logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Akcja Yope i Lidl - wspólnie #Wspieramybiebrzę

  PR 24.06.2020, przeczytano 720 razy
ilustracjastrzałka

W YOPE nieustannie szukamy ekologicznych rozwiązań, bardzo uważnie przyglądamy się problemom naszej Planety i rozglądamy za inicjatywami, które moglibyśmy wspierać. Inicjatywami, z którymi się identyfikujemy, które są nam bliskie i jednocześnie ważne dla naszego ekosystemu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/akcja-yope-i-lidl---wspolnie-wspieramybiebrze,387531,artykul.html

Obszary bagienne w Biebrzańskim Parku Narodowym to bardzo cenne przyrodniczo tereny – są objęte ochroną w największym polskim parku narodowym, w europejskiej sieci ekologicznej Natura 2000 oraz w sieci Ostoi Ramsar – mokradeł o znaczeniu globalnym. Teren jest trudno dostępny, dzięki czemu przyroda zachowała swoją unikalność. Wiosną całą Polskę poruszyły pożary wyniszczające tereny Biebrzańskiego Parku Narodowego. Bez wahania zdecydowaliśmy wtedy o wsparciu dla służb ratowniczych walczących z żywiołem. W ramach akcji #wspieramyBIEBRZĘ przekazaliśmy 20% z utargu w naszym sklepie internetowym na rzecz walki z pożarem w Dolinie Biebrzy.

YOPE i Lidl Polska łączą siły!

Ostatnie wydarzenia pokazały, że pożary są szczególnie niebezpieczne dla tych bezcennych terenów, a jednostki lokalnej straży pożarnej nadal nie mają wystarczających środków, by z nim walczyć. Dlatego w naszych działaniach na rzecz Doliny Biebrzy idziemy o krok dalej, a inicjatywie #wspieramyBIEBRZĘ nadaliśmy nowy wymiar. Już 23 czerwca br. ruszyła wspólna akcja YOPE i Lidl Polska. Naszym celem jest skuteczna ochrona ponad 50 tysięcy hektarów tego bezcennego obszaru przyrodniczego, która będzie możliwa dzięki wyposażeniu służb ratowniczych w specjalistyczny sprzęt do gaszenia torfowisk.

ilustracjastrzałka

- Aby pomóc skutecznie i w najbardziej przemyślany sposób, połączyliśmy siły z Fundacją dla Biebrzy, która działa na terenie rezerwatu. Ekspertyza Fundacji oraz znajomość potrzeb i problemów związanych z terenami, pomogła nam zdecydować o formie pomocy. – mówi Karolina Kuklińska-Kosowicz, współwłaścicielka marki YOPE.

- W ostatnich latach, także tu, pogłębia się susza. Wiosną Dolinę Biebrzy powinny wypełniać rozlewiska, w tym roku zima była bezśnieżna, a wiosna bez deszczu, więc zabrakło wody. Takie warunki sprzyjają niszczycielskim pożarom. Liczymy na to, że sprzęt gaśniczy jaki zakupimy dzięki środkom otrzymanym od Yope i Lidl Polska – w razie kolejnego pożaru Biebrzańskich Bagien – pozwoli lokalnej OSP na sprawne dotarcie do zarzewia ognia w trudno dostępnym terenie i szybkie jego ugaszenie w zarzewiu – mówi Małgorzata Górska z Fundacji dla Biebrzy.

ilustracjastrzałka

KUPUJĄC – POMAGASZ

Dzięki wspólnej inicjatywie YOPE i Lidl Polska: „KUPUJĄC - POMAGASZ”, zachęcamy konsumentów do przyłączenia się do naszej akcji. Od 23 czerwca każdy będzie mógł w prosty sposób wspierać akcję poprzez zakup produktów YOPE w sieci Lidl Polska. W sprzedaży znajdą się klasyki z naszej oferty, takie jak mydła w płynie, balsamy do ciała czy żele pod prysznic. Nie zabraknie także nowości – żeli pod prysznic w opakowaniach typu refill. Każde z nich wystarcza na dwa uzupełnienia oryginalnej butelki, a do tego zawiera 70% plastiku mniej niż oryginalne opakowanie.

ilustracjastrzałka

Czy wiesz, jakie ptaki żyją na rozlewiskach Biebrzy? Jest ich prawie 300 gatunków. Te najczęściej spotykane w tym regionie z łatwością rozpoznasz w logo naszej akcji #wspieramyBiebrzę. Bociany, czaple siwe, kaczki i gęsi tworzą ten unikalny, na skalę światową, ekosystem. Razem wpierajmy jego ochronę i dbajmy o bezpieczeństwo!

ilustracjastrzałka

Źródło: YOPE

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

O włączenie targowych firm podlegających pod PKD 82.30 i 73.11 do pomocy w ramach tarczy 10.0, przyznanie im rządowego wsparcia na obiecane przez ministerstwo m-ce maj-sierpień 2021, wliczenie do rozliczenia tarczy PFR 2.0 czasu do sierpnia 2021 włącznie czy przedstawienie im wytycznych dotyczących bezpiecznej organizacji imprez targowych – zwraca się do premiera Komitet Obrony...
Nowość od marki Wawel – Miniczekolada Danusia o smaku kokosowym
Klasyczna Danusia z Wawelu teraz dostępna w nowej, pysznej odsłonie! Do kultowego produktu o smaku orzechowo-czekoladowym dołączyła Danusia Kokosowa.
Agencja Monday Comms z kampanią dla Dell Technologies
Artur, w którego wciela się aktor Łukasz Simlat, jako pracownik korporacji przeżywa codzienne dylematy osób pracujących zdalnie. W postaci Artura każdy z nas może znaleźć siebie. Dlatego w poszukiwaniu rozwiązań pozornie błahych trudności, bohater zachęca do znalezienia w sobie wewnętrznego szefa i stania się lepszą wersją siebie na miarę dzisiejszych...
Epson rozpoczyna epokę otwartych innowacji
Firma opracowuje nowatorską technologię produkcji tworzyw sztucznych z biomasy i sproszkowanych metali z recyklingu.
Mediahub wspiera projekt XPS Revolt
MediaHub Poland odpowiada za obsługę mediową projektu „XPS Revolt” przygotowanego przez agencję reklamową Pakaya dla marek Dell i Intel EVO.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764