logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Akcja Yope i Lidl - wspólnie #Wspieramybiebrzę

  PR 24.06.2020, przeczytano 1159 razy
ilustracjastrzałka

W YOPE nieustannie szukamy ekologicznych rozwiązań, bardzo uważnie przyglądamy się problemom naszej Planety i rozglądamy za inicjatywami, które moglibyśmy wspierać. Inicjatywami, z którymi się identyfikujemy, które są nam bliskie i jednocześnie ważne dla naszego ekosystemu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/akcja-yope-i-lidl---wspolnie-wspieramybiebrze,387531,artykul.html

Obszary bagienne w Biebrzańskim Parku Narodowym to bardzo cenne przyrodniczo tereny – są objęte ochroną w największym polskim parku narodowym, w europejskiej sieci ekologicznej Natura 2000 oraz w sieci Ostoi Ramsar – mokradeł o znaczeniu globalnym. Teren jest trudno dostępny, dzięki czemu przyroda zachowała swoją unikalność. Wiosną całą Polskę poruszyły pożary wyniszczające tereny Biebrzańskiego Parku Narodowego. Bez wahania zdecydowaliśmy wtedy o wsparciu dla służb ratowniczych walczących z żywiołem. W ramach akcji #wspieramyBIEBRZĘ przekazaliśmy 20% z utargu w naszym sklepie internetowym na rzecz walki z pożarem w Dolinie Biebrzy.

YOPE i Lidl Polska łączą siły!

Ostatnie wydarzenia pokazały, że pożary są szczególnie niebezpieczne dla tych bezcennych terenów, a jednostki lokalnej straży pożarnej nadal nie mają wystarczających środków, by z nim walczyć. Dlatego w naszych działaniach na rzecz Doliny Biebrzy idziemy o krok dalej, a inicjatywie #wspieramyBIEBRZĘ nadaliśmy nowy wymiar. Już 23 czerwca br. ruszyła wspólna akcja YOPE i Lidl Polska. Naszym celem jest skuteczna ochrona ponad 50 tysięcy hektarów tego bezcennego obszaru przyrodniczego, która będzie możliwa dzięki wyposażeniu służb ratowniczych w specjalistyczny sprzęt do gaszenia torfowisk.

ilustracjastrzałka

- Aby pomóc skutecznie i w najbardziej przemyślany sposób, połączyliśmy siły z Fundacją dla Biebrzy, która działa na terenie rezerwatu. Ekspertyza Fundacji oraz znajomość potrzeb i problemów związanych z terenami, pomogła nam zdecydować o formie pomocy. – mówi Karolina Kuklińska-Kosowicz, współwłaścicielka marki YOPE.

- W ostatnich latach, także tu, pogłębia się susza. Wiosną Dolinę Biebrzy powinny wypełniać rozlewiska, w tym roku zima była bezśnieżna, a wiosna bez deszczu, więc zabrakło wody. Takie warunki sprzyjają niszczycielskim pożarom. Liczymy na to, że sprzęt gaśniczy jaki zakupimy dzięki środkom otrzymanym od Yope i Lidl Polska – w razie kolejnego pożaru Biebrzańskich Bagien – pozwoli lokalnej OSP na sprawne dotarcie do zarzewia ognia w trudno dostępnym terenie i szybkie jego ugaszenie w zarzewiu – mówi Małgorzata Górska z Fundacji dla Biebrzy.

ilustracjastrzałka

KUPUJĄC – POMAGASZ

Dzięki wspólnej inicjatywie YOPE i Lidl Polska: „KUPUJĄC - POMAGASZ”, zachęcamy konsumentów do przyłączenia się do naszej akcji. Od 23 czerwca każdy będzie mógł w prosty sposób wspierać akcję poprzez zakup produktów YOPE w sieci Lidl Polska. W sprzedaży znajdą się klasyki z naszej oferty, takie jak mydła w płynie, balsamy do ciała czy żele pod prysznic. Nie zabraknie także nowości – żeli pod prysznic w opakowaniach typu refill. Każde z nich wystarcza na dwa uzupełnienia oryginalnej butelki, a do tego zawiera 70% plastiku mniej niż oryginalne opakowanie.

ilustracjastrzałka

Czy wiesz, jakie ptaki żyją na rozlewiskach Biebrzy? Jest ich prawie 300 gatunków. Te najczęściej spotykane w tym regionie z łatwością rozpoznasz w logo naszej akcji #wspieramyBiebrzę. Bociany, czaple siwe, kaczki i gęsi tworzą ten unikalny, na skalę światową, ekosystem. Razem wpierajmy jego ochronę i dbajmy o bezpieczeństwo!

ilustracjastrzałka

Źródło: YOPE

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
Nowy Zarząd Stowarzyszenia Producentów Reklamowych
W czwartek 18.04.2023 odbyło się walne zgromadzenie członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR), zrzeszającego 29 studiów produkcyjnych. Podczas spotkania podsumowano drugi rok działalności i wybrano nowy zarząd.
Launch marki Kellys w Polsce
Do grona klientów domu mediowego #GeneracjiAI, WowMedia&Metrics, dołączyła marka KELLYS. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze komunikacji oraz planowania i zakupu mediów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764