logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Akcja Tok FM na platformie Asystent Google z nagrodą Mixx Awards 2019

  PR 29.11.2019, przeczytano 283 razy
ilustracjastrzałka

Jury tegorocznego konkursu Mixx Awards nagrodziło brązem w kategorii Innovations & Smart Solutions nowatorskie rozwiązanie umożliwiające sterowanie głosowe Radiem TOK FM w polskiej wersji językowej Asystenta Google. Nagrodę odebrali twórcy akcji z zespołu TOK FM, Spark Foundry i LiquidThread; wręczenie statuetek odbyło się wczoraj - w środę, 27 listopada br. w Warszawie,


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/akcja-tok-fm-na-platformie-asystent-google-z-nagroda-mixx-awards-2019,384926,artykul.html

MIXX Awards to konkurs IAB, w którym wyróżniane są wyjątkowe kampanie marketingowe digital - łączące kreatywne idee z efektywnymi rozwiązaniami. W tym roku odbyła się jego 13. edycja. O nagrody IAB MIXX Awards rywalizowały 42 kampanie reklamowe, które otrzymały łącznie 56 nominacji w 16 kategoriach konkursowych.

W kategorii "Innovations & Smart Solutions" brąz trafił do twórców akcji TOK FM na Asystencie Google.

Nagrodzone rozwiązanie pozwala użytkownikom urządzeń z nową wersją systemu Android uruchomić sterowanie głosowe Radiem TOK FM w polskiej wersji językowej. To ważna funkcja dla kierowców oraz innych osób korzystających z coraz popularniejszej bezdotykowej obsługi urządzeń przenośnych. Premiera akcji nastąpiła w marcu br. Radio TOK FM zostało pierwszą polską rozgłośnią, której można słuchać na żywo dzięki Asystentowi Google. Dodatkowo TOK FM to pierwsza polska akcja na tej platformie oferująca łatwy i szybki dostęp do ciekawych podcastów z wielu kategorii tematycznych.

Z rozwiązania mogą obecnie korzystać posiadacze telefonów i tabletów z systemem Android oraz posiadacze iPhone’ów i iPadów, którzy zainstalują aplikację Asystent Google dostępną w AppStore.

Akcja TOK FM na platformie Asystent Google powstała dzięki współpracy Grupy Radiowej Agory z Publicis Groupe, która jest jednym z pierwszych w Polsce certyfikowanych partnerów platformy Actions on Google. Za wdrożenie techniczne odpowiadały Spark Foundry i LiquidThread – agencje należące do Publicis Groupe.

Nagrody Mixx Awards przyznało jury złożone z przedstawicieli agencji, wydawców, domów mediowych i reklamodawców, które oceniało projekty, uwzględniając m.in. strategię, kreację, wykonanie i wykorzystanie mediów, jak również rezultaty i ROI. Przewodniczącą jury były Anna Iller, branded content manager Allegro.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

3. edycja konkursu Timecode Akcja Animacja
Już 16 września rusza specjalna edycja konkursu dla twórców animacji reklamowych i motion  designerów - TIMECODE AKCJA ANIMACJA. W tym roku konkurs odbywa się pod hasłem ANIMACJA DLA PLANETY. Tematem łączącym wszystkie zadania konkursowe jest ekologia. Prace można zgłaszać do 14 października, zwycięzców poznamy 10 listopada.
Laureaci konkursu Złoty Medal targów Festiwaldruku.pl
Znamy zwycięzców konkursu o Złoty Medal, odbywającego się podczas targów FestiwalDruku.pl. Nagrodzone prace zostały zaprezentowane właśnie podczas zeszłotygodniowych targów.
Konkurs na najlepiej zaprojektowane wnętrze komercyjne w Gdyni rozstrzygnięty
Już po raz kolejny wybrano zwycięzców w konkursie na najlepiej zaprojektowane wnętrze komercyjne w Gdyni. Nominowane lokale pozytywnie wpływają na przestrzeń publiczną, a celem konkursu jest wspieranie inicjatyw miastotwórczych oraz lokalnej społeczności.
Rekord zgłoszeń do konkursu Złote Spinacze i dwie nowe grupy jurorskie
Do XVIII edycji konkursu Złote Spinacze wpłynęło aż 395 zgłoszeń w 36 kategoriach. To najwyższy wynik od początku istnienia konkursu - liczba zgłoszeń wzrosła o ponad 19% w porównaniu do ubiegłego roku. W związku z rekordową liczbą zgłoszonych projektów, powołano dwie dodatkowe grupy jurorskie.
ERGO Hestia została laureatem Superbrands 2020 zdobywając  tytuł w kategorii ubezpieczenia i inwestycje. Tym samym została uznana za jedną z najsilniejszych marek konsumenckich na polskim rynku. Wyróżnienie zostało przyznane przez organizację Superbrands w oparciu o badanie przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia na próbie ponad 10 tys. respondentów oraz...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764