logo
WIADOMOŚCI

Akcja promocyjna „Zatrzymaj intensywne kolory wakacji z Brother”

Mateusz Zawiślak  PR 15.05.2018, przeczytano 130 razy
ilustracjastrzałka

Od pierwszego maja bieżącego roku rusza kolejna akcja promocyjna firmy Brother. Będzie ona trwać do końca lipca i dotyczy siedmiu modeli z serii InkBenefit Plus. Dla klientów, którzy zdecydują się na zakup jednego z urządzeń objętych akcją, Brother przewidział nagrodę w postaci dodatkowego zestawu kolorowych tuszy oraz wysokiej jakości papieru fotograficznego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/akcja-promocyjna-_zatrzymaj-intensywne-kolory-wakacji-z-brother_,36511,artykul.html

Co zrobić, aby wziąć udział w akcji „Zatrzymaj intensywne kolory wakacji z Brother”? Wystarczy w okresie od 1 maja do 31 lipca 2018 r. kupić jeden z modeli Brother InkBenefit Plus objęty promocją. Następnie za pośrednictwem aplikacji dostępnej na stronie internetowej www.brother.pl/promocja wypełnić formularz zgłoszeniowy, do którego należy dołączyć dowód zakupu w postaci faktury lub paragonu dokumentującego nabycie produktu. Potwierdzenie płatności należy zachować do momentu otrzymania nagrody. Pierwsze 750 osób, które zarejestruje swój zakupiony produkt otrzyma dodatkowy zestaw kolorowych tuszy (jeden tusz BT5000C, jeden BT5000Y, jeden BT5000M) oraz dwa opakowania BP71GP50 po 50 arkuszy każdy. Każdy uczestnik akcji może odebrać nagrodę tylko raz. Akcja promocyjna jest skierowana zarówno do klientów indywidualnych, jak i do osób prowadzących działalność gospodarczą, które nabyły urządzenie na użytek prowadzonego przedsiębiorstwa, a nie w celu jego dalszej odsprzedaży.

Zgłoszenia do uczestnictwa w promocji przyjmowane są od dnia 2 maja 2018 roku do 15 sierpnia 2018 roku. Jednak są w niej uwzględniane wyłącznie produkty zakupione w okresie od 1 maja do 31 lipca bieżącego roku. Każdy uczestnik jest uprawniony tylko do jednej nagrody rzeczowej, która zostanie wydana w terminie do 30 dni roboczych od pozytywnej weryfikacji dokonanego zgłoszenia. Nagroda będzie dostarczona na adres wcześniej wskazany w formularzu zgłoszeniowym. Więcej informacji na temat akcji „Zatrzymaj intensywne kolory wakacji z Brother” znajduje się na stronie www.brother.pl/promocja. Natomiast szczegóły regulaminu dostępne są pod adresem www.inkbenefitplus-formularz.pl/regulamin.pdf.

Promocją objęte są następujące produkty serii InkBenefit Plus marki Brother:

  • DCP-T300
  • DCP-T500W
  • DCP-T700W
  • DCP-T310,
  • DCP-T510W,
  • DCP-T710W,
  • MFC-T910DW.

Źródło: Brother

www.brother.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Przytul Polskę: Edukreacja na Łódź Design Festival
Jak rozmawiać z dziećmi o Polsce? Co składa się na nasze wyobrażenie kraju: język, symbole, krajobrazy, historia, kuchnia? Czy w czasach globalizacji tożsamość narodowa ma jeszcze znaczenie? Co warto pielęgnować i przekazywać dalej? Na te i inne pytania wystawa “Przytul Polskę” nie odpowie. W każdym razie nie wprost.
HP Latex On the Move – finał część I
Event HP Latex On the Move, a właściwie jego majowa edycja z pierwszą grupą klientów, przeszedł do historii. W dniach 11-12 maja 2018 roku do siedziby firmy Integart w Błoniach zawitało kilkanaście firm, aby odebrać swój zestaw narzędzi m.in. samochód Toyota Yaris oraz C-HR.
ZNP z kampanią outdoorową
Związek Nauczycielstwa Polskiego 15 maja ruszył z kampanią outdoorową, która przebiega pod hasłem: „Chcemy godnie zarabiać”. Kampania jest realizowana wyłącznie na nośnikach Cityboard Media.
Dwie polskie premiery Mutoh już 25 maja
Podczas majowych Dni Otwartych polskiego dystrybutora ploterów Mutoh – firmy Atrium Centrum Ploterowe – będzie miała krajowa premiera 2 drukarek LED, które tydzień wcześniej debiutowały na targach Fespa.
Trwa ogólnopolska, wielokanałowa kampania promocyjna Husqvarna - producenta urządzeń mechanicznych do pielęgnacji terenów zieleni przez cały rok. Kampania koncentruje się na flagowych produktach marki Husqvarna. Działania promocyjne prowadzone są w Internecie, w radiu i w prasie. Kluczową rolę odgrywa innowacyjny program testerski kosiarek automatycznych Husqvarna Automower „Z ...
 
czwartek 24.05.2018, 157 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone