logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Akcjonariat pracowniczy w agencji Verbum

  PR 25.06.2024, przeczytano 812 razy
ilustracja
Marcin Katański, Prezes MPL Verbum SA

Notowana na giełdzie agencja MPL VERBUM SA wprowadza program, w ramach którego pracownicy będą mogli stać się współwłaścicielami firmy. Program ESOP (Employee Stock Option Plan) umożliwi im nabycie udziałów firmy na preferencyjnych warunkach, co jest elementem strategii wzmacniania motywacji i lojalności kluczowych członków zespołu. W ramach programu ESOP pracownikom zaoferowane zostaną akcje spółki o łącznej wartości ponad 2 mln PLN. Verbum jest jedną z pierwszych agencji reklamowych na polskim rynku, która wprowadza akcjonariat pracowniczy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/akcjonariat-pracowniczy-w-agencji-verbum,404784,artykul.html

Program obejmuje pracowników na kluczowych stanowiskach, w tym członków zarządu, dyrektorów, menedżerów oraz pracowników o kluczowych kompetencjach dla spółki. Uczestnicy będą mieli możliwość zakupu akcji Verbum po preferencyjnej cenie, pod warunkiem spełnienia określonych warunków programowych. Łącznie w ramach programu ESOP pracownikom zaoferowane zostanie 300 000 akcji spółki, co przy obecnej wycenie wynosi 2,25 mln PLN.

Cele programu

Głównym celem programu jest budowanie długofalowego zaangażowania pracowników i motywowania ich do osiągania jak najlepszych wyników na rzecz spółki. Ponadto, program ma pomóc zatrzymać w firmie kluczowych pracowników na dłuższy okres, co wzmocni stabilność i ciągłość działania firmy.

Korzyści dla pracowników

Pracownicy, którzy zdecydują się na udział w programie i spełnią jego warunki, będą mogli nabywać akcje spółki po preferencyjnej cenie 0,10 PLN za akcję. Nabycie akcji daje im prawo do uczestnictwa w Walnych Zgromadzeniach Akcjonariuszy oraz do otrzymywania dywidend wypłacanych przez spółkę. Akcje te są objęte dwuletnim okresem lock-up, po którym mogą być sprzedawane na rynku giełdowym.

VERBUM na Giełdzie

MPL VERBUM SA to jedna z najdłużej działających na polskim rynku agencji zajmujących się programami lojalnościowymi i motywacyjnymi (26 lat). Od 2011 roku notowana jest na rynku New Connect Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. W ciągu 13 lat obecności na rynku giełdowym przychody spółki zwiększyły się blisko sześciokrotnie, z poziomu 5,6 mln PLN w roku 2010/2011 do ponad 30 mln PLN w roku obrotowym 2023/2024. Począwszy od 2014 roku, spółka rokrocznie wypłaca dywidendę dla swoich akcjonariuszy.

"Akcjonariat pracowniczy jest bardziej kojarzony ze światem startupów niż branżą reklamową, ale wiadomo, że żeby wyjść poza schemat, trzeba szukać poza granicami swojej branży. My stwierdziliśmy, że chcemy szukać innego, bardziej efektywnego sposobu motywowania pracowników niż przysłowiowe „owocowe czwartki”. Dla nas to nie tylko sposób motywowania pracowników ale też wyraz uznania dla ich wysiłków i pracy na rzecz firmy." - mówi Marcin Katański, Prezes MPL Verbum SA.

Źródło: Verbum SA

verbum.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mieszanka Krakowska w kampanii Wawel
Wawel, producent kultowych galaretek w czekoladzie Mieszanka Krakowska, wprowadza nowy smak i startuje z kampanią reklamową, obejmującą spot telewizyjny przygotowany z wykorzystaniem AI, działania digital, PR i in-store.
Nowe studio w Stowarzyszeniu Producentów Reklamowych
Do grona członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR) dołączył niezależny dom produkcyjny Sugar Free, specjalizujący się w realizacjach digital i branded content.
Fabrizio Romano ogłasza transfery w kampanii STS
STS rusza z „Misjami”, czyli wielką akcją promocyjną dla graczy, w której pula nagród wyniesie aż 5 mln zł. To najwyższa w historii zakładów bukmacherskich w Polsce kwota przekazana graczom w ramach jednej akcji bonusowej. Ten rekordowy transfer gotówki ogłosił w mediach sam Fabrizio Romano ze swoim słynnym hasłem „Here we...
SEXEDPL z kampanią do nauczycieli
Rusza kolejna odsłona kampanii „Ciało obce”, realizowana przez fundację SEXEDPL we współpracy z agencją Ancymony (*ancy). Przekaz? Jeśli jesteście nauczycielami i szukacie dobrych narzędzi do prowadzenia zajęć z zakresu edukacji seksualnej, to właśnie je znaleźliście!
Agencja ANDO zrealizuje kampanię „Niepełnosprawny, czyli jaki”
Fundacja Avalon, jedna z największych organizacji w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore, ogłasza wynik konkursu na agencję współpracującą przy kolejnej swojej kampanii społecznej planowanej na koniec tego roku. Kampania zrealizowana zostanie wspólnie z Agencją Nie Do Ogarnięcia (ANDO).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764