logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Akcja społeczna Wysokich Obcasów, Gazety Wyborczej i Kulczyk Foundation

  PR 22.04.2020, przeczytano 402 razy
ilustracjastrzałka

„Wysokie Obcasy” i „Gazeta Wyborcza” we współpracy z Kulczyk Foundation rozpoczęła akcję społeczną „Czułość i wolność. Budujmy równowagę w relacjach”, której założeniem jest wsparcie czytelników w przetrwaniu trudnego czasu pandemii oraz dostarczenie pomysłów i skłonienie do refleksji, nad tym jak przygotować siebie i swoich najbliższych na życie w świecie „po koronawirusie”. W ramach projektu zostanie przeprowadzone również badanie dotyczące równowagi w relacjach domowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/akcja-spoleczna-wysokich-obcasow%2C-gazety-wyborczej-i-kulczyk-foundation,386681,artykul.html

Od ponad miesiąca życie zdecydowanej większości Polaków bardzo się zmieniło. Domy stały się dla miejscem pracy, nauki, odpoczynku i jedynej rozrywki. To dobry powód do życzliwego przyjrzenia się sobie, swoim relacjom i temu, jak w nich funkcjonujemy.

Aby to ułatwić w ramach inicjatywy na łamach „Wysokich Obcasów”, „Gazety Wyborczej” oraz serwisu Wysokiobcasy.pl będą publikowane teksty i wywiady dotyczące emocji związanych z izolacją i lękiem oraz pomysłów na to jak przygotować siebie i bliskich na życie w rzeczywistości po pandemii.

Dodatkowo organizatorzy akcji „Czułość i wolność. Budujmy równowagę w relacjach” będą namawiać wszystkich czytelników do  przeanalizowania ich relacji rodzinnych, podziału obowiązków i zajmowanych ról. W tym celu w serwisie Wysokieobcasy.pl pojawi się ankieta dotycząca równowagi w relacjach domowych w kontekście dzielenia się obowiązkami domowymi i wspólnego uczestniczenia w życiu domowym. Wyniki badania  zostaną przedstawione jeszcze w trakcie trwania akcji.

Teksty będą ukazywać się w serwisie Wysokieobcasy.pl oraz w papierowym wydaniu „Wysokich Obcasów” przynajmniej do końca maja br. Partnerem akcji jest Kulczyk Foundation.

Projekt jest promowany w mediach społecznościowych, w serwisach grupy Wyborcza.pl oraz kulczykfoundation.org.pl

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

11 kwietnia 2021 r. radiowcy w całym kraju świętować będą Polski Dzień Radia. Dodatkowo, z inicjatywy porozumienia nadawców I Love Radio, tego dnia na antenach 167 rozgłośni zostanie wyemitowany 4. Charytatywny Blok Reklamowy. Do akcji po raz kolejny włączą się wszystkie stacje Grupy Radiowej Agory – Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje, Radio Pogoda i Rock Radio.
Mural w centrum Katowic upamiętniający Krystynę Bochenek
Z inicjatywy „Gazety Wyborczej” i miasta Katowice na jednej z kamienic w centrum Katowic namalowany został mural z podobizną Krystyny Bochenek, byłej dziennikarki Polskiego Radia Katowice i wicemarszałkini Senatu, jednej z ofiar katastrofy w Smoleńsku.
Większa przejrzystość i odpowiedzialność na Youtube dzięki współczynnikowi obejrzeń filmów naruszających zasady
W 2018 roku przedstawiliśmy nasz raport dotyczący egzekwowania Wytycznych dla społeczności YouTube, aby zwiększyć przejrzystość i odpowiedzialność za nasze wysiłki na rzecz ochrony widzów. Było to pierwsze w swoim rodzaju spojrzenie na treści, które usunęliśmy z YouTube ponieważ naruszały nasze zasady. Obejmowało liczbę usuniętych filmów, sposób...
TikTok mając na uwadze potrzeby brandów i firm działających na platformie uruchomił nowy program edukacyjny dla marketerów pod nazwą „TikTok Academy”. W ramach globalnego programu, który został zainagurowany przez zespół TikToka w Polsce, platforma zaprosi wybrane agencje marketingowe do udziału w szkoleniach online, aby przekazać wiedzę i...
Wyniki badania Mediapanel za marzec 2021
Poniżej prezentujemy szczegółowe zagregowane miesięczne dane pochodzące z badania internetu, realizowanego od października 2020 r. według nowej, ulepszonej metodologii: rankingi wydawców i witryn internetowych oraz audytowanych aplikacji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764