logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Akcja promocyjna „Zatrzymaj intensywne kolory wakacji z Brother”

  PR 15.05.2018, przeczytano 364 razy
ilustracjastrzałka

Od pierwszego maja bieżącego roku rusza kolejna akcja promocyjna firmy Brother. Będzie ona trwać do końca lipca i dotyczy siedmiu modeli z serii InkBenefit Plus. Dla klientów, którzy zdecydują się na zakup jednego z urządzeń objętych akcją, Brother przewidział nagrodę w postaci dodatkowego zestawu kolorowych tuszy oraz wysokiej jakości papieru fotograficznego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/akcja-promocyjna-_zatrzymaj-intensywne-kolory-wakacji-z-brother_,36511,artykul.html

Co zrobić, aby wziąć udział w akcji „Zatrzymaj intensywne kolory wakacji z Brother”? Wystarczy w okresie od 1 maja do 31 lipca 2018 r. kupić jeden z modeli Brother InkBenefit Plus objęty promocją. Następnie za pośrednictwem aplikacji dostępnej na stronie internetowej www.brother.pl/promocja wypełnić formularz zgłoszeniowy, do którego należy dołączyć dowód zakupu w postaci faktury lub paragonu dokumentującego nabycie produktu. Potwierdzenie płatności należy zachować do momentu otrzymania nagrody. Pierwsze 750 osób, które zarejestruje swój zakupiony produkt otrzyma dodatkowy zestaw kolorowych tuszy (jeden tusz BT5000C, jeden BT5000Y, jeden BT5000M) oraz dwa opakowania BP71GP50 po 50 arkuszy każdy. Każdy uczestnik akcji może odebrać nagrodę tylko raz. Akcja promocyjna jest skierowana zarówno do klientów indywidualnych, jak i do osób prowadzących działalność gospodarczą, które nabyły urządzenie na użytek prowadzonego przedsiębiorstwa, a nie w celu jego dalszej odsprzedaży.

Zgłoszenia do uczestnictwa w promocji przyjmowane są od dnia 2 maja 2018 roku do 15 sierpnia 2018 roku. Jednak są w niej uwzględniane wyłącznie produkty zakupione w okresie od 1 maja do 31 lipca bieżącego roku. Każdy uczestnik jest uprawniony tylko do jednej nagrody rzeczowej, która zostanie wydana w terminie do 30 dni roboczych od pozytywnej weryfikacji dokonanego zgłoszenia. Nagroda będzie dostarczona na adres wcześniej wskazany w formularzu zgłoszeniowym. Więcej informacji na temat akcji „Zatrzymaj intensywne kolory wakacji z Brother” znajduje się na stronie www.brother.pl/promocja. Natomiast szczegóły regulaminu dostępne są pod adresem www.inkbenefitplus-formularz.pl/regulamin.pdf.

Promocją objęte są następujące produkty serii InkBenefit Plus marki Brother:

  • DCP-T300
  • DCP-T500W
  • DCP-T700W
  • DCP-T310,
  • DCP-T510W,
  • DCP-T710W,
  • MFC-T910DW.

Źródło: Brother

www.brother.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Na tej drukarce wielkoformatowej Mutoh powstają… maty podłogowe
Firma Flocmat korzysta z drukarek sublimacyjnych japońskiej marki Mutoh do produkcji… spersonalizowanych mat podłogowych. Poznajcie kolejną historię sukcesu druku cyfrowego.
Panasonic na ISE 2019
W tym roku Panasonic zaprezentuje podczas targów ISE swoje najnowsze technologie audio-wizualne dla branży rozrywkowej, edukacyjnej, do pokazów publicznych, prezentacji firmowych i pracy grupowej. Podczas wydarzenia firma stworzy m.in supernowoczesną ulicę handlową i futurystyczną salę lekcyjną.
Podczas tegorocznej edycji targów ISE Ricoh zaprezentuje najnowsze rozwiązania ułatwiające współpracę, urządzenia i systemy dla sal konferencyjnych oraz z zakresu digital signage. Uczestnicy targów będą mogli m.in. poznać możliwości autorskiego oprogramowania Smart Meeting Assistant i jako pierwsi przetestować najnowszą serią monitorów interaktywnych....
Arkady Wrocławskie z nową linia kreatywną
Arkady Wrocławskie konsekwentnie realizują nową strategię rozwoju, która w centrum zainteresowanie stawia rodziny z dziećmi. Zlokalizowane w samym sercu Wrocławia centrum handlowe zaprezentowało właśnie linię kreatywną inspirowaną dziecięcymi kolorowankami. Działaniom Arkad Wrocławskich w 2019 roku towarzyszyć będzie też claim: „otwarte na rodziny”.
Prowly z Chief People & Culture Officerem
Prowly, firma technologiczna oferująca rozwiązania dla branży PR, zacieśnia współpracę z Izą Klat, która dołącza do zespołu jako Chief People & Culture Officer. Wcześniej związana m.in. z Google, wspiera teraz coachingowo i doradczo startup Joanny Drabent i Sebastiana Przyborowskiego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia
© 1997-2019 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone