logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Akcja promocyjna „The Lego Movie 2”

  PR 11.02.2019, przeczytano 269 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła multimedialna akcja promocyjna wspierająca drugą odsłonę kinowego hitu „LEGO Przygoda” oraz nową serię klocków THE LEGO MOVIE 2, inspirowaną scenami z filmu. Premiera kinowa odbędzie już 8 lutego, pięć lat po sukcesie pierwszej części. Po raz kolejny widzowie będą mieli okazję spotkać się z bohaterami Bricksburga i zanurzyć w kompletnie nowej, pełnej przygód rzeczywistości, w całości stworzonej z klocków LEGO, w której życie jest czadowe!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/akcja-promocyjna-_the-lego-movie-2_,381195,artykul.html

Ogólnopolska, zintegrowana kampania ATL i BTL potrwa do końca lutego. Obejmuje m.in. emisję spotów promujących najnowsze zestawy klocków THE LEGO MOVIE 2 w stacjach telewizyjnych ogólnopolskich, tematycznych i dziecięcych oraz na YouTube. Na tydzień przed premierą kinową, w niedzielę 3 lutego o godz. 16.55 na antenie TVN i TVN HD była emitowana pierwsza część filmu „LEGO Przygoda”. Działania reklamowe będą prowadzone na głównej stronie portalu Filmweb.pl i Allegro.pl.  

Równolegle do kampanii ATL prowadzone są działania w social mediach: na Facebooku i Instagramie, gdzie influencerzy i inni użytkownicy są zaproszeni do wzięcia udziału w LEGO Dance Challenge. Zabawa polega na ułożeniu autorskiego tańca do piosenki „Everthing is awesome” (w polskiej wersji „Życie jest czadowe”), nagrania filmiku, a następnie zamieszczenia go na swoim profilu na Facebooku i Instagramie z hasztagiem #LEGODanceChallenge oraz wyzwanie na taneczny pojedynek swoich znajomych.

Unikalnym elementem kampanii jest zakrojona na szeroką skalę akcja promocyjna, w której każdy uczestnik wygrywa 2 bezpłatne bilety na pokaz filmu „LEGO Przygoda 2” w sieci Multikino. Warunkiem jest zakup dowolnie wybranych klocków LEGO za min. 99 złotych. Akcja trwa do 15 lutego, a szczegóły i regulamin znajdują się na stronie www.zgarnij2bilety.pl. Równolegle w sieci McDonalds w zestawach Happy Meal można skompletować 9 postaci z filmu m.in. Emmeta, Lucy, Batmana, Wonder Woman, Słodkiej Zadymy. Natomiast w sklepach C&A będzie można kupić specjalną kolekcję ubrań sygnowaną THE LEGO Movie 2.

Kreację kampanii przygotowała Grupa LEGO. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Media.

Źródło: Initiative Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Imagine Nation - Partner CxO Summit & Gala Partner Awards 2019
15 kwietnia br. w Hotelu Double Tree by Hilton w Łodzi, odbyła się konferencja oraz gala wręczenia nagród Partner CxO Summit & Partner Awards 2019. Wśród uczestników znaleźli się klienci i partnerzy oraz przedstawiciele firm należących do rodziny Dell Technologies. Za kompleksową realizację wszystkich działań trzeci rok z rzędu odpowiadała agencja Imagine Nation.
Mikrofony Saramonic w ofercie Foxfoto
W ofercie Foxfoto pojawiły się mikrofony dedykowane do smartfonów i tabletów z dwoma różnymi złączami: Saramonic SmartMic+ UC - z wejściem USB-C i Saramonic SmartMic+ Di z wejściem Lightning oraz teleskopowa tyczka przeznaczona dla mikrofonów typu shotgun Saramonic Magic BoomPole.
Portal Alior Banku Zafirmowani.pl najciekawszą bankową innowacją
Alior Bank zwyciężył w konkursie Liderów Świata Bankowości i Ubezpieczeń. Został doceniony za portal Zafirmowani.pl – nowatorski serwis internetowy skierowany do mikro i małych przedsiębiorstw. Portal zajął pierwsze miejsce w tegorocznej edycji konkursu w kategorii Najciekawsza innowacja dla banku. W imieniu Alior Banku nagrodę odebrał Maciej Surdyk, wiceprezes...
Krzysztof Iwański: Plakat dla Festiwalu Łódź Czterech Kultur 2019
Neon i bawełna,  kontrasty i faktury, wszystko to składające się na kulturową mozaikę współczesnego miasta – jest już plakat tegorocznej edycji Festiwalu Łódź Czterech Kultur. Zaprojektował go Krzysztof Iwański, uznany artysta wizualny, eksperymentujący z typografią, specjalizujący się w plakacie. Sam festiwal odbędzie się we wrześniu pod hasłem Współistnienie.
Niezwykła kampania autorstwa Grey Group
Krajowa Izba Kominiarzy i przedstawiciele trzech religii - PRAWOSŁAWNEJ, KATOLICKIEJ i MUZUŁMAŃSKIEJ biorą udział w kampanii edukacyjnej  mającej na celu zmianę zachowania ludzi, tak by uchronić ich przed zatruciem tlenkiem węgla.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764