają swoich klientów do zamawiania dań z ulubionych lokali z dowozem, by pomóc im przetrwać trudny okres.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/akcja-_podano-do-domu_-zacheca-do-zamawiania-dan-z-dowozem-do-domu,386430,artykul.html

Konieczność ograniczania kontaktów zatrzymała wiele osób w domach. Dla większości z nas oznacza to tęsknotę za spotkaniami z bliskimi, tętniącym życiem miastem i pełnymi ludzi ulicami. Dla właścicieli lokali gastronomicznych skutki są dużo bardziej dotkliwe. Zawieszenie pracy restauracji to brak możliwości uzyskania dochodu, a tym samym widmo utraty wynajmowanych lokali i swoich pracowników.

Dlatego producent marek z branży FMCG, sieci restauracyjne i platformy do zamawiania jedzenia online rozpoczynają wspólną akcję „Podano do domu”, która ma promować wspieranie ulubionych restauracji poprzez korzystanie z możliwości dowozu dań.

– Restauracje przeżywają kryzys związany z koniecznością zamknięcia lokali – mówi Rafał Lankosz, marketing manager z firmy Unilever Food Solutions, inicjatora akcji. – Na całe szczęście każdy z nas może im pomóc. W akcji „Podano do domu” zachęcamy do zamawiania dań do domu, bo tylko tak będziemy mogli za jakiś czas znów spotkać się w naszych ulubionych lokalach – dodaje.

Do marek wspierających akcję należą: Algida, Ben&Jerry’s, Bobby Burger, Carte d’Or, Da Grasso, Dominium Pizza, Glovo, Gruby Benek, Domino’s Pizza, Hellmann’s, Knorr, Lipton, Papa Johns, Pizzeria Stopiątka, Salad Story, Telepizza, Uber Eats, Urban Monkey oraz Wolt. W ramach działań wspierających wykorzystują swoje kanały w mediach społecznościowych, by tam docierać do swoich klientów i wśród nich promować jedzenie na dowóz.

Źródło: Unilever

www.unilever.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Canon imagePROGRAF PRO-1100: fotograficzna drukarka A2
Firma Canon ogłasza premierę długo oczekiwanego urządzenia imagePROGRAF PRO-1100, flagowego modelu w serii profesjonalnych drukarek atramentowych A2. ImagePROGRAF PRO-1100 zaprojektowano z myślą zarówno o profesjonalistach, jak i entuzjastach fotografii, aby zapewnić im wyjątkową jakość i trwałość zdjęć.
ZFPR wprowadza Kodeks Dobrych Praktyk Public Affairs
Związek Firm Public Relations (ZFPR) opublikował Kodeks Dobrych Praktyk Public Affairs – pierwszą w Polsce samoregulację w obszarze rzecznictwa interesów. Jego celem jest wyznaczenie i promocja najwyższych standardów w szczególnej sferze dialogu pomiędzy społeczeństwem obywatelskim, biznesem a administracją publiczną i politykami.
Ostatnie odliczanie do XXIV Kongresu Public Relations
Wielkimi krokami zbliża się XXIV Kongres Profesjonalistów Public Relations, który odbędzie się w dniach 19-20 września w Rzeszowie. Podczas wydarzenia sporo miejsca zajmą kwestie zdarzeń kryzysowych, skutecznego wykorzystania narzędzi AI, ale również wyzwań, jakie wiążą się z rozwojem nowych technologii.
Grow Now otwiera biuro w USA
Należąca do polskiej grupy marketingowo-technologicznej Group One agencja Grow Now, która świadczy usługi end-to-end we wdrożeniach i skalowaniu sprzedaży na marketplace’ach, otwiera w USA swoje biuro i możliwość rozwoju dla polskich marek na jednym z największych światowych rynków e-commerce. Ekspansja spółki umożliwi klientom dotarcie do ponad 300 mln...
Vanda Novak klientem agencji Warsaw/Creatives
Od września 2024 do klientów agencji Warsaw/Creatives dołączyła Vanda Novak, luksusowa marka obuwnicza. W obsługę marki zaangażowany został dział Creative, w którym stworzono koncepcję kreatywną sesji wizerunkowej nowej kolekcji na sezon Jesień-Zima 2024/2025 i dział Advocacy & Communication, który zajmie się działaniami Public Relations i kontaktem z...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764