logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Akcja Cin&Cin i Avon - kobieca przyjemność w podwójnym wymiarze

  PR 02.10.2018, przeczytano 489 razy
ilustracjastrzałka

CIN&CIN - marka win uwielbiana przez Polki i AVON - jedna z ulubionych firm kosmetycznych kobiet na całym świecie, łączą siły w nowej odsłonie akcji „Lubię tak”. - Feminizm przyjemności to nie tylko wieczór z winem i przyjaciółmi. To również dobre samopoczucie, poczucie piękna i pewność siebie – podkreślają organizatorzy kampanii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/akcja-cinandcin-i-avon---kobieca-przyjemnosc-w-podwojnym-wymiarze,379588,artykul.html

Startuje nowa akcji CIN&CIN Lubię tak. Tym razem kultowa marka win - ekspert od przyjemności zaprosił do współpracy konsultantki AVON, które jak nikt inny znają się na mocnych stronach kobiety. Dzięki wspólnej akcji przy zakupie każdej butelki CIN&CIN otrzymamy kod na 30-procentowy rabat w sklepie online AVON. Dodatkowo, w rozpoczynającym się konkursie można wygrać aż 100 voucherów o wartości 200 zł na zakupy w sklepie online AVON. Półroczna akcja rozpoczęła się 1 października.

- CIN&CIN to ekspert od przyjemności – mówi Agata Domaradzka, dyrektor marketingu AMBRA S.A. - Towarzyszy kobietom w chwilach, kiedy chcą się zrelaksować, poczuć dobrze, cieszyć wspólnym czasem spędzanym z przyjaciółkami. Znamy kobiety i wiemy, jak wiele radości dają im spotkania w „babskim” gronie, zwłaszcza te spontaniczne. Dzięki wspólnej akcji z AVON mamy jeszcze ciekawszy pomysł na takie popołudnie czy wieczór. Wino i kosmetyki to kobieca przyjemność w podwójnym wymiarze. Zachęcamy i inspirujemy, by każda z nas zadbała o przyjemność dla siebie i swoich przyjaciółek.

Kampanii towarzyszyć będą angażujące, niecodzienne aktywacje konsumenckie, specjalne ekspozycje i atrakcyjne materiały POS. Do współpracy marka zaprosiła 50 instagramerek, które zaprezentują wyjątkową atmosferę wokół marki Cin&Cin – orzeźwiający luz i olśniewający wygląd.

Źródło: Cin&Cin

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764