logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Akcja charytatywna Arena.pl dla fundacji Dajemy Dzieciom Siłę

  PR 07.12.2018, przeczytano 323 razy

Arena.pl, platforma handlowa typu marketplace, organizuje przedświąteczną akcję charytatywną „Radość na okrągło”, której celem jest zebranie funduszy na wsparcie działań fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. Podczas akcji, trwającej od 1 do 16 grudnia br., platforma przekaże na działania statutowe fundacji 5% z uzyskanej prowizji, ze wszystkich transakcji dokonanych w kategorii „Dziecko”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/akcja-charytatywna-arena.pl-dla-fundacji-dajemy-dzieciom-sile,380440,artykul.html

Akcja wystartowała w sobotę, 1 grudnia, czyli w dniu, kiedy na dobre rozpoczynają się poszukiwania prezentów mikołajkowych i świątecznych. Celem jest włączenie w akcję nie tylko stałych klientów platformy, ale także wszystkich, którzy chcą wesprzeć ten szczytny cel. Każdy zakup dowolnego produktu znajdującego się na Arena.pl w kategorii „Dziecko” skutkuje przekazaniem 5% z uzyskanej prowizji na rzecz podopiecznych fundacji Dajemy Dzieciom Siłę.

- Pomysł na akcję został zainicjowany przez pracowników, którzy często biorą udział w działaniach charytatywnych. Zdecydowaliśmy, że wspólnie - jako Arena.pl, możemy więcej i przekażemy fundacji część naszego dochodu. Grudzień jest idealnym do tego momentem, ponieważ od lat widzimy wzmożony ruch na platformie szczególnie w tym okresie. Jestem przekonany, że nasi użytkownicy angażują się w akcję, a zebrane środki pozwolą zaspokoić potrzeby podopiecznych fundacji – mówi Marcin Jabłoński, prezes Arena.pl.

Odwiedzający platformę mogą skorzystać z szerokiej oferty zabawek, akcesoriów czy ubrań dla dzieci. W zeszłym roku, w grudniu, odnotowano prawie 790 000 wejść na platformę i blisko 18 000 dokonanych transakcji, z których kategoria „Dziecko” jest najczęściej odwiedzaną. Dodatkowo, kupujący mogą oszczędzić na czasie, korzystając z autorskiego rozwiązania data science, które wyświetla najchętniej wybierane produkty w Internecie, oznaczone w serwisie jako oferty “Najbardziej poszukiwane”. Użytkownicy znajdą na Arena.pl listę m.in. najpopularniejszych zabawek dla dzieci w każdym wieku i jednocześnie przyczynić się do pomocy potrzebującym.

- Każdego roku pomagamy odzyskać utracone dzieciństwo i siłę tysiącom dzieci. Realizowanie tej pomocy jest możliwe dzięki zaangażowaniu naszych pracowników i wsparciu partnerów oraz darczyńców. Cieszymy się, że teraz – świątecznie - będą mogli nam pomóc także kupujący na Arena.pl – mówi dr Monika Sajkowska, prezeska fundacji Dajemy Dzieciom Siłę.

Źródło: Arena.pl

www.arena.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764