logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Akcja Tok FM na platformie Asystent Google z nagrodą Mixx Awards 2019

  PR 29.11.2019, przeczytano 551 razy
ilustracjastrzałka

Jury tegorocznego konkursu Mixx Awards nagrodziło brązem w kategorii Innovations & Smart Solutions nowatorskie rozwiązanie umożliwiające sterowanie głosowe Radiem TOK FM w polskiej wersji językowej Asystenta Google. Nagrodę odebrali twórcy akcji z zespołu TOK FM, Spark Foundry i LiquidThread; wręczenie statuetek odbyło się wczoraj - w środę, 27 listopada br. w Warszawie,


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/akcja-tok-fm-na-platformie-asystent-google-z-nagroda-mixx-awards-2019,384926,artykul.html

MIXX Awards to konkurs IAB, w którym wyróżniane są wyjątkowe kampanie marketingowe digital - łączące kreatywne idee z efektywnymi rozwiązaniami. W tym roku odbyła się jego 13. edycja. O nagrody IAB MIXX Awards rywalizowały 42 kampanie reklamowe, które otrzymały łącznie 56 nominacji w 16 kategoriach konkursowych.

W kategorii "Innovations & Smart Solutions" brąz trafił do twórców akcji TOK FM na Asystencie Google.

Nagrodzone rozwiązanie pozwala użytkownikom urządzeń z nową wersją systemu Android uruchomić sterowanie głosowe Radiem TOK FM w polskiej wersji językowej. To ważna funkcja dla kierowców oraz innych osób korzystających z coraz popularniejszej bezdotykowej obsługi urządzeń przenośnych. Premiera akcji nastąpiła w marcu br. Radio TOK FM zostało pierwszą polską rozgłośnią, której można słuchać na żywo dzięki Asystentowi Google. Dodatkowo TOK FM to pierwsza polska akcja na tej platformie oferująca łatwy i szybki dostęp do ciekawych podcastów z wielu kategorii tematycznych.

Z rozwiązania mogą obecnie korzystać posiadacze telefonów i tabletów z systemem Android oraz posiadacze iPhone’ów i iPadów, którzy zainstalują aplikację Asystent Google dostępną w AppStore.

Akcja TOK FM na platformie Asystent Google powstała dzięki współpracy Grupy Radiowej Agory z Publicis Groupe, która jest jednym z pierwszych w Polsce certyfikowanych partnerów platformy Actions on Google. Za wdrożenie techniczne odpowiadały Spark Foundry i LiquidThread – agencje należące do Publicis Groupe.

Nagrody Mixx Awards przyznało jury złożone z przedstawicieli agencji, wydawców, domów mediowych i reklamodawców, które oceniało projekty, uwzględniając m.in. strategię, kreację, wykonanie i wykorzystanie mediów, jak również rezultaty i ROI. Przewodniczącą jury były Anna Iller, branded content manager Allegro.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764