logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Akcja Mural - nowy konkurs w ramach „Kampanii Kolejowe ABC”

  PR 27.09.2019, przeczytano 368 razy

Urząd Transportu Kolejowego zaprasza uczniów szkół podstawowych z całej Polski do wzięcia udziału w Akcji Mural. Najlepszy pomysł na mural ozdobi ścianę w centrum Warszawy. Dzieci i młodzież mogą rywalizować o atrakcyjne nagrody zarówno dla zwycięskiej klasy, jak i całej szkoły. Konkurs trwa od 1 października do 15 grudnia 2019 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/akcja-mural---nowy-konkurs-w-ramach-_kampanii-kolejowe-abc_,384133,artykul.html

Konkurs organizowany przez Urząd Transportu Kolejowego w ramach „Kampanii Kolejowe ABC” przeznaczony jest dla uczniów klas III-VI szkół podstawowych z całej Polski. Zadaniem uczestników będzie stworzenie najlepszej grafiki prezentującej zasady bezpieczeństwa na terenach kolejowych. Projekt powinien być związany tematycznie także z nosorożcem Rogatkiem, bohaterem „Kampanii Kolejowe ABC”.

Spośród wszystkich nadesłanych prac zostanie wybrany najlepszy projekt. Przy współpracy jego autorów i znanych artystów muralowców w czerwcu 2020 roku koncept zostanie przeniesiony na ścianę budynku przy placu Zawiszy w centrum Warszawy jako wielkoformatowy mural i będzie ozdobą stolicy przez kolejne pół roku.

- Konkurs plastyczny na projekt muralu organizowany w ramach +Kampanii Kolejowe ABC+ pozwoli dzieciom na odkrycie w sobie artystycznych zdolności. Wierzę, że udział w Akcji Mural będzie dla nich niezapomnianą przygodą, a jednocześnie pozwoli im utrwalić zasady bezpiecznego podróżowania koleją i poszerzyć wiedzę dotyczącą właściwego poruszania się na terenach kolejowych - uważa dr inż. Ignacy Góra, prezes Urzędu Transportu Kolejowego.

Poza wielkoformatowym muralem, na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody. Autorzy najlepszej pracy pojadą na 3-dniową zieloną szkołę, a szkoła, której podopieczni zwyciężyli, otrzyma 20000 zł na odmalowanie wybranych pomieszczeń. Jurorzy przyznają także 5 wyróżnień, a szkoły, do których uczęszczają nagrodzeni, otrzymają 5000 zł na odmalowanie jednego pomieszczenia szkolnego.

Aby wziąć udział w konkursie, należy wykonać kolorowy projekt muralu w formacie A4 lub A3 w orientacji pionowej, w zespole liczącym od 3 do 30 uczniów z klas III-VI szkoły podstawowej. Prace należy przesłać do 15 grudnia 2019 roku za pomocą formularza dostępnego na stronie www.kolejoweabc.pl/akcjamural.

Akcję merytorycznie i praktycznie wspiera m.in. psycholog dziecięca, dr Aleksandra Piotrowska, będąca społecznym doradcą Rzecznika Praw Dziecka i Komitetu Ochrony Praw Dziecka. Nad wykonaniem projektu muralu czuwać będą profesjonalni artyści muralowcy, Lucy Fidos oraz Bartek Podlewski, znani między innymi z murali ursynowskich w Warszawie.

Akcja Mural organizowana jest w ramach projektu „Kampania Kolejowe ABC” realizowanego przez Urząd Transportu Kolejowego. Kampania jest współfinansowana ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.

Źródło: Urząd Transportu Kolejowego

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764