logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Akcja lojalnościowa z pluszakami w E.Leclerc

  PR 18.02.2019, przeczytano 264 razy
ilustracjastrzałka

W sklepach E.Leclerc ruszyła akcja lojalnościowa „Zwierzęta Świata”. Wolfy, Raffy, Elly, Pingy i Tally to imiona maskotek, które będą jej głównymi bohaterami. W ramach kampanii klienci mogą także kolekcjonować naklejki ze zwierzętami z pięciu kontynentów w specjalnym albumie. Akcja potrwa do 7 kwietnia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/akcja-lojalnosciowa-z-pluszakami-w-e.leclerc,381286,artykul.html

Zwierzęta Świata” to pierwsza i zarazem największa akcja lojalnościowa realizowana przez E.Leclerc w 2019 r. Motywem przewodnim kampanii jest podróż po obu Amerykach, Afryce, Europie, Azji, Australii i Oceanii oraz odkrywanie wielu gatunków zwierząt zamieszkujących te kontynenty. Przedstawicielami poszczególnych obszarów są maskotki dostępne w dwóch rozmiarach.

– Jestem przekonana, że nasi pluszowi bohaterowie będą cieszyć się popularnością wśród klientów. „Zwierzęta Świata” to nie tylko rozrywka, ale też edukacja. W specjalnym albumie do kolekcjonowania naklejek znajdziemy opisy ponad stu gatunków zwierząt oraz ciekawostki ekologiczne – mówi Patrycja Sienkiewicz-Nowak Dyrektor Handlowy E.Leclerc.

W ramach akcji dostępnych będzie pięć dużych maskotek: wilk, żółw, słoń, pingwin i żyrafa oraz ich mniejsze wersje. Dodatkowo klienci mogą zebrać 144 naklejki ze zwierzętami, w tym 36 z efektami specjalnymi – lśniące, błyszczące, szorstkie i futerkowe. W albumie kolekcjonerskim, oprócz opisów zwierząt, znajdują się również quizy i łamigłówki, a także zdjęcia 3D, które można oglądać dzięki dołączonym do książeczki okularom. Stworzono również darmową aplikację mobilną z animacjami uruchamianymi poprzez zeskanowanie specjalnych kodów z naklejek.

Zasady akcji:

Klienci biorący udział w akcji, będą odbierać za zakupy na określoną kwotę naklejki do kolekcjonowania w albumie oraz punkty bonusowe. Zebranie odpowiedniej liczby punktów na przeznaczonej do  tego karcie kolekcjonerskiej, pozwoli na zakup maskotek w obniżonej cenie.

  • Za każde wydane podczas zakupów 40 zł klienci otrzymają saszetkę z czterema naklejkami i jednym punktem bonusowym.
  • Zebranie 4 punktów na karcie kolekcjonerskiej uprawnia do zakupu wybranej maskotki w obniżonej cenie – dużej za 19,99 zł lub małej za 9,99 zł.
  • Album kolekcjonerski do zbierania naklejek jest dostępny w każdym sklepie E.Leclerc w cenie 7,99 zł.
  • Punkty bonusowe można zbierać do 7 kwietnia br., natomiast pluszaki będą dostępne do 21 kwietnia.

Edukacja w „Zwierzętach Świata”

Album kolekcjonerski będący nieodłącznym elementem akcji to niemal 60 stron, przybliżających jego posiadaczom świat zwierząt. Książeczka zawiera opisy przedstawiające zachowania i miejsca występowania różnorodnych gatunków. Dodatkowy element narracji stanowi postać jeża, który od kilku lat jest symbolem proekologicznego zaangażowania E.Leclerc. W albumie znajdują się jego podpowiedzi, jak dbać o środowisko oraz ciekawostki związane z ekologią.

Źródło: E.Leclerc

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Synerise S.A., zaliczana przez EY do grona 30 najszybciej rozwijających się spółek technologicznych na świecie, ogłasza duże wdrożenie swojego rozwiązania AI Growth Cloud w Hiszpanii oraz otwiera biuro w Madrycie. Nowa siedziba umocni obecność firmy na Półwyspie Iberyjskim i w Ameryce Łacińskiej, a także zacieśni partnerstwa regionalne. Otwarcie biura nastąpiło...
RX500e kolorowa drukarka do etykiet RFID
Najnowsza drukarka firmy Primera RX500e, to w pełni kolorowa drukarka etykiet z wbudowanym, automatycznym systemem kodującym RFID. Wykorzystuje najnowszą technologię druku atramentowego o ultra wysokiej rozdzielczości, drukując etykiety z prędkością do 63,5 mm na sekundę i do 108mm szerokości.
Jacek Kłosiński tworzy branded content dla serwisu Chroma Stock
Drukarnia internetowa Chroma.pl nawiązała współpracę z Jackiem Kłosińskim, znanym blogerem branżowym skupiającym się na promowaniu produktywności i kreatywności. Kłosiński przygotował materiały promujące serwis ze zdjęciami Chroma Stock.
Niestandardowa kampania Volkswagen T-Cross w Cinema City
Pod hasłem „T-Cross. Wszechstronny jak Ty” w kinach Cinema City w całej Polsce rusza niestandardowa kampania nowego crossovera Volkswagen T-Cross. Kampania obejmuje zarówno emisję spotów na ekranach, jak i rozbudowaną komunikację „off-screen”. Spot do kampanii został zrealizowany również w formacie 4DX®. Po raz pierwszy w Polsce marka...
Rusza Madogz - nowa agencja digital & PR
MADOGZ tworzy zespół czterech doświadczonych marketingowców odpowiedzialnych za kluczowe obszary funkcjonowania agencji: kreacja - Tomasz Pastuszka (wcześniej m.in. VMLY&R i Lubię to), strategia i new business - Paweł Ostrowski (współtwórca agencji social media Lubię to), PR - Janusz Wróblewski (wcześniej m.in. United PR), komunikacja wizualna i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764