logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Akcjonariat pracowniczy w agencji Verbum

  PR 25.06.2024, przeczytano 300 razy
ilustracja
Marcin Katański, Prezes MPL Verbum SA

Notowana na giełdzie agencja MPL VERBUM SA wprowadza program, w ramach którego pracownicy będą mogli stać się współwłaścicielami firmy. Program ESOP (Employee Stock Option Plan) umożliwi im nabycie udziałów firmy na preferencyjnych warunkach, co jest elementem strategii wzmacniania motywacji i lojalności kluczowych członków zespołu. W ramach programu ESOP pracownikom zaoferowane zostaną akcje spółki o łącznej wartości ponad 2 mln PLN. Verbum jest jedną z pierwszych agencji reklamowych na polskim rynku, która wprowadza akcjonariat pracowniczy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/akcjonariat-pracowniczy-w-agencji-verbum,404784,artykul.html

Program obejmuje pracowników na kluczowych stanowiskach, w tym członków zarządu, dyrektorów, menedżerów oraz pracowników o kluczowych kompetencjach dla spółki. Uczestnicy będą mieli możliwość zakupu akcji Verbum po preferencyjnej cenie, pod warunkiem spełnienia określonych warunków programowych. Łącznie w ramach programu ESOP pracownikom zaoferowane zostanie 300 000 akcji spółki, co przy obecnej wycenie wynosi 2,25 mln PLN.

Cele programu

Głównym celem programu jest budowanie długofalowego zaangażowania pracowników i motywowania ich do osiągania jak najlepszych wyników na rzecz spółki. Ponadto, program ma pomóc zatrzymać w firmie kluczowych pracowników na dłuższy okres, co wzmocni stabilność i ciągłość działania firmy.

Korzyści dla pracowników

Pracownicy, którzy zdecydują się na udział w programie i spełnią jego warunki, będą mogli nabywać akcje spółki po preferencyjnej cenie 0,10 PLN za akcję. Nabycie akcji daje im prawo do uczestnictwa w Walnych Zgromadzeniach Akcjonariuszy oraz do otrzymywania dywidend wypłacanych przez spółkę. Akcje te są objęte dwuletnim okresem lock-up, po którym mogą być sprzedawane na rynku giełdowym.

VERBUM na Giełdzie

MPL VERBUM SA to jedna z najdłużej działających na polskim rynku agencji zajmujących się programami lojalnościowymi i motywacyjnymi (26 lat). Od 2011 roku notowana jest na rynku New Connect Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. W ciągu 13 lat obecności na rynku giełdowym przychody spółki zwiększyły się blisko sześciokrotnie, z poziomu 5,6 mln PLN w roku 2010/2011 do ponad 30 mln PLN w roku obrotowym 2023/2024. Począwszy od 2014 roku, spółka rokrocznie wypłaca dywidendę dla swoich akcjonariuszy.

"Akcjonariat pracowniczy jest bardziej kojarzony ze światem startupów niż branżą reklamową, ale wiadomo, że żeby wyjść poza schemat, trzeba szukać poza granicami swojej branży. My stwierdziliśmy, że chcemy szukać innego, bardziej efektywnego sposobu motywowania pracowników niż przysłowiowe „owocowe czwartki”. Dla nas to nie tylko sposób motywowania pracowników ale też wyraz uznania dla ich wysiłków i pracy na rzecz firmy." - mówi Marcin Katański, Prezes MPL Verbum SA.

Źródło: Verbum SA

verbum.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Obiektyw Voigtlander APO Lanthar I 50 mm f/3,5 do Leica M
Niezmiernie miło jest nam poinformować o kolejnym obiektywie marki Voigtlander przeznaczonym do aparatów dalmierzowych Leica M.
Heytex Ecotex Frontlit w ofercie Antalis
Baner, który nie zawiera PVC? Materiał, który jest ultralekki, ale superwytrzymały? Wakacje już się zaczęły, ale nasi Zieloni Bohaterowie nie zwalniają tempa. Powitajcie jedną z naszych nowości – Heytex Ecotex Frontlit.
Pils odświeża identyfikację i komunikację
„Nasz PrzePils na piwo” to hasło kampanii reklamowej Lecha Pils promującej nowe opakowania piwa, prosto z Wielkopolski. Marka wprowadza na rynek butelki i puszki w nowej szacie graficznej, podkreślając lokalność Pilsa.
Sony ZV-E10 II i obiektyw E PZ 16–50 mm F3.5–5.6 OSS II
Sony wprowadza na rynek aparat ZV-E10 II, będący drugą generacją bestsellerowego modelu ZV-E10i. Korpus ZV-E10 jest obecnie podstawowym aparatem w przeznaczonej dla twórców treści serii Sony ZV. Stanowi wszechstronne, nieduże i łatwe w użyciu narzędzie dla początkujących i zaawansowanych twórców. Nowy ZV-E10 II będzie miał...
PLL LOT szuka strategicznej agencji reklamowej
Polska Grupa Lotnicza S.A., w imieniu Polskich Linii Lotniczych LOT S.A., ogłasza przetarg na wybór strategicznej agencji reklamowej do współpracy przy opracowaniu i realizacji kampanii wizerunkowej oraz bieżącej obsługi działań komunikacyjnych marki dla PLL LOT S.A.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764