logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Akcja Nieustający Rozwój w Click Community przybrała kolejną formę

  PR 26.06.2017, przeczytano 818 razy
ilustracjastrzałka
Marcin Marcinkowski - Specjalista HR i Gabriela Silarow - Strategy Manager click community podczas Employer Branding Management Summit 2017 w Warszawie

Tym razem pracownicy krakowskiej agencji social media mieli okazję wziąć udział  w zewnętrznych szkoleniach i konferencjach związanych z zagadnieniami z branży. Była to forma nagrody za ich wkład, kreatywność i zaangażowanie w pracę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/akcja-nieustajacy-rozwoj-w-click-community-przybrala-kolejna-forme,32928,artykul.html

Wyróżniona część pracowników click community pojechała szkolić się na Dzień Social Media, Employer Branding Management Summit 2017, wydarzenie Certyfikowany Social Media Manager oraz Efektywne Techniki Sprzedaży - Brian Tracy. Pracownicy wzięli udział w konferencjach żeby doszkolić swój warsztat, rozwinąć swoje umiejętności, zainspirować się i wprowadzić innowacyjne zmiany w swojej firmie.

Agencja inwestuje w pracowników, którzy wyjątkowo angażują się w prowadzone projekty. Jest to forma nagrody i motywacji do dalszych działań. click community nadal realizuje plan powiększania zespołu, dlatego ciągle prowadzi otwartą rekrutację, między innymi na stanowiska Social Media Specjalistów.

Źródło: click community

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764