CIN&CIN - marka win uwielbiana przez Polki i AVON - jedna z ulubionych firm kosmetycznych kobiet na całym świecie, łączą siły w nowej odsłonie akcji „Lubię tak”. - Feminizm przyjemności to nie tylko wieczór z winem i przyjaciółmi. To również dobre samopoczucie, poczucie piękna i pewność siebie – podkreślają organizatorzy kampanii.
Startuje nowa akcji CIN&CIN Lubię tak. Tym razem kultowa marka win - ekspert od przyjemności zaprosił do współpracy konsultantki AVON, które jak nikt inny znają się na mocnych stronach kobiety. Dzięki wspólnej akcji przy zakupie każdej butelki CIN&CIN otrzymamy kod na 30-procentowy rabat w sklepie online AVON. Dodatkowo, w rozpoczynającym się konkursie można wygrać aż 100 voucherów o wartości 200 zł na zakupy w sklepie online AVON. Półroczna akcja rozpoczęła się 1 października.
- CIN&CIN to ekspert od przyjemności – mówi Agata Domaradzka, dyrektor marketingu AMBRA S.A. - Towarzyszy kobietom w chwilach, kiedy chcą się zrelaksować, poczuć dobrze, cieszyć wspólnym czasem spędzanym z przyjaciółkami. Znamy kobiety i wiemy, jak wiele radości dają im spotkania w „babskim” gronie, zwłaszcza te spontaniczne. Dzięki wspólnej akcji z AVON mamy jeszcze ciekawszy pomysł na takie popołudnie czy wieczór. Wino i kosmetyki to kobieca przyjemność w podwójnym wymiarze. Zachęcamy i inspirujemy, by każda z nas zadbała o przyjemność dla siebie i swoich przyjaciółek.
Kampanii towarzyszyć będą angażujące, niecodzienne aktywacje konsumenckie, specjalne ekspozycje i atrakcyjne materiały POS. Do współpracy marka zaprosiła 50 instagramerek, które zaprezentują wyjątkową atmosferę wokół marki Cin&Cin – orzeźwiający luz i olśniewający wygląd.
Źródło: Cin&Cin