logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Akcja próbek z logo firmy w szyldydrewniane.com.pl

  PR 18.10.2005, przeczytano 1957 razy
ilustracjastrzałka
szyldydrewniane.com.pl

Od 15 października na stronie www.szyldydrewniane.com.pl ruszyła nowa odsłona akcji rozsyłania darmowych próbek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/akcja-probek-z-logo-firmy-w-szyldydrewniane.com.pl,3155,artykul.html

Akcja skierowana jest do wszystkich firm reklamowych które potrzebują mieć w swojej ofercie różne niestandardowe rozwiązania. Próbki maja stanowić narzędzie w rozmowie z klientem. Prezentują one możliwości jakie można uzyskać stosując technikę piaskowania drewna. Technika ta pozwala na wierne przenosznie wzorów graficznych na drewno, dodając do nich trzeci wymiar. Dodatkowo ukazuje piękno wewnętrznej struktury drewna, które już przez swój naturalny charakter nadaje innych znaczeń i kontekstów opatrzonym już tematom.
W obecnym wydanu akcji do próbki z logo dodawana jest standardowa próbka, która pełniej przedstawia możliwości technologii stosowanej przez firmę profil-abanga. Żeby otrzymać próbkę, trzeba w dziale Współpraca-agencje wypełnić formularz i załączyć plik z logo.


avatar użytkownika
+ + + + + +

Tekst opublikował użytkownik: abanga

(Zbigniew Grzemski)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Succes Story by Via Color Pegasus: Rembar inwestuje w Axis 6090
REMBAR to polska firma, która powstała z doświadczenia i pasji jej właścicieli. Jedną z gałęzi jej działalności jest produkcja dekoracji na specjalne okazje, a celem, który właściciele chcieli zrealizować – rozwój tego segmentu i rozbudowanie marki. Szansę na realizację tych planów znaleźli na targach branżowych w postaci drukarki UV Pegasus.
Bloomnet pomaga rozwijać niemiecką markę Expertlead
Agencja interaktywna Bloomnet rozszerza współpracę z platformą zajmującą się rekrutowaniem i oferowaniem dla firm freelancerów technologicznych.
Grześki latem nie pływają w czekoladzie
W okresie wakacyjnym marka Grześki wzmacnia komunikację oferty wafli bez polewy, jako idealnej przekąski w upalne dni. W czerwcu w zasięgowych mediach realizowana będzie kampania reklamowa pod hasłem „Grześki latem nie pływają w czekoladzie”. Działania potrwają przez cały miesiąc m.in. w telewizji, internecie i w punktach sprzedaży.
Idea Productions Poland z kolejnym projektem online
Od koncepcji, przez produkcję, po realizację – agencja eventowa Idea Productions Poland zakończyła właśnie prace nad cyklem spotkań online dla klienta z branży farmaceutycznej.
Kampania „Polskie – kupuję to!”
Kampania społeczna PGE Polskiej Grupy Energetycznej „Polskie – kupuję to!” zachęca Polaków do kupowania krajowych produktów i usług. Akcję zainicjowali pracownicy PGE, a Grupa zdecydowała się ją wesprzeć i nadać jej ogólnopolski wymiar.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764