logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Akcja Noizz #Realinfluencers oraz projekt „Rodzaj męski” z nagrodami INMA Global Media Awards

  PR 04.06.2021, przeczytano 252 razy

W tegorocznej edycji INMA Global Media Awards kampania NOIZZ #RealInfluencers zajęła 1. miejsce w kategorii Best Use of Social Media. Projekt „Rodzaj męski” zajął  1. miejsce w kategorii Best Execution of Native Advertising.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/akcja-noizz-realinfluencers-oraz-projekt-_rodzaj-meski_-z-nagrodami-inma-global-media-awards,391761,artykul.html

Zwycięzcy tegorocznej edycji prestiżowego konkursu Global Media Awards, organizowanego przez International News Media Association, zostali ogłoszeni 3 czerwca podczas transmisji online.

Rodzaj męski” powstaje we współpracy Onetu z firmą Adamed Pharma oraz Qlogix i jest częścią projektu prowadzonego w serwisie specjalnym  www.rodzajmeski.onet.pl. Format zrealizowany przez Onet, otworzył dyskusję na temat mężczyzny i jego roli w zmieniającym się świecie. Jurorzy INMA docenili dojrzały story-telling z walorem edukacyjnym projektu, a także wykorzystanie branded content. Program wideo „Rodzaj męski” to wyjątkowy cykl spotkań trójki znajomych, którzy w swobodnej atmosferze męskiego spotkania w barze, szukają odpowiedzi na odwieczne pytania, które zadają sobie mężczyźni: relacji damsko – męskich, potrzebach, fantazjach czy troskach. Na prawdziwe tematy – lekko, z humorem i dystansem.

Nagrodzona 1. miejscem w kategorii Best Use of Social Media akcja #RealInfluencers została wymyślona i przeprowadzona przez serwis NOIZZ. Redakcja NOIZZ przekonała polskie influencerki, posiadające milionowe zasięgi (między innymi Maffashion i Małgorzatę Rozenek), żeby na jeden dzień oddały swoje konta na Instagramie medykom, by pokazać ich pracę w czasie pandemii.

Wcześniej akcja #RealInfluencers została nagrodzona srebrem w konkursie Klub Twórców Reklamy KTR.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Tofu Studio z nagrodami na Creative Week w Nowym Jorku
Gdańskie TOFU Studio otrzymało w ubiegłym tygodniu aż cztery nagrody w konkursach THE ONE SHOW oraz 100th ADC AWARDS, podczas odbywającego się w Nowym Jorku CREATIVE WEEK 2021, globalnego święta kreatywności. Polacy otrzymali srebro, brąz oraz dwa wyróżnienia.
Kampania „Safe Waze 2 Shop” zrealizowana przez McCANN Poland dla Mastercard zdobyła nagrodę Brązowego Ołówka w kategorii „Creative Use of Data – Innovation in Lockdown” oraz wyróżnienie (Merit) w kategorii „Social Media  – Innovation in Lockdown” w jednym z najważniejszych konkursów branży reklamowej - The One...
W zeszłym roku Bank Pekao promował wśród rodziców swoje najnowsze rozwiązanie w postaci nowoczesnego pakietu narzędzi finansowych dla dzieci do 13 r.ż. Jurorzy tegorocznej edycji konkursu Golden Arrow nominowali kampanię PeoPay KIDS do finału w nowej kategorii Wyzwania marketera – Product launch, doceniając działania banku za innowacyjność i efektywność.
Wakacyjny konkurs Chochlika
Zbliżają się wakacje, a więc dobra pora aby w cieniu, na kocyku, pogłębić wiedzę poligraficzną podaną w swobodnej i relaksacyjnej formie, jaką jest “Praktyczny Poradnik Poligraficzny – Procesy”, który w lipcu tego roku ukazał się nakładem wydawnictwa Helion.
Digital Kingdom - Agencją, WOŚP - Marką, Dariusz Maciołek - CMO Roku 2021 według "MMP" Nagrody redakcja "Media Marketing Polska" wręczyła agencjom, domom mediowym i marketerom 27 maja podczas gali online. Przyznawane są na podstawie największego w Polsce badania satysfakcji klientów rynku agencyjnego przeprowadzanego wespół z instytutem Kantar.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764