Łódzka Manufaktura, jako jedyne w Polsce centrum handlowe, została wyróżniona na SOLAL MARKETING AWARDS 2015. Organizatorem tego prestiżowego konkursu marketingowego jest Międzynarodowa Rada Centrów Handlowych. Eksperci docenili działania mające na celu promocję nowego wielopoziomowego parkingu Manufaktury.
Kampania nagrodzona złotem w kategorii Grand Opening, Expansion and Renovation opierała się na akcji „Nie parkuj się bez sensu” zorganizowanej przez agencję reklamową Martis. Tematem było zwrócenie uwagi na nieprawidłowy sposób parkowania i walka z tym zjawiskiem. W pierwszym etapie na terenie Łodzi celowo rozstawiono źle zaparkowane samochody. Później hostessy zbierały podpisy pod petycją popierającą akcję. Do działania zaangażowano mieszkańców Łodzi, którzy na facebookowym profilu publikowali przypadki uciążliwego parkowania. Zaowocowało to aktywnością wielu tysięcy łodzian, którzy wsparli akcję.
Ze strony agencji Martis, za koncepcję i pracę zespołu koordynującego akcję, odpowiedzialny był Bartek Koprowski.
Nagrody przyznawane w ramach SOLAL MARKETING AWARDS są najważniejszym wyróżnieniem w dziedzinie marketingu centrów handlowych.
Źródło: Martis