logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Akonda - Galeria Inspiracji na Remadays 2020

  PR 10.03.2020, przeczytano 1039 razy
ilustracja

Targi RemaDays 2020 były dla Akondy, która prezentowała tam swoje maszyny introligatorskie absolutnie wyjątkowe! Nie bez znaczenia jest fakt, że firma nie miała wcześniej tak dużego stoiska, które przez praktycznie cały czas było pełne gości. Akonda wyraźnie postawiła na inspirowanie swoich Klientów, nie tylko opowiadając im o dostępnych urządzeniach, ale pokazując również efekty prac wychodzących z maszyn. Zakres ich działania był wszechstronny i każdy szukający urządzeń automatyzujących pracę w drukarni naprawdę mógł znaleźć coś dla siebie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/akonda---galeria-inspiracji-na-remadays-2020,386019,artykul.html

Największym zainteresowaniem cieszyła się Galeria Inspiracji, stworzona z prac wykonanych na foliarce GMP Qtopic 380, dostępnej w wersji automatycznej i półautomatycznej. Współwłaściciel firmy Akonda Dominik Szulim bardzo cieszy się z reakcji gości.

- W jednym miejscu mogliśmy nie tylko pokazać nasze top produkty, ale co dla drukarni najważniejsze, pokazać je w trakcie pracy. Wyszliśmy naprzeciw naszym Klientom, prezentując dokładnie to, co wykona konkretna maszyna i jakie efekty jesteśmy w stanie uzyskać. To był strzał w dziesiątkę szczerze doceniony przez gości stoiska Akonda!

Foliarka Qtopic 380 dostępna w wielu wersjach to nie tylko uszlachetnianie foliami błysk, mat czy soft touch. Stosowanie folii wybłyszczającej pozwala na uzyskanie efektu podobnego do lakierowania UV wybiórczo a efekt podobny do lakierowania przy posiadaniu foliarki, jest dla właścicieli drukarni ciekawą i przystępniejszą cenowo opcją.

Dominik Szulim kontynuuje - Jeśli na tej samej maszynie jesteśmy w stanie wykonać złote zaproszenia, srebrne vouchery, kartki świąteczne uszlachetnione starym złotem… to zdajesz sobie sprawę z tego, że możesz zrobić praktycznie wszystko! I chociaż tyle mówimy o złoceniu i możliwych do uzyskania efektach, to nawet doświadczeni drukarze byli pod wrażeniem tego co widzieli, twierdząc, że widzą coś takiego pierwszy raz!

ilustracjastrzałka

Goście RemaDays okazali też niesłabnące zainteresowanie bigówko-falcerką Swift Speed Fold, składającą papier nawet 400g/m2 i pozwalającej na ułożenie stosu arkuszy papieru do 10 centymetrów oraz pracę z prędkością nawet do 6300 arkuszy na godzinę. To wielofunkcyjna maszyna bigująco-perforująco-składająca posiada 7-calowy, dotykowy programator, oferując wysoką precyzję bigowania z możliwością regulacji głębokości i dając możliwość wykonania kilku perforacji na arkuszu. Dla Klientów to niezwykle istotne, że produkcję kuponów, biletów czy zrywek mogą zrealizować bez konieczności wykonywania wykrojnika, zwłaszcza gdy mogli obserwować, jak intuicyjne i proste jest ustawianie pracy maszyny, bez rysowania arkuszy, z kompensacją dokładności w zależności od grubości papieru, z pobieraniem podciśnieniowym od góry i unoszonym stołem. To doskonałe rozwiązanie do wszystkich drukarni cyfrowych i offsetowych, które nie wymaga wykwalifikowanego pracownika.

Akonda w całej okazałości zaprezentowała też w trakcie pracy maszynę pozwalająca zautomatyzować proces przyklejania kalendariów i główki do plecków - Cal One 1000.

ilustracjastrzałka

Dominik Szulim zapewnia z przekonaniem – Przy doświadczeniach z ręcznym przyklejaniem, świadomością czasu trwania konkretnych etapów pracy i świadomością kosztów pracowników - Cal One jest w stanie oczarować każdego w ciągu kilku minut! Obserwując kolejne etapy produkcji bez udziału człowieka, nie ma możliwości nie dostrzec od razu wszystkich korzyści, jest za to możliwość wykonania do 1000 sztuk kalendarzy w ciągu jednej godziny! Ostatecznie do gości Targów przemawiał fakt, że jest to konstrukcja polska, gdzie zastosowane zostały sprawdzone, wysokiej klasy materiały i podzespoły oraz innowacja techniczna potwierdzona przez Urząd Patentowy RP.

Na stoisku Akondy można było przyjrzeć się również produkcji okładek twardych Fastbind, gdzie prezentacje osobiście wspierał sam przedstawiciel marki. Procesy tworzenia oprawy twardej przyciągnęły wielu zainteresowanych gości Targów, którzy mogli zobaczyć, jak w prosty sposób można rozpocząć lub usprawnić produkcję opraw twardych. Wszystko przy wykorzystaniu stołu do okładek oraz oklejarki Fastbind, cieszącej się opinią najtańszej oklejarki PUR na rynku. Akonda jest autoryzowanym dystrybutorem marki Fastbind w Polsce, fińskiego producenta urządzeń introligatorskich do realizacji niezliczonych produktów oprawy twardej, oprawy miękkiej klejonej, foto-albumów, bloczków, teczek, clipboardów, kart menu, segregatorów i wielu innych.

Niespodzianką dla odwiedzających stoisko był też pokaz tworzenia pudełek personalizowanych. Prezentowane rozwiązania IML Smart Packaging są odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie rynku na produkty ekskluzywne, w małych i średnich ilościach, obejmujące sprzęt do obróbki i wykańczania tektury i okładki. Najwyższej jakości pudełka mogą być wykonane w indywidualnych rozmiarach na wyroby cukiernicze, perfumy i alkohole, fotoksiążki, ekskluzywne prospekty deweloperskie, artbooki oraz szeroką gamę produktów luksusowych.

ilustracjastrzałka

Nie mniejszym zainteresowaniem cieszyły się też inne urządzenia prezentowane przez Akondę, takie jak zautomatyzowana maszyna do oprawy miękkiej C.P. Bourg 3002, gdzie wszystkie parametry są mierzone automatyczne, dzięki czemu nie ma potrzeby ręcznego wprowadzania danych. Akonda prezentowała też znane już klientom wycinarki SCC i SCC Mini czy Kombajn Introligatorski SCC, na którym realizować można wycinanie spadów i bigowanie plecków do kalendarzy. To multifunkcyjne urządzenie, dzięki któremu automatycznie, z poziomu panelu dotykowego, można zrealizować znaczną część zadań introligatorskich w swojej drukarni, osiągając wiele procesów w jednym przebiegu.

- Po zakontraktowaniu na Targach wielu maszyn, nie możemy doczekać się sukcesów naszych Klientów! Zagwarantowali oni sobie większe możliwości produktywności, dodatkowe oszczędności, nie wspominając o efektach pracy. To dobre uczucie, kiedy wiesz, że masz w tym swój udział, że automatyzacja procesów introligatorskich zapewniona dzięki naszym maszynom przełoży się nie tylko na czas pracy, ale i jakość! Bardzo dziękujemy wszystkim gościom za odwiedzenie naszego stoiska, ale też za bardzo inspirujące rozmowy! – podsumowuje Dominik Szulim.

ilustracjastrzałka

Źródło: AKONDA s.c.


brak ikonki
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: Akonda

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marka Krispol podjęła współpracę z Aluprof w kampanii pod hasłem Cichy luksus
Mniej znaczy więcej – taką zasadą kierował się Ludwig Mies van der Rohe, prekursor minimalizmu w architekturze. Definicja luksusu zmienia się tak, jak ewoluuje świat wokół nas. Kiedyś luksus był synonimem przepychu i zamożności. Dziś wyróżnikiem dobrego gustu w architekturze jest zrównoważone budownictwo, najwyższa jakość zastosowanych materiałów oraz indywidualnie...
Barceló Warsaw Powiśle pokazuje wnętrza z historycznymi artefaktami
Hotel Barceló Warsaw Powiśle zaprezentował się w pełnej odsłonie. 151 pokoi, jeden z najpiękniejszych widoków na wschodnią panoramę Warszawy prosto z zewnętrznego basenu na dachu, a przede wszystkim – unikalne wnętrza, w których poszczególne elementy nawiązują do kompleksu Elektrowni Powiśle, którego hotel jest częścią. Oświetlenie...
Ogromny świetlny kalejdoskop na rynku Manufaktury – Light Move Festiwal
Tradycyjnie Manufaktura włącza się w trasę Light Move Festiwalu. Tym razem, na Rynku Włókniarek Łódzkich stanie monumentalna instalacja świetlno-muzyczna, która rozświetli zabytkowe, ceglane budynki.
Jack Wolfskin prezentuje globalną kampanię „What is left to discover?”
Jack Wolfskin wraca z nową kampanią pod hasłem „What is left to Discover?”. Globalni ambasadorzy marki wzięli udział w wyjątkowej sesji, w ramach której powstało sześć indywidualnych spotów promocyjnych. Powstałe materiały będzie można zobaczyć zarówno online na stronie internetowej marki, w jej social mediach, a także w telewizji. We wspomnianej...
Avon startuje z 2. edycją programu „Normalne, że ich dotykam”
Jak pokazuje najnowsze badanie Boob Census 2023[i], przeprowadzone dla Avon, 34% polskich nastolatek czuje dyskomfort rozmawiając z rodziną na temat zdrowia piersi, a aż 57% twierdzi, że nie ma dostatecznej wiedzy w zakresie samobadania i rozpoznawania niepokojących symptomów. Jednocześnie 75% dziewcząt wskazuje, że jest to ważna kwestia i deklaruje zainteresowanie tematem,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764