logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Akcja samplingowa GMP dla marki Milka

  PR 19.10.2012, przeczytano 2316 razy
ilustracjastrzałka
Makro w Katowicach

Trzy czekolady spod znaku Milka szturmem podbijają serca klientów sieci handlowych. Zaskakują podwójnym nadzieniem, w którym kremowa pianka łączy się karmelem, malinami lub wiśniami. Ich sprzedaży w październiku i pierwszych dwóch tygodniach listopada towarzyszy kampania samplingowa przygotowana przez GMP Advertising.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/akcja-samplingowa-gmp-dla-marki-milka,16999,artykul.html

W blisko 500 marketach: Makro,  Selgros, Tesco, Carrefour, Piotr i Paweł, Alma, Leclerc oraz sklepach regionalnych odbywają się wyjątkowe degustacje. Przy specjalnie przygotowanych stanowiskach marki Milka hostessy zachęcają do wypróbowania wyjątkowego smaku tych trzech czekolad. Towarzyszą im charakterystyczne dla Milki fioletowe krowy.

Warto zauważyć, że trzy promowane czekolady cieszą się dużą popularnością, o czym świadczy fakt, że należą do pięciu najczęściej wybieranych przez polskich konsumentów w swoich kategoriach a ponadto zanotowały ponad dwukrotny wzrost udziałów wartościowych w Polsce. Tak wynika z lipcowych badań przeprowadzonych przez firmę Nielsen.

Półtoramiesięczne działania potrwają do połowy listopada.

Źródło: GMP Advertising

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764