logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Akcja Żonkile Muzeum Polin w kampanii na nośnikach AMS

  PR 15.04.2022, przeczytano 498 razy
ilustracjastrzałka

Pięć słupów ogłoszeniowych ozdobionych tysiącami papierowych żonkili, które każdy może zabrać ze sobą. Tak w 79. rocznicę powstania w warszawskim getcie upamiętnia Muzeum POLIN we współpracy z AMS, liderem rynku OOH w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/akcja-zonkile-muzeum-polin-w-kampanii-na-nosnikach-ams,395511,artykul.html

Jak co roku na nośnikach AMS w kwietniu pojawiły się kreacje z udziałem ambasadorów kampanii pod hasłem „Łączy nas pamięć”, w tym roku do akcji dołączyli: Irena Santor, Aleksandra Popławska, Eliza Rycembel, Janusz Gajos, Andrzej Piaseczny i Krzysztof Gonciarz. Oprócz tego na 5 słupach ogłoszeniowych w Warszawie pojawią się papierowe żonkile. Wykonany z papieru żółty symbol powstania każdy z przechodniów może zdjąć i np. przypiąć do ubrania.  
 
— AMS od lat wspiera działania Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN, dlatego również i tym razem jesteśmy patronem akcji społeczno-edukacyjnej „Żonkile”, która dodatkowo wzmocniona została niestandardowym działaniem. Dzięki żonkilom, które można „zerwać” z naszych słupów i wpiąć w klapę, każdy z nas może aktywnie włączyć się w obchody powstania — mówi Grażyna Gołębiowska, dyrektor marketingu AMS.
 
Już w najbliższą sobotę, na trzy dni przed 79. rocznicą wybuchu powstania w warszawskim getcie, na słupy AMS trafią okolicznościowe plakaty oraz tarcze z żonkilami. Będą one uzupełniane w kolejnych dniach: wieczorami w niedzielę i poniedziałek, a także we wtorkowy poranek 19 kwietnia — w rocznicę wybuchu powstania w getcie. Przy każdym z pięciu słupów umieszczone zostaną podajniki z płynem do dezynfekcji dłoni.

Działania objęły pięć lokalizacji w stolicy — słupy przy Al. Niepodległości (przy SGH), ul. Marszałkowskiej (przy Królewskiej i Rysiej), Placu Zawiszy (ul. Grójeckiej), Rondzie Radosława (od strony Arkadii) oraz na rogu Wołoskiej i Domaniewskiej.
 
Jednym z ocalałych z getta był Marek Edelman, ostatni dowódca Żydowskiej Organizacji Bojowej. 19 kwietnia, w rocznicę powstania składał on bukiet żółtych kwiatów pod Pomnikiem Bohaterów Getta na warszawskim Muranowie. Dzięki temu żonkil stał się symbolem szacunku i pamięci o powstaniu. Organizowana przez Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN akcja „Łączy nas pamięć” ma celu rozpowszechnianie tego symbolu oraz szerzenie wiedzy na temat samego wydarzenia.

Źródło: AMS

www.ams.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Huawei wzmacnia dział marketingu
Zmiany w warszawskim biurze Huawei. Dorocie N. Haller została powierzona dodatkowa rola. W międzynarodowych strukturach Huawei została powołana na stanowisko VP Marketing na Region Europy Środkowo-Wschodniej i krajów nordyckich. Do jej działu w Polsce dołączają trzy nowe, doświadczone osoby, które wzmocnią zespół w obszarze PRu.
Ikea: „Odkryj dom na nowo”
IKEA od lat pasjonuje się życiem w domu, dlatego chętnie odwiedza ludzi w ich mieszkaniach zlokalizowanych na całym świecie. Marka chce przy tym poznać zwyczaje oraz odmienne potrzeby mieszkańców i jak najlepiej na nie odpowiadać. W ten sposób powstała seria filmów „Life at Home Stories”, które wykorzystane zostały na festiwalach, m.in. Milan...
W całej Polsce dzieci uczyły się jak dbać o domowe ogródki
Pierwsza edycja #ZDROWOROSNA, marki W. Legutko właśnie dobiega końca. Liczby mówią za siebie - wydarzenie, w którym wzięło udział ponad 153 tys. dzieci z całej Polski, 5100 grup i klas oraz 1360 zgłoszonych placówek nie mogło przejść bez echa.
Nadmorskie Suweniry
Pamiątki z wakacji nad morzem w wydaniu jednego z najbardziej uznanych polskich projektantów będzie można oglądać w lipcu w siedzibie Stowarzyszenia Traffic Design. Wernisaż „Nadmorskich suwenirów” Jakuba Stępnia odbędzie się w najbliższy czwartek 30 czerwca o godz. 19 przy ul. Żeromskiego 36 w Gdyni.
Hisense wyróżnia piłkarki poprzez kampanię #Rememberthename
W ciągu ostatniego roku zainteresowanie kibiców piłką nożną kobiet na całym świecie zdecydowanie wzrosło. Będąc honorowym partnerem UEFA Women’s EURO 2022, firma Hisense pragnie przyczynić się do zasadniczego wzrostu i profesjonalizacji kobiecej piłki nożnej, inspirować i wspierać zawodniczki oraz kibiców, którzy z entuzjazmem podchodzą do tego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764