logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Akcja Yope i Lidl - wspólnie #Wspieramybiebrzę

  PR 24.06.2020, przeczytano 813 razy
ilustracjastrzałka

W YOPE nieustannie szukamy ekologicznych rozwiązań, bardzo uważnie przyglądamy się problemom naszej Planety i rozglądamy za inicjatywami, które moglibyśmy wspierać. Inicjatywami, z którymi się identyfikujemy, które są nam bliskie i jednocześnie ważne dla naszego ekosystemu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/akcja-yope-i-lidl---wspolnie-wspieramybiebrze,387531,artykul.html

Obszary bagienne w Biebrzańskim Parku Narodowym to bardzo cenne przyrodniczo tereny – są objęte ochroną w największym polskim parku narodowym, w europejskiej sieci ekologicznej Natura 2000 oraz w sieci Ostoi Ramsar – mokradeł o znaczeniu globalnym. Teren jest trudno dostępny, dzięki czemu przyroda zachowała swoją unikalność. Wiosną całą Polskę poruszyły pożary wyniszczające tereny Biebrzańskiego Parku Narodowego. Bez wahania zdecydowaliśmy wtedy o wsparciu dla służb ratowniczych walczących z żywiołem. W ramach akcji #wspieramyBIEBRZĘ przekazaliśmy 20% z utargu w naszym sklepie internetowym na rzecz walki z pożarem w Dolinie Biebrzy.

YOPE i Lidl Polska łączą siły!

Ostatnie wydarzenia pokazały, że pożary są szczególnie niebezpieczne dla tych bezcennych terenów, a jednostki lokalnej straży pożarnej nadal nie mają wystarczających środków, by z nim walczyć. Dlatego w naszych działaniach na rzecz Doliny Biebrzy idziemy o krok dalej, a inicjatywie #wspieramyBIEBRZĘ nadaliśmy nowy wymiar. Już 23 czerwca br. ruszyła wspólna akcja YOPE i Lidl Polska. Naszym celem jest skuteczna ochrona ponad 50 tysięcy hektarów tego bezcennego obszaru przyrodniczego, która będzie możliwa dzięki wyposażeniu służb ratowniczych w specjalistyczny sprzęt do gaszenia torfowisk.

ilustracjastrzałka

- Aby pomóc skutecznie i w najbardziej przemyślany sposób, połączyliśmy siły z Fundacją dla Biebrzy, która działa na terenie rezerwatu. Ekspertyza Fundacji oraz znajomość potrzeb i problemów związanych z terenami, pomogła nam zdecydować o formie pomocy. – mówi Karolina Kuklińska-Kosowicz, współwłaścicielka marki YOPE.

- W ostatnich latach, także tu, pogłębia się susza. Wiosną Dolinę Biebrzy powinny wypełniać rozlewiska, w tym roku zima była bezśnieżna, a wiosna bez deszczu, więc zabrakło wody. Takie warunki sprzyjają niszczycielskim pożarom. Liczymy na to, że sprzęt gaśniczy jaki zakupimy dzięki środkom otrzymanym od Yope i Lidl Polska – w razie kolejnego pożaru Biebrzańskich Bagien – pozwoli lokalnej OSP na sprawne dotarcie do zarzewia ognia w trudno dostępnym terenie i szybkie jego ugaszenie w zarzewiu – mówi Małgorzata Górska z Fundacji dla Biebrzy.

ilustracjastrzałka

KUPUJĄC – POMAGASZ

Dzięki wspólnej inicjatywie YOPE i Lidl Polska: „KUPUJĄC - POMAGASZ”, zachęcamy konsumentów do przyłączenia się do naszej akcji. Od 23 czerwca każdy będzie mógł w prosty sposób wspierać akcję poprzez zakup produktów YOPE w sieci Lidl Polska. W sprzedaży znajdą się klasyki z naszej oferty, takie jak mydła w płynie, balsamy do ciała czy żele pod prysznic. Nie zabraknie także nowości – żeli pod prysznic w opakowaniach typu refill. Każde z nich wystarcza na dwa uzupełnienia oryginalnej butelki, a do tego zawiera 70% plastiku mniej niż oryginalne opakowanie.

ilustracjastrzałka

Czy wiesz, jakie ptaki żyją na rozlewiskach Biebrzy? Jest ich prawie 300 gatunków. Te najczęściej spotykane w tym regionie z łatwością rozpoznasz w logo naszej akcji #wspieramyBiebrzę. Bociany, czaple siwe, kaczki i gęsi tworzą ten unikalny, na skalę światową, ekosystem. Razem wpierajmy jego ochronę i dbajmy o bezpieczeństwo!

ilustracjastrzałka

Źródło: YOPE

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą ośmiu nagród w konkursie EISA 2022
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że jakość i innowacyjność jej produktów po raz kolejny zyskały uznanie Europejskiego Stowarzyszenia Obrazu i Dźwięku (European Imaging and Sound Association — EISA). EISA nagrodziła łącznie osiem produktów Sony, w tym korpus α7 IV w kategorii „Aparat pełnoklatkowy”, smartfon...
IAB HowTo: Join the Game - konferencja nt. marketingu gamingowego
Jak metaverse zmienia podejście do obecności reklamodawców w digitalu? Jak wiele wspólnego mają użytkownicy metaverse z graczami? Jak wykorzystać te podobieństwa w działaniach marketingowych? Czy esport jest gotowy na sponsoring sportowy? Jak prowadzić działania ze streamerami i influencerami gamingowymi? O tym, i wielu innych zagadnieniach, opowiedzą najlepsi branżowi...
Nowa Business Development Director w Proxi.cloud
Iwona Kołodziejek została nową Business Development Director w firmie technologicznej Proxi.cloud, będącej liderem w zakresie geolokalizacji, monitoringu ruchu w sklepach oraz geobehawioralnego kierowania reklam. Na nowym stanowisku będzie odpowiadać za zwiększanie rozpoznawalności marki i rozwijanie współpracy z Klientami, co w długoterminowej perspektywie ma...
Growth Summer Days: Dlaczego UX musi być długofalowym procesem?
Ostatni webinar z tej serii cyklu Growth Summer Days dla osób odpowiadających za online marketing i UX produktów cyfrowych 
Agencja Stor9_ rozpoczyna współpracę z Fabryką Cukierniczą „KOPERNIK” S.A. w zakresie obsługi 360. Agencja będzie odpowiedzialna za stworzenie kompleksowej i długoterminowej strategii komunikacji dla marki KOPERNIK oraz najważniejszych produktów w portfolio, a także wyprodukowanie kampanii reklamowej z okazji 260 lecia marki.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764