logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Akcja marketingowa „Cinema City - rok filmów za darmo”

  PR 07.11.2022, przeczytano 712 razy
ilustracjastrzałka

Od teraz w Cinema City możesz oglądać filmy za darmo bez limitu przez cały rok. Właśnie wystartowała akcja banku Credit Agricole „Cinema City - rok filmów za darmo”, dzięki której użytkownik karty Unlimited, zarówno nowo zarejestrowany, jak również korzystający już z usługi, może otrzymać do 100% zwrotu wartości swojej rocznej subskrypcji Cinema City Unlimited. Wystarczy otworzyć konto w banku Credit Agricole z kartą VISA Cinema oraz płacić kartą wydaną do konta za abonament Unlimited w ramach Miesięcznego Planu Płatności, aby cieszyć się nielimitowanymi seansami w kinowym fotelu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/akcja-marketingowa-_cinema-city---rok-filmow-za-darmo_,397883,artykul.html

Jak zyskać rok filmów za darmo?

Aby skorzystać z oferty, należy otworzyć konto osobiste w banku Credit Agricole, wybrać jedną z kart VISA Cinema, a po jej aktywacji, dodać jako metodę płatności za abonament Unlimited, na stronie internetowej kina. Płatności cykliczne za abonament Unlimited będą pobierane z tej karty, a użytkownik będzie otrzymywał zwrot kosztów, jeśli spełni warunki określone w Regulaminie Promocji „CINEMA CITY – rok filmów za darmo”.

Credit Agricole zorganizuje także w kinach Cinema City eventy, podczas których będzie można poznać szczegóły i przystąpić do akcji promocyjnej, zyskując abonament Unlimited.

Jakie benefity wiążą się z kartą Unlimited?

Cinema City Unlimited to pierwszy i jedyny w Polsce kinowy program abonamentowy oferujący możliwość oglądania filmów w kinowym fotelu bez limitów, mając do dyspozycji ponad 200 premier każdego roku. Dodatkowo posiadacze karty Unlimited mogą korzystać z rabatów na zakupy w barach i kawiarniach sieci kin oraz uczestniczyć w pokazach przedpremierowych tylko dla klubowiczów. Użytkownicy kart Unlimited, którzy posiadają aktywne członkostwo Unlimited od minimum 3 miesięcy mogą także ubiegać się bezpłatnie o kartę Unlimited Family a wraz z nią bilety dziecięce gratis do wykorzystania na wspólne, rodzinne wypadu do kina.

Źródło: Cinema City Poland Sp. z o.o.

www.cinema-city.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764