logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Akcja Tok FM na platformie Asystent Google z nagrodą Mixx Awards 2019

  PR 29.11.2019, przeczytano 225 razy
ilustracjastrzałka

Jury tegorocznego konkursu Mixx Awards nagrodziło brązem w kategorii Innovations & Smart Solutions nowatorskie rozwiązanie umożliwiające sterowanie głosowe Radiem TOK FM w polskiej wersji językowej Asystenta Google. Nagrodę odebrali twórcy akcji z zespołu TOK FM, Spark Foundry i LiquidThread; wręczenie statuetek odbyło się wczoraj - w środę, 27 listopada br. w Warszawie,


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/akcja-tok-fm-na-platformie-asystent-google-z-nagroda-mixx-awards-2019,384926,artykul.html

MIXX Awards to konkurs IAB, w którym wyróżniane są wyjątkowe kampanie marketingowe digital - łączące kreatywne idee z efektywnymi rozwiązaniami. W tym roku odbyła się jego 13. edycja. O nagrody IAB MIXX Awards rywalizowały 42 kampanie reklamowe, które otrzymały łącznie 56 nominacji w 16 kategoriach konkursowych.

W kategorii "Innovations & Smart Solutions" brąz trafił do twórców akcji TOK FM na Asystencie Google.

Nagrodzone rozwiązanie pozwala użytkownikom urządzeń z nową wersją systemu Android uruchomić sterowanie głosowe Radiem TOK FM w polskiej wersji językowej. To ważna funkcja dla kierowców oraz innych osób korzystających z coraz popularniejszej bezdotykowej obsługi urządzeń przenośnych. Premiera akcji nastąpiła w marcu br. Radio TOK FM zostało pierwszą polską rozgłośnią, której można słuchać na żywo dzięki Asystentowi Google. Dodatkowo TOK FM to pierwsza polska akcja na tej platformie oferująca łatwy i szybki dostęp do ciekawych podcastów z wielu kategorii tematycznych.

Z rozwiązania mogą obecnie korzystać posiadacze telefonów i tabletów z systemem Android oraz posiadacze iPhone’ów i iPadów, którzy zainstalują aplikację Asystent Google dostępną w AppStore.

Akcja TOK FM na platformie Asystent Google powstała dzięki współpracy Grupy Radiowej Agory z Publicis Groupe, która jest jednym z pierwszych w Polsce certyfikowanych partnerów platformy Actions on Google. Za wdrożenie techniczne odpowiadały Spark Foundry i LiquidThread – agencje należące do Publicis Groupe.

Nagrody Mixx Awards przyznało jury złożone z przedstawicieli agencji, wydawców, domów mediowych i reklamodawców, które oceniało projekty, uwzględniając m.in. strategię, kreację, wykonanie i wykorzystanie mediów, jak również rezultaty i ROI. Przewodniczącą jury były Anna Iller, branded content manager Allegro.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Konkurs na kampanię dla ZOO Wrocław
Wrocławskie ZOO we współpracy z AMS przygotowało konkurs dla grafików. Może w nim wziąć udział każdy, kto zaprojektuje plakat zachęcający do odwiedzenia ogrodu zoologicznego. Kampania trafi m.in. na przystanki AMS w Polsce i poprzedzi ponowne otwarcie ogrodu dla odwiedzających. Autor zwycięskiego plakatu pomoże zwierzętom i zgarnie nagrodę o wartości ponad...
The Kissinger Twins nagrodzeni Webby Award
Instagramowa seria @Sufferosa autorstwa The Kissinger Twins z prestiżową statuetką Webby Award 2020! Polski projekt został nagrodzony w kategorii Social Content Series & Campaigns | Arts & Entertainment. Pokonał kreacje takich gigantów  jak Marvel, Youtube czy Grammy’s.
Trailer Metro Exodus z Webby Award 2020
Stworzony w Platige Image trailer Metro Exodus Artyom's Nighmare otrzymał główną nagrodę w kategorii „Video Branded Entertainment - Games" na odbywającej się 19.05 24. Gali Webby Awards. Produkcja otrzymała również wyróżnienie w kategorii „Video Animation – Branded”.
MSL dumne z laureatów tegorocznej edycji konkursu Young Creatives Cannes Lions 2020
W piątek, 15 maja zostali wyłonieni finaliści tegorocznej edycji konkursu Young Creatives Cannes 2020. W kategorii PR zwycięzcami konkursu zostali Aleksandra Kolarczyk i Jakub Świętochowski z MSL.
Śląska Rzecz po raz 15.
Zamek Cieszyn zaprasza do udziału w kolejnej odsłonie konkursu Śląska Rzecz. Zdajemy sobie sprawę w jak trudnym momencie ogłaszamy nabór, jednak wierzymy, że mądre i odpowiedzialne projektowanie jest tym, czego potrzebujemy w zmieniającej się – nie zawsze na lepsze – rzeczywistości. Żeby ułatwić Wam zadanie, uprościliśmy procedurę...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764