logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Akcje marketingowe dla partnerów Sig z branży budowlanej

  PR 09.10.2017, przeczytano 708 razy
ilustracjastrzałka

Branża budowlana z pozoru nie kojarzy się z ciekawymi akcjami marketingowymi czy kreatywnymi kampaniami wizerunkowymi. Od dawna wyzwaniem dla marketingowców jest stworzenie odpowiednich strategii promocji dla niekiedy trudnych produktów. Akcje marketingowe powinny być przede wszystkim atrakcyjne dla partnerów i klientów, którzy tworzą w tej branży specyficzną grupę docelową. Jednak coraz więcej firm budowlanych odważnie podchodzi do tematu, proponując ciekawsze i bardziej pomysłowe kampanie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/akcje-marketingowe-dla-partnerow-sig-z-branzy-budowlanej,34029,artykul.html

Również w branży budowlanej zauważono, że jednym z filarów sukcesu są odpowiednio prowadzone działania marketingowe. To one docierają do obecnych, a także potencjalnych klientów. Mimo iż branża budowlana wydaje się trudna do przeprowadzenia ciekawych akcji marketingowych, podmioty na niej działające coraz częściej decydują się na oryginalne formy promocji. Dla przykładu:

- SIG przygotował kolejną kampanię dla naszych partnerów. Postawiliśmy na atrakcyjne nagrody. Do zdobycia są m.in. narciarskie wyjazdy w Alpy. Chcemy nagrodzić osoby, które współpracują z nami. Wprowadzenie cyklicznych akcji promocyjnych pozwoliło nam zdecydowanie wzmocnić nasze relacje z klientami. Tego typu akcje są czymś ekstra, co wyróżnia SIG na rynku poza atrakcyjną ofertą produktową. Tym razem nasi klienci mogą uczestniczyć w promocji "Kasa na górkę" -
mówi Bartosz Pilch, Dyrektor ds. E-commerce i Marketingu w firmie SIG.

Realizowane przez SIG akcje wyróżniają się kreacją, której zadaniem jest ożywienie komunikacji, zwrócenie uwagi potencjalnych uczestników i zachęcenie ich do udziału. W nowej akcji promocyjnej „Kasa na górkę” klienci, którzy zarejestrują się i spełnią warunki promocji, będą mogli wygrać wyjazdy narciarskie w Alpy oraz bony do sklepów 4F.

Statystyki dotyczące poprzednich akcji pokazują, że promocje kierowane do klientów biznesowych mogą spotkać się z równie wysokim zainteresowaniem, co te dedykowane klientom indywidualnym. Odpowiednio przygotowane, przynoszą korzyści nie tylko kupującym, ale również sprzedawcom i producentom. Dodatkowo zauważalnie wzrasta sprzedaż produktów praktycznie wszystkich promowanych marek.

Źródło: SIG

www.sig.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ogilvy i Heinz w kampanii grillowej z książką
„Niezwykła księga grillowych poświęceń” – to pierwsza odsłona nowego pozycjonowania marki Heinz w Polsce, przygotowanego przez agencję Ogilvy, które wyraża hasło „Heinz. Dla smaku wszystko”. Agencja Ogilvy we współpracy z marką Heinz wydała książkę, będącą hołdem dla tych, którzy dla smaku grilla robią wszystko – stoją godzinami w dymie czy pilnują żaru,...
Xtreme Fitness Gyms stawia na SEC Newgate CEE
Z początkiem czerwca Xtreme Fitness Gyms – największa polska sieć klubów fitness rozwijana w modelu franczyzowym – rozpoczęła współpracę z SEC Newgate CEE. Do zadań agencji należy wspieranie ekspansji marki poprzez strategiczne doradztwo komunikacyjne oraz wspólne działania PR.
Persil z nową kampanią i wsparciem agencji Chromatique
Persil wystartował z nową kampanią, która zachęca wszystkich do podjęcia aktywności fizycznej w czasie, kiedy robi się pranie. To element szerszej strategii promującej platformę komunikacyjną “Zawsze dajesz z siebie wszystko”. Za wsparcie koncepcyjne i realizacyjne odpowiedzialna jest agencja Chromatique.
EKObarometr. Zielone wartości w odwrocie - Polacy coraz bardziej obojętni
Po chwilowym wzroście świadomości ekologicznej w polskim społeczeństwie przyszło zahamowanie nastrojów. Napływ obojętnych postaw, niski poziom wiedzy na temat podstawowych pojęć, brak wiary w sprawczość regulacji prawnych - taki obraz klaruje się na podstawie najnowszej 7. edycji badania EKObarometr realizowanego przez instytut badawczy SW Research.
Kayah boso na działce w Enklawie Lecha
Lech, sponsor projektu Enklawa przedstawia jego drugą odsłonę. Po inauguracyjnym koncercie Sobla, dziś na kanale YouTube Enklawy premierę ma nagranie wyjątkowego występu Kayah. Ikona polskiej sceny muzycznej zaśpiewała boso, w kameralnej formule jam session, na warszawskim ogródku działkowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764