logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Akcja promocyjna „The Lego Movie 2”

  PR 11.02.2019, przeczytano 989 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła multimedialna akcja promocyjna wspierająca drugą odsłonę kinowego hitu „LEGO Przygoda” oraz nową serię klocków THE LEGO MOVIE 2, inspirowaną scenami z filmu. Premiera kinowa odbędzie już 8 lutego, pięć lat po sukcesie pierwszej części. Po raz kolejny widzowie będą mieli okazję spotkać się z bohaterami Bricksburga i zanurzyć w kompletnie nowej, pełnej przygód rzeczywistości, w całości stworzonej z klocków LEGO, w której życie jest czadowe!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/akcja-promocyjna-_the-lego-movie-2_,381195,artykul.html

Ogólnopolska, zintegrowana kampania ATL i BTL potrwa do końca lutego. Obejmuje m.in. emisję spotów promujących najnowsze zestawy klocków THE LEGO MOVIE 2 w stacjach telewizyjnych ogólnopolskich, tematycznych i dziecięcych oraz na YouTube. Na tydzień przed premierą kinową, w niedzielę 3 lutego o godz. 16.55 na antenie TVN i TVN HD była emitowana pierwsza część filmu „LEGO Przygoda”. Działania reklamowe będą prowadzone na głównej stronie portalu Filmweb.pl i Allegro.pl.  

Równolegle do kampanii ATL prowadzone są działania w social mediach: na Facebooku i Instagramie, gdzie influencerzy i inni użytkownicy są zaproszeni do wzięcia udziału w LEGO Dance Challenge. Zabawa polega na ułożeniu autorskiego tańca do piosenki „Everthing is awesome” (w polskiej wersji „Życie jest czadowe”), nagrania filmiku, a następnie zamieszczenia go na swoim profilu na Facebooku i Instagramie z hasztagiem #LEGODanceChallenge oraz wyzwanie na taneczny pojedynek swoich znajomych.

Unikalnym elementem kampanii jest zakrojona na szeroką skalę akcja promocyjna, w której każdy uczestnik wygrywa 2 bezpłatne bilety na pokaz filmu „LEGO Przygoda 2” w sieci Multikino. Warunkiem jest zakup dowolnie wybranych klocków LEGO za min. 99 złotych. Akcja trwa do 15 lutego, a szczegóły i regulamin znajdują się na stronie www.zgarnij2bilety.pl. Równolegle w sieci McDonalds w zestawach Happy Meal można skompletować 9 postaci z filmu m.in. Emmeta, Lucy, Batmana, Wonder Woman, Słodkiej Zadymy. Natomiast w sklepach C&A będzie można kupić specjalną kolekcję ubrań sygnowaną THE LEGO Movie 2.

Kreację kampanii przygotowała Grupa LEGO. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Media.

Źródło: Initiative Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Przyszłość druku już tu jest - podsumowanie DTF Trendy 2024
W dniach 19-21 marca br. w API.PL odbyły się 3 dniowe spotkania DTF TRENDY 2024. Zorganizowano je, aby pokazać, jak technologia DTF się rozwija i jakie nowe rozwiązania pojawiają się na rynku. 
Zmiany w zarządzie ECCO Network
Globalna sieć agencji public relations Ecco Network, reprezentowana w Polsce przez - On Board Think Kong (OBTK) powiększa zarząd.
Uwagę w sklepach przyciągają dziś cyfrowe kioski
W dobie rosnącej cyfryzacji zakupów, najnowszy raport firmy doradczo-technologicznej Future Mind rzuca światło na znaczące różnice w percepcji konsumentów na temat technologii sklepowych. Wzbudzające niegdyś zdumienie kasy samoobsługowe stały się naturalnym elementem polskiego retailu, a konsumenci nie postrzegają ich już jako innowacji czy nowinki. Obecnie niewiadomą dla wielu...
Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764