logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Akcja Brother: druk za grosze i 2 bilety do kina

  PR 05.08.2015, przeczytano 2115 razy
ilustracjastrzałka

Brother Polska uruchamia akcję promocyjną dla nabywców nowych wielofunkcyjnych urządzeń atramentowych z serii InkBenefit Plus. W jej ramach osoby, które zakupią nowy model z serii i wypełnią zgłoszenie, otrzymają dwa bilety na seans 2D w sieci kin Multikino w całej Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/akcja-brother%3A-druk-za-grosze-i-2-bilety-do-kina,25607,artykul.html

Aby wziąć udział w promocji i odebrać dwa bilety na seans 2D do Multikina, wystarczy kupić jeden produkt z serii InkBenefit Plus: DCP-T300, DCP-T500W lub DCP-T700W. Następnie należy wykonać trzy zdjęcia: pierwsze przedstawiające rozpakowane urządzenie ustawione w miejscu, w którym będzie używane, wraz w wydrukiem “Drukuję za grosze” (wzór wydruku można pobrać ze strony lub przygotować samodzielnie). Drugie powinno prezentować w czytelny sposób numer seryjny zakupionego produktu. Ostatnie zdjęcie – lub skan – ma przedstawiać dowód zakupu urządzenia: paragonu lub faktury. Następnie należy zarejestrować zakup urządzenia i wysłać zdjęcia, wypełniając w tym celu prosty formularz umieszczony na dedykowanej stronie http://www.inkbenefitplus.pl. Po weryfikacji przez Brother Polska poprawności danych, osoba rejestrująca otrzyma SMS z dwoma kodami uprawniającymi do odbioru biletów na seans 2D w kasach sieci Multikino.

Promocja dotyczy urządzeń Brother Ink Benefit Plus zakupionych w okresie od 3 sierpnia do 30 września 2015 roku. Liczba biletów do kina objętych promocją jest ograniczona i wynosi 3000 sztuk. Akcja obejmuje wszystkie placówki Multikina w Polsce. Bilety na seanse są ważne do 23 grudnia 2015 roku.

Nowa seria kolorowych wielofunkcyjnych urządzeń atramentowych InkBenefit Plus obejmuje trzy modele skierowane do środowisk domowych i małych biur. Każde z urządzeń jest wyposażone  w system wygodnych w użyciu pojemników do samodzielnego napełniania tuszem. Takie rozwiązanie umożliwia sprawne i ekonomiczne drukowanie dużej liczby dokumentów. Do napełniania pojemników służą oryginalne butelki z tuszem Brother, dostępne w atrakcyjnych cenach.

Źródło: Brother Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764