logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Akcje marketingowe dla partnerów Sig z branży budowlanej

  PR 09.10.2017, przeczytano 636 razy
ilustracjastrzałka

Branża budowlana z pozoru nie kojarzy się z ciekawymi akcjami marketingowymi czy kreatywnymi kampaniami wizerunkowymi. Od dawna wyzwaniem dla marketingowców jest stworzenie odpowiednich strategii promocji dla niekiedy trudnych produktów. Akcje marketingowe powinny być przede wszystkim atrakcyjne dla partnerów i klientów, którzy tworzą w tej branży specyficzną grupę docelową. Jednak coraz więcej firm budowlanych odważnie podchodzi do tematu, proponując ciekawsze i bardziej pomysłowe kampanie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/akcje-marketingowe-dla-partnerow-sig-z-branzy-budowlanej,34029,artykul.html

Również w branży budowlanej zauważono, że jednym z filarów sukcesu są odpowiednio prowadzone działania marketingowe. To one docierają do obecnych, a także potencjalnych klientów. Mimo iż branża budowlana wydaje się trudna do przeprowadzenia ciekawych akcji marketingowych, podmioty na niej działające coraz częściej decydują się na oryginalne formy promocji. Dla przykładu:

- SIG przygotował kolejną kampanię dla naszych partnerów. Postawiliśmy na atrakcyjne nagrody. Do zdobycia są m.in. narciarskie wyjazdy w Alpy. Chcemy nagrodzić osoby, które współpracują z nami. Wprowadzenie cyklicznych akcji promocyjnych pozwoliło nam zdecydowanie wzmocnić nasze relacje z klientami. Tego typu akcje są czymś ekstra, co wyróżnia SIG na rynku poza atrakcyjną ofertą produktową. Tym razem nasi klienci mogą uczestniczyć w promocji "Kasa na górkę" -
mówi Bartosz Pilch, Dyrektor ds. E-commerce i Marketingu w firmie SIG.

Realizowane przez SIG akcje wyróżniają się kreacją, której zadaniem jest ożywienie komunikacji, zwrócenie uwagi potencjalnych uczestników i zachęcenie ich do udziału. W nowej akcji promocyjnej „Kasa na górkę” klienci, którzy zarejestrują się i spełnią warunki promocji, będą mogli wygrać wyjazdy narciarskie w Alpy oraz bony do sklepów 4F.

Statystyki dotyczące poprzednich akcji pokazują, że promocje kierowane do klientów biznesowych mogą spotkać się z równie wysokim zainteresowaniem, co te dedykowane klientom indywidualnym. Odpowiednio przygotowane, przynoszą korzyści nie tylko kupującym, ale również sprzedawcom i producentom. Dodatkowo zauważalnie wzrasta sprzedaż produktów praktycznie wszystkich promowanych marek.

Źródło: SIG

www.sig.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Azjatyckie smaki w kampanii Publicis dla marki Winiary
Kuchnia azjatycka na dobre zadomowiła się w Polsce, nieustannie zachwycając nieoczywistymi smakami i aromatami. Marka WINIARY, w odpowiedzi na rosnące zainteresowanie popularnymi daniami z Dalekiego Wschodu, wprowadza nowości produktowe. Pasty do smażenia, nudle, sosy chilli i WINIARY Pomysły na…, pozwolą odtworzyć ulubione potrawy bez wychodzenia z domu – niezależnie od...
Marketingowe zwycięstwo na Euro: transmisja debaty
Zapraszamy na transmisję live debaty IPG Mediabrands „Wygraj Euro. Jak wydawcy i marki powinny dryblować, aby odnieść marketingowe zwycięstwo podczas najważniejszego sportowego wydarzenia roku”.
Natalia Kukulska w kampanii marki Remé
Startuje nowa kampania reklamowa brandu Remé, z udziałem nowej ambasadorki marki - piosenkarki Natalii Kukulskiej. Dołączyła ona do aktorki Mariety Żukowskiej, która jest ambasadorką tej marki od 2022. Materiały kreatywne na potrzeby kampanii przygotowała agencja Enyo, która od 2021 r. obsługuje budżet reklamowy Remé na działania 360°.
#20latPLwUE: kampania społeczna na niebiesko
Niemal 100 organizacji społecznych, firm i mediów dołączyło do kampanii świętowania 20 lat Polski w Unii Europejskiej, zainicjowanej przez Fundację Batorego i Fundację Polskiej Rady Biznesu. Akcja, której symbolem jest pin „20latPLwUE”, trwa przez cały maj. Organizatorzy zachęcają do dołączenia każdego, komu bliskie są wartości europejskie.
Spot Akcji Demokracja: czarny scenariusz, gdy odpuścimy sobie Europę
Terror rosyjskiej inwazji z perspektywy matki - sugestywny spot zrealizowany dla Akcji Demokracja ma uświadomić Polkom i Polakom, że wybory 9 czerwca do Parlamentu Europejskiego są bardzo ważne. Bezpieczeństwo Polski i Europy nie jest nam dane raz na zawsze.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764