logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Akcja lojalnościowa z pluszakami w E.Leclerc

  PR 18.02.2019, przeczytano 1040 razy
ilustracjastrzałka

W sklepach E.Leclerc ruszyła akcja lojalnościowa „Zwierzęta Świata”. Wolfy, Raffy, Elly, Pingy i Tally to imiona maskotek, które będą jej głównymi bohaterami. W ramach kampanii klienci mogą także kolekcjonować naklejki ze zwierzętami z pięciu kontynentów w specjalnym albumie. Akcja potrwa do 7 kwietnia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/akcja-lojalnosciowa-z-pluszakami-w-e.leclerc,381286,artykul.html

Zwierzęta Świata” to pierwsza i zarazem największa akcja lojalnościowa realizowana przez E.Leclerc w 2019 r. Motywem przewodnim kampanii jest podróż po obu Amerykach, Afryce, Europie, Azji, Australii i Oceanii oraz odkrywanie wielu gatunków zwierząt zamieszkujących te kontynenty. Przedstawicielami poszczególnych obszarów są maskotki dostępne w dwóch rozmiarach.

– Jestem przekonana, że nasi pluszowi bohaterowie będą cieszyć się popularnością wśród klientów. „Zwierzęta Świata” to nie tylko rozrywka, ale też edukacja. W specjalnym albumie do kolekcjonowania naklejek znajdziemy opisy ponad stu gatunków zwierząt oraz ciekawostki ekologiczne – mówi Patrycja Sienkiewicz-Nowak Dyrektor Handlowy E.Leclerc.

W ramach akcji dostępnych będzie pięć dużych maskotek: wilk, żółw, słoń, pingwin i żyrafa oraz ich mniejsze wersje. Dodatkowo klienci mogą zebrać 144 naklejki ze zwierzętami, w tym 36 z efektami specjalnymi – lśniące, błyszczące, szorstkie i futerkowe. W albumie kolekcjonerskim, oprócz opisów zwierząt, znajdują się również quizy i łamigłówki, a także zdjęcia 3D, które można oglądać dzięki dołączonym do książeczki okularom. Stworzono również darmową aplikację mobilną z animacjami uruchamianymi poprzez zeskanowanie specjalnych kodów z naklejek.

Zasady akcji:

Klienci biorący udział w akcji, będą odbierać za zakupy na określoną kwotę naklejki do kolekcjonowania w albumie oraz punkty bonusowe. Zebranie odpowiedniej liczby punktów na przeznaczonej do  tego karcie kolekcjonerskiej, pozwoli na zakup maskotek w obniżonej cenie.

  • Za każde wydane podczas zakupów 40 zł klienci otrzymają saszetkę z czterema naklejkami i jednym punktem bonusowym.
  • Zebranie 4 punktów na karcie kolekcjonerskiej uprawnia do zakupu wybranej maskotki w obniżonej cenie – dużej za 19,99 zł lub małej za 9,99 zł.
  • Album kolekcjonerski do zbierania naklejek jest dostępny w każdym sklepie E.Leclerc w cenie 7,99 zł.
  • Punkty bonusowe można zbierać do 7 kwietnia br., natomiast pluszaki będą dostępne do 21 kwietnia.

Edukacja w „Zwierzętach Świata”

Album kolekcjonerski będący nieodłącznym elementem akcji to niemal 60 stron, przybliżających jego posiadaczom świat zwierząt. Książeczka zawiera opisy przedstawiające zachowania i miejsca występowania różnorodnych gatunków. Dodatkowy element narracji stanowi postać jeża, który od kilku lat jest symbolem proekologicznego zaangażowania E.Leclerc. W albumie znajdują się jego podpowiedzi, jak dbać o środowisko oraz ciekawostki związane z ekologią.

Źródło: E.Leclerc

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764