logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Akonda: Festiwal Druku 2019 za nami

  PR 01.10.2019, przeczytano 644 razy
ilustracjastrzałka

Festiwal Druku, który odbył się w Hali EXPO XXI w Warszawie w dniach 18-19 września, to dla Akondy czas, w którym mogła zaprezentować swoje bestsellerowe produkty. Cieszyły się one bardzo dużym zainteresowaniem Klientów, którzy chętnie przyglądali się prezentacji urządzeń wspomagających automatyzację procesów introligatorskich.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/akonda%3A-festiwal-druku-2019-za-nami,384168,artykul.html

Premierowo została zaprezentowana linia bigująco-falcująca Swift Speed Fold. Klienci osobiście mogli zobaczyć, jak wielofunkcyjne jest to urządzenie, dedykowane zarówno do druku cyfrowego, jak i offsetowego, które jednocześnie biguje, (lub perforuje) i składa. Goście mogli przekonać się o tym, że dzięki 10-calowemu, dotykowemu programatorowi praca na urządzeniu jest bardzo intuicyjna i prosta.

Nowością wśród dostępnych na rynku rozwiązań były krążki perforacyjne, sterowane elektromagnesem, pozwalające na załączanie i wyłączanie perforacji. To dla Klientów możliwość produkcji kuponów, biletów czy zrywek bez konieczności wykonywania wykrojnika! Linia bigująco-falcująca Swift Speed Fold, bardzo kompaktowa, zdobyła uznanie Klientów swoją precyzyjną i szybką pracą a jej innowacyjność spotkała się z niekłamanym zainteresowaniem.

Jednak największym zainteresowaniem cieszyła się foliarka automatyczna GMP Qtopic 380 Auto i foliarka półautomatyczną GMP Qtopic 380F. Produkująca je firma GMP to światowy lider w produkcji urządzeń do uszlachetniania druków cyfrowych. Akonda jest autoryzowanym dealerem firmy GMP w Polsce, dlatego zarówno doradcy jak i technicy są doskonale przeszkoleni przez specjalistów GMP i swoją wiedzę prezentowali na Festiwalu Druku. Foliowanie, jako zwykły sposób uszlachetnienia i zabezpieczający jednocześnie wydruk, to nie jedyne możliwości tej foliarki.

- “Nowe inspiracje - to była przewodnia myśl naszej prezentacji złocenia bezmatrycowego. Rozdaliśmy bardzo dużo próbek, ukazujących możliwości Qtopica i Goście mogli obejrzeć niezliczone możliwości tej technologii. Uzyskujemy efekt porównywalny ze złoceniem bez matryc a Klienci zobaczyli, że mogą produkować bardzo różnego aplikacje – produkty dekoracyjne do wystroju wnętrz, unikatowe certyfikaty, trudne do podrobienia hologramy imitujące druk zabezpieczony, wizytówki, dyplomy a także nietypowe zaproszenia czy bileciki ślubne. – komentuje Dominik Szulim, współwłaściciel Akondy.

Foliarka Qtopic zapewnia wysokiej jakości foliowania wydruków cyfrowych foliami PP/BOPP, a każda maszyna jest wyposażona w nawijak pozwalający na pracę z foliami sleeking, holograficznymi, wybłyszczającymi czy złocącymi. Cały proces złocenia od druku do finalnego produktu Akonda zaprezentowała razem ze swoim partnerem, firmą DKS. Przy wykorzystaniu wydruków z maszyn Canon, przedstawione zostały bardzo różne możliwości foliarki i złocenia bezmatrycowego.

Zaprezentowany kompaktowy Kombajn Introligatorski SCC wzbudzał nie mniejsze zainteresowanie a Klienci potwierdzili, że urządzenia tak multifunkcyjne są bardzo poszukiwane. Możliwość realizowania znacznej części zadań introligatorskich, automatycznie i z poziomu panelu dotykowego pozwala na osiągnięcie wielu procesów w jednym przebiegu, a to oszczędność nie tylko czasu, ale też materiału. Cięcie, bigowanie, perforowanie, kompaktowy wymiar urządzenia – to wszystko sprawiało, że wszechstronność tej maszyny została przez Klientów doceniona. Również zaprezentowane wycinarki cieszyły się wśród gości dużym zainteresowaniem, nie tylko ze względu na jakość wykonanych prac, ale też ze względu na atrakcyjną cenę, bez straty na jakość, precyzję czy prędkość względem konkurencji.

Doświadczenia z ostatnich Targów i ubiegłych lat bardzo wyraźnie pokazują, że goście Festiwalu Druku poszukują bardzo różnych rozwiązań usprawniających procesy introligatorskie i uszlachetnianie wydruków cyfrowych i offsetowych. Dominik Szulim zapewnia – Oferta firmy Akonda dla przedstawicieli branży poligraficznej jest bardzo szeroka i wierzymy, że relacje nawiązane podczas Festiwalu Druku będą przekładały się na współpracę w przyszłości. Zaprezentowane urządzenia, to nie wszystkie rozwiązania, jakie możemy zaproponować naszym Klientom. Szerokie portfolio dostawców pozwala nam doradzać i dobierać odpowiednie maszyny na potrzeby naszych Klientów, z gwarancją oszczędności czasu, podniesienia wydajności introligatorni i zapewnienia najwyższej jakości uszlachetnienia.

Źródło: AKONDA S.C.


brak ikonki
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: Akonda

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764