logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Akcja Żonkile Muzeum Polin w kampanii na nośnikach AMS

  PR 15.04.2022, przeczytano 762 razy
ilustracjastrzałka

Pięć słupów ogłoszeniowych ozdobionych tysiącami papierowych żonkili, które każdy może zabrać ze sobą. Tak w 79. rocznicę powstania w warszawskim getcie upamiętnia Muzeum POLIN we współpracy z AMS, liderem rynku OOH w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/akcja-zonkile-muzeum-polin-w-kampanii-na-nosnikach-ams,395511,artykul.html

Jak co roku na nośnikach AMS w kwietniu pojawiły się kreacje z udziałem ambasadorów kampanii pod hasłem „Łączy nas pamięć”, w tym roku do akcji dołączyli: Irena Santor, Aleksandra Popławska, Eliza Rycembel, Janusz Gajos, Andrzej Piaseczny i Krzysztof Gonciarz. Oprócz tego na 5 słupach ogłoszeniowych w Warszawie pojawią się papierowe żonkile. Wykonany z papieru żółty symbol powstania każdy z przechodniów może zdjąć i np. przypiąć do ubrania.  
 
— AMS od lat wspiera działania Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN, dlatego również i tym razem jesteśmy patronem akcji społeczno-edukacyjnej „Żonkile”, która dodatkowo wzmocniona została niestandardowym działaniem. Dzięki żonkilom, które można „zerwać” z naszych słupów i wpiąć w klapę, każdy z nas może aktywnie włączyć się w obchody powstania — mówi Grażyna Gołębiowska, dyrektor marketingu AMS.
 
Już w najbliższą sobotę, na trzy dni przed 79. rocznicą wybuchu powstania w warszawskim getcie, na słupy AMS trafią okolicznościowe plakaty oraz tarcze z żonkilami. Będą one uzupełniane w kolejnych dniach: wieczorami w niedzielę i poniedziałek, a także we wtorkowy poranek 19 kwietnia — w rocznicę wybuchu powstania w getcie. Przy każdym z pięciu słupów umieszczone zostaną podajniki z płynem do dezynfekcji dłoni.

Działania objęły pięć lokalizacji w stolicy — słupy przy Al. Niepodległości (przy SGH), ul. Marszałkowskiej (przy Królewskiej i Rysiej), Placu Zawiszy (ul. Grójeckiej), Rondzie Radosława (od strony Arkadii) oraz na rogu Wołoskiej i Domaniewskiej.
 
Jednym z ocalałych z getta był Marek Edelman, ostatni dowódca Żydowskiej Organizacji Bojowej. 19 kwietnia, w rocznicę powstania składał on bukiet żółtych kwiatów pod Pomnikiem Bohaterów Getta na warszawskim Muranowie. Dzięki temu żonkil stał się symbolem szacunku i pamięci o powstaniu. Organizowana przez Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN akcja „Łączy nas pamięć” ma celu rozpowszechnianie tego symbolu oraz szerzenie wiedzy na temat samego wydarzenia.

Źródło: AMS

www.ams.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764