logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Akcja edukacyjna Fundacji DKMS

  PR 15.12.2020, przeczytano 1001 razy
ilustracjastrzałka
Cyber Marian, Instagram

Ich profile instagramowe obserwują setki tysięcy osób. Są różni - zajmują się rozrywką, lifestylem, gamingiem, sportem czy zdrowiem, ale pomimo odmiennych zainteresowań mówią jednym głosem - #JesteśmyZgodni! 15 influencerów zaangażowało się w akcję Fundacji DKMS i na swoich instagramowych profilach edukuje obserwatorów w zakresie idei dawstwa szpiku. Internetowi twórcy pokazują, że warto pomagać innym i można to zrobić w prosty sposób, zostając potencjalnym Dawcą szpiku. Wśród influencerów zaangażowanych w akcję jest Dominik Makowski, znany jako Cyber Marian, który sam zmagał się z chorobą nowotworową krwi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/akcja-edukacyjna-fundacji-dkms,389576,artykul.html

#JesteśmyZgodni, a Ty?

O tym, że Social Media mają ogromną moc, nie trzeba nikogo przekonywać. To miejsce nie tylko dla pięknych zdjęć, ale również fantastycznych idei, które mogą uratować komuś życie. Udowadniają to znani twórcy internetowi, którzy dołączyli do projektu edukacyjnego Fundacji DKMS.

Celem akcji jest szerzenie idei dawstwa szpiku i pokazanie użytkownikom Social Mediów jak niewiele trzeba zrobić, żeby uratować komuś życie.

- Poprzez akcję edukacyjną z twórcami internetowymi chcemy pokazać, że mimo iż każdy z nas jest inny – mamy odmienne zainteresowania, pasje, lubimy inne rzeczy i inaczej wygląda nasze codzienne życie, to wszystkich nas łączy jedno – chcemy i możemy pomagać! Potencjalnym Dawcą szpiku może zostać prawie każdy z nas, wystarczy, że jesteśmy ogólnie zdrową osobą, mieszkamy w Polsce i jesteśmy w wieku między 18 a 55 lat. – mówi o akcji Agnieszka Zielonka, Specjalista ds. online marketingu Fundacji DKMS.

W akcję zaangażowali się między innymi : Mateusz Trąbka (Trombabomba), Kasia Bożek ( Fusialka), Remigiusz Wierzgoń (Rezigiusz), Aleksandra Żuraw, Marlena Sojka, Krzysztof Golonka (Trenuj z Krzychem), Paulina Ihnatowicz, Radosław Drozdowicz (Dzodzek), Pasofix, Jakbyniepaczec,  oraz Cyber Marian, który doskonale wie, jak trudna jest choroba nowotworowa krwi, bo sam przez 7 lat walczył z chłoniakiem Hodgkinga.

Cyber Marian – wąs, poczucie humoru i nowotwór krwi

Dominik Makowski, czyli Cyber Marian, to twórca internetowy znany ze swojego poczucia humoru oraz nietuzinkowej stylizacji. Jego typowego poczucia humoru nie zabrakło również wtedy, gdy mówił o temacie niezwykle trudnym – chorobie nowotworowej. Cyber Marian od lat zaangażowany jest w pomoc osobom chorym na raka - sam przeszedł autotransplantację szpiku, dlatego nie mogło go zabraknąć w akcji edukacyjnej Fundacji DKMS.

- Co 40 minut w Polsce ktoś dowiaduje się, że cierpi na nowotwór krwi. Ja sam przez 7 lat zmagałem się z nowotworem, więc wiem, co taka diagnoza oznacza. Jak Ty możesz pomóc? Bez wychodzenia z domu, zupełnie bezpiecznie dołącz do bazy potencjalnych dawców szpiku, zamawiając pakiet rejestracyjny na stronie Fundacji DKMS. Wypełnij formularz, zrób wymaz z policzka i wrzuć pakiet do czerwonej skrzynki pocztowej. To tak proste, a możesz komuś uratować życie! #Jestesmyzgodni #DKMS. – Cyber Marian (Instagram).

Być influencerem, znaczy mieć wpływ!

Warto pamiętać, że nie musimy prowadzić zasięgowego konta na Instagramie, żeby być prawdziwym influencerem. Każdy z nas może nim zostać, bo przecież influencer to osoba, która inspiruje osoby w swoim otoczeniu, wpływa na ich postawy oraz zachowania. Szerząc ideę dawstwa szpiku wśród swoich znajomych i dołączając do bazy Dawców szpiku Fundacji DKMS możemy nie tylko mieć realny wpływ na czyjeś życie, ale nawet całkowicie je odmienić.

Źródło: Fundacja DKMS

www.dkms.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rośnie udział wydatków na retail media
W ubiegłym roku retail media były trzecim co do wielkości kanałem inwestycyjnym w reklamę cyfrową w ujęciu globalnym[1]. Środki z innych kanałów marketingowych przenosi do mediów detalicznych połowa kupujących[2]. Wzrost ich znaczenia w planowaniu komunikacji marketingowej to jeden z wiodących trendów e-commerce, który w Polsce rozwija się sukcesywnie...
Slodkie ze świateczną ofertą słodyczy reklamowych
Nadchodzi najbardziej magiczny okres – Święta Bożego Narodzenia! Jak co roku, SLODKIE przedstawia katalog z autorskimi kompozycjami na tegoroczne Święta. Kalendarze adwentowe, kompozycje ze śliwkami w czekoladzie i marmoladkami, aromatyczne pierniki – te, jak i inne świąteczne propozycje są już dostępne w sprzedaży. 
Holcim Club i edukacja na mur-beton
Czy można w ciekawy sposób mówić o… betonie? Producent betonów i cementów Holcim (dawniej Lafarge) znalazł na to sposób, uruchamiając program lojalnościowy Holcim Club. Jego celem jest wykorzystanie grywalizacji i microlearningu, aby dotrzeć do sprzedawców w hurtowniach i składach budowlanych z wiedzą na temat produktów oraz...
Sharp X141Q i Sharp X171Q - laserowe projektory instalacyjne 4K+
Sharp NEC Display Solutions Europe wprowadza na rynek dwa nowe projektory laserowe marki Sharp. Profesjonalne projektory instalacyjne: Sharp X141Q i Sharp X171Q oferują rozdzielczość 4K+ osiąganą z użyciem technologii przesunięcia pikseli. Projektory posiadają udoskonalony kontrast DLP i ulepszoną technologię łączenia krawędzi z zaawansowanym algorytmem dostosowywania poziomu...
Nowa odsłona Tchibo w Centrum Handlowym Gdynia Batory
Nowa strategia Tchibo, w której marka mocno podkreśla swoje kawowe dziedzictwo i kompetencje, właśnie zyskała kolejną odsłonę. W Centrum Handlowym Batory w Gdyni otwarto nowy lokal. To pionierski koncept, który łączy sklep z wyprowadzoną na zewnątrz lokalu strefą kawiarnianą. To pierwszy punkt Tchibo w Polsce, gdzie coffee bar funkcjonuje niezależnie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764