logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Akcja Czas na Rower kolejnym wspólnym projektem agencji Labcon i marki Kross

  PR 28.04.2021, przeczytano 595 razy
ilustracjastrzałka

Najnowsza wiosenna kampania “Czas na rower!” marki KROSS z Mają Włoszczowską i Kubą Wesołowskim w roli ambasadorów została przygotowana we współpracy z agencją digitalową Labcon. Po jej stronie było wsparcie koncepcyjne komunikacji i przygotowanie kreacji na kanały online. To kolejna współpraca od końca 2019 roku, gdy agencja wygrała przetarg na kompleksową obsługę marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/akcja-czas-na-rower-kolejnym-wspolnym-projektem-agencji-labcon-i-marki-kross,391257,artykul.html

Kampania “Czas na Rower” z udziałem aktora Kuby Wesołowskiego i złotej medalistki mistrzostw świata w kolarstwie Mai Włoszczowskiej ma zachęcić Polaków do częstszego sięgania po tę formę ruchu i odkrywania nieznanych miejsc naszego kraju. Zarówno Maja, Kuba, jak i eksperci KROSS będą m.in. prezentować trasy rowerowe, rozmawiać o sprzęcie i dzielić się swoimi historiami z wypraw, Kampania obejmuje social media marki KROSS. Za wsparcie koncepcyjne przy projektowaniu komunikacji i przygotowanie kreacji odpowiada agencja digitalowa Labcon.

Labcon współpracuje z KROSS od końca 2019. Agencja jest odpowiedzialna za wdrożenie nowej platformy komunikacji marki - Of KROSS You Can, która funkcjonuje od marca 2020. Zakres współpracy stale się poszerza, obejmuje m.in. kreację, copywriting, content social mediowy, projektowanie materiałów POS na rynek polski i zagraniczne, niestandardowe aktywacje - jak świąteczna akcja charytatywna “Pomagaj z KROSS”.

Wiosenna akcja “Czas na Rower” to najnowszy wspólny projekt agencji z marką. Labcon odpowiedzialny jest za obszar kreacji, designu oraz pełni rolę doradczą w kwestii komunikacji i przeprowadzenia aktywacji. Kampania rozłożona jest na kwiecień, maj  i czerwiec.

Źródło: Labcon

Labcon

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764