logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Akcja społeczna Wysokich Obcasów, Gazety Wyborczej i Kulczyk Foundation

  PR 22.04.2020, przeczytano 617 razy
ilustracjastrzałka

„Wysokie Obcasy” i „Gazeta Wyborcza” we współpracy z Kulczyk Foundation rozpoczęła akcję społeczną „Czułość i wolność. Budujmy równowagę w relacjach”, której założeniem jest wsparcie czytelników w przetrwaniu trudnego czasu pandemii oraz dostarczenie pomysłów i skłonienie do refleksji, nad tym jak przygotować siebie i swoich najbliższych na życie w świecie „po koronawirusie”. W ramach projektu zostanie przeprowadzone również badanie dotyczące równowagi w relacjach domowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/akcja-spoleczna-wysokich-obcasow%2C-gazety-wyborczej-i-kulczyk-foundation,386681,artykul.html

Od ponad miesiąca życie zdecydowanej większości Polaków bardzo się zmieniło. Domy stały się dla miejscem pracy, nauki, odpoczynku i jedynej rozrywki. To dobry powód do życzliwego przyjrzenia się sobie, swoim relacjom i temu, jak w nich funkcjonujemy.

Aby to ułatwić w ramach inicjatywy na łamach „Wysokich Obcasów”, „Gazety Wyborczej” oraz serwisu Wysokiobcasy.pl będą publikowane teksty i wywiady dotyczące emocji związanych z izolacją i lękiem oraz pomysłów na to jak przygotować siebie i bliskich na życie w rzeczywistości po pandemii.

Dodatkowo organizatorzy akcji „Czułość i wolność. Budujmy równowagę w relacjach” będą namawiać wszystkich czytelników do  przeanalizowania ich relacji rodzinnych, podziału obowiązków i zajmowanych ról. W tym celu w serwisie Wysokieobcasy.pl pojawi się ankieta dotycząca równowagi w relacjach domowych w kontekście dzielenia się obowiązkami domowymi i wspólnego uczestniczenia w życiu domowym. Wyniki badania  zostaną przedstawione jeszcze w trakcie trwania akcji.

Teksty będą ukazywać się w serwisie Wysokieobcasy.pl oraz w papierowym wydaniu „Wysokich Obcasów” przynajmniej do końca maja br. Partnerem akcji jest Kulczyk Foundation.

Projekt jest promowany w mediach społecznościowych, w serwisach grupy Wyborcza.pl oraz kulczykfoundation.org.pl

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764