logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Akonda - Galeria Inspiracji na Remadays 2020

  PR 10.03.2020, przeczytano 1330 razy
ilustracja

Targi RemaDays 2020 były dla Akondy, która prezentowała tam swoje maszyny introligatorskie absolutnie wyjątkowe! Nie bez znaczenia jest fakt, że firma nie miała wcześniej tak dużego stoiska, które przez praktycznie cały czas było pełne gości. Akonda wyraźnie postawiła na inspirowanie swoich Klientów, nie tylko opowiadając im o dostępnych urządzeniach, ale pokazując również efekty prac wychodzących z maszyn. Zakres ich działania był wszechstronny i każdy szukający urządzeń automatyzujących pracę w drukarni naprawdę mógł znaleźć coś dla siebie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/akonda---galeria-inspiracji-na-remadays-2020,386019,artykul.html

Największym zainteresowaniem cieszyła się Galeria Inspiracji, stworzona z prac wykonanych na foliarce GMP Qtopic 380, dostępnej w wersji automatycznej i półautomatycznej. Współwłaściciel firmy Akonda Dominik Szulim bardzo cieszy się z reakcji gości.

- W jednym miejscu mogliśmy nie tylko pokazać nasze top produkty, ale co dla drukarni najważniejsze, pokazać je w trakcie pracy. Wyszliśmy naprzeciw naszym Klientom, prezentując dokładnie to, co wykona konkretna maszyna i jakie efekty jesteśmy w stanie uzyskać. To był strzał w dziesiątkę szczerze doceniony przez gości stoiska Akonda!

Foliarka Qtopic 380 dostępna w wielu wersjach to nie tylko uszlachetnianie foliami błysk, mat czy soft touch. Stosowanie folii wybłyszczającej pozwala na uzyskanie efektu podobnego do lakierowania UV wybiórczo a efekt podobny do lakierowania przy posiadaniu foliarki, jest dla właścicieli drukarni ciekawą i przystępniejszą cenowo opcją.

Dominik Szulim kontynuuje - Jeśli na tej samej maszynie jesteśmy w stanie wykonać złote zaproszenia, srebrne vouchery, kartki świąteczne uszlachetnione starym złotem… to zdajesz sobie sprawę z tego, że możesz zrobić praktycznie wszystko! I chociaż tyle mówimy o złoceniu i możliwych do uzyskania efektach, to nawet doświadczeni drukarze byli pod wrażeniem tego co widzieli, twierdząc, że widzą coś takiego pierwszy raz!

ilustracjastrzałka

Goście RemaDays okazali też niesłabnące zainteresowanie bigówko-falcerką Swift Speed Fold, składającą papier nawet 400g/m2 i pozwalającej na ułożenie stosu arkuszy papieru do 10 centymetrów oraz pracę z prędkością nawet do 6300 arkuszy na godzinę. To wielofunkcyjna maszyna bigująco-perforująco-składająca posiada 7-calowy, dotykowy programator, oferując wysoką precyzję bigowania z możliwością regulacji głębokości i dając możliwość wykonania kilku perforacji na arkuszu. Dla Klientów to niezwykle istotne, że produkcję kuponów, biletów czy zrywek mogą zrealizować bez konieczności wykonywania wykrojnika, zwłaszcza gdy mogli obserwować, jak intuicyjne i proste jest ustawianie pracy maszyny, bez rysowania arkuszy, z kompensacją dokładności w zależności od grubości papieru, z pobieraniem podciśnieniowym od góry i unoszonym stołem. To doskonałe rozwiązanie do wszystkich drukarni cyfrowych i offsetowych, które nie wymaga wykwalifikowanego pracownika.

Akonda w całej okazałości zaprezentowała też w trakcie pracy maszynę pozwalająca zautomatyzować proces przyklejania kalendariów i główki do plecków - Cal One 1000.

ilustracjastrzałka

Dominik Szulim zapewnia z przekonaniem – Przy doświadczeniach z ręcznym przyklejaniem, świadomością czasu trwania konkretnych etapów pracy i świadomością kosztów pracowników - Cal One jest w stanie oczarować każdego w ciągu kilku minut! Obserwując kolejne etapy produkcji bez udziału człowieka, nie ma możliwości nie dostrzec od razu wszystkich korzyści, jest za to możliwość wykonania do 1000 sztuk kalendarzy w ciągu jednej godziny! Ostatecznie do gości Targów przemawiał fakt, że jest to konstrukcja polska, gdzie zastosowane zostały sprawdzone, wysokiej klasy materiały i podzespoły oraz innowacja techniczna potwierdzona przez Urząd Patentowy RP.

Na stoisku Akondy można było przyjrzeć się również produkcji okładek twardych Fastbind, gdzie prezentacje osobiście wspierał sam przedstawiciel marki. Procesy tworzenia oprawy twardej przyciągnęły wielu zainteresowanych gości Targów, którzy mogli zobaczyć, jak w prosty sposób można rozpocząć lub usprawnić produkcję opraw twardych. Wszystko przy wykorzystaniu stołu do okładek oraz oklejarki Fastbind, cieszącej się opinią najtańszej oklejarki PUR na rynku. Akonda jest autoryzowanym dystrybutorem marki Fastbind w Polsce, fińskiego producenta urządzeń introligatorskich do realizacji niezliczonych produktów oprawy twardej, oprawy miękkiej klejonej, foto-albumów, bloczków, teczek, clipboardów, kart menu, segregatorów i wielu innych.

Niespodzianką dla odwiedzających stoisko był też pokaz tworzenia pudełek personalizowanych. Prezentowane rozwiązania IML Smart Packaging są odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie rynku na produkty ekskluzywne, w małych i średnich ilościach, obejmujące sprzęt do obróbki i wykańczania tektury i okładki. Najwyższej jakości pudełka mogą być wykonane w indywidualnych rozmiarach na wyroby cukiernicze, perfumy i alkohole, fotoksiążki, ekskluzywne prospekty deweloperskie, artbooki oraz szeroką gamę produktów luksusowych.

ilustracjastrzałka

Nie mniejszym zainteresowaniem cieszyły się też inne urządzenia prezentowane przez Akondę, takie jak zautomatyzowana maszyna do oprawy miękkiej C.P. Bourg 3002, gdzie wszystkie parametry są mierzone automatyczne, dzięki czemu nie ma potrzeby ręcznego wprowadzania danych. Akonda prezentowała też znane już klientom wycinarki SCC i SCC Mini czy Kombajn Introligatorski SCC, na którym realizować można wycinanie spadów i bigowanie plecków do kalendarzy. To multifunkcyjne urządzenie, dzięki któremu automatycznie, z poziomu panelu dotykowego, można zrealizować znaczną część zadań introligatorskich w swojej drukarni, osiągając wiele procesów w jednym przebiegu.

- Po zakontraktowaniu na Targach wielu maszyn, nie możemy doczekać się sukcesów naszych Klientów! Zagwarantowali oni sobie większe możliwości produktywności, dodatkowe oszczędności, nie wspominając o efektach pracy. To dobre uczucie, kiedy wiesz, że masz w tym swój udział, że automatyzacja procesów introligatorskich zapewniona dzięki naszym maszynom przełoży się nie tylko na czas pracy, ale i jakość! Bardzo dziękujemy wszystkim gościom za odwiedzenie naszego stoiska, ale też za bardzo inspirujące rozmowy! – podsumowuje Dominik Szulim.

ilustracjastrzałka

Źródło: AKONDA s.c.


brak ikonki
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: Akonda

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764