logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Akonda na Festiwalu Druku 2019

  PR 11.09.2019, przeczytano 765 razy
ilustracjastrzałka

Akonda na Festiwalu Druku - Premierowy pokaz bigówko-falcerki Swift Speed Fold składającej papier do 400g/m2 i foliarka Qtopic 380 i Qtopic 380 Auto z opcją złocenia bezmatrycowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/akonda-na-festiwalu-druku-2019,383933,artykul.html

Akonda zaprasza na FESTIWAL DRUKU, gdzie zaprezentuje wiele rozwiązań do drukarni i introligatorni. Podczas Targów odbywających się 18-19.09 w Hali EXPO XXI w Warszawie, zostanie przedstawionych wiele urządzeń, wspomagających automatyzację procesów introligatorskich.

Premierowo zostanie zaprezentowana bigówko-falcerka SWIFT SPEED FOLD, składająca papier do 350g/m2 (łam podwójny) czy nawet 400g/m2 (łam pojedyńczy)! To wielofunkcyjna maszyna bigująco-perforująco-składająca dedykowana do druku cyfrowego i offsetowego z pobieraniem podciśnieniowym od góry i podnoszonym stołem, który pozwala na ułożenie stosu arkuszy papieru do 10 centymetrów i pracę z prędkością nawet do 8000 arkuszy/godzinę bez rysowania arkuszy, z kompensacją dokładności w zależności od grubości papieru. Dzięki 10-calowemu, dotykowemu programatorowi praca jest intuicyjna i prosta. Innowacyjne rozwiązanie w postaci krążków perforacyjnych sterowanych elektromagnesem, pozwala na załączanie i wyłączanie perforacji (możliwość wykonania kilku perforacji na arkuszu), umożliwiając tym samym produkcję kuponów, biletów czy zrywek bez konieczności wykonywania wykrojnika!

Goście Festiwalu Druku będą mogli też zapoznać się foliarką automatyczną GMP Qtopic 380 Auto i foliarką półautomatyczną GMP Qtopic 380F, urządzeniami produkowanymi przez firmę GMP, światowego lidera w produkcji urządzeń do uszlachetniania – laminowania/folowania i złocenia druków cyfrowych. Seria foliarek Qtopic 380 jest odpowiedzią na rosnące wymagania tego rynku pod względem wysokiej jakości foliowania wydruków cyfrowych, zwiększonej prędkości w stosunku do laminatorów nabiurkowych czy jednoosobowej obsługi procesu.

Zapraszamy na warsztaty ze złocenia bezmatrycowego, gdzie razem swoim partnerem, firmą DKS zaprezentujemy cały proces złocenia od druku do finalnego produktu, ukazując wszystkie możliwości foliarki.

Akonda zaprezentuje również wycinarki i kompaktowy kombajn introligatorski SCC, dzięki któremu automatycznie, z poziomu panelu dotykowego, można zrealizować znaczną część zadań introligatorskich w swojej drukarni, osiągając wiele procesów w jednym przebiegu. W jednym urządzeniu znajduje się gilotyna z automatycznym dostrajaniem i 6 nożami rozcinającymi, jest bigówka z regulacją głębokości bigowania i możliwością perforacji całościowej lub częściowej, wyposażonej w krążki bigujące, krążki nacinające, krążki wycinające, długi stół podawczy i podajnik wąskich użytków. Urządzenie posiada czujnik podwójnych pobrań i pamięć z możliwością ustawienia 64 programów.

Serdecznie zapraszamy do hali numer 3, na stoisko D4, gdzie nasi specjaliści pomogą w dobraniu odpowiedniego rozwiązania dla Państwa potrzeb. Wyposażenie kompleksowe introligatorni zapewnią oferowane przez nas bigówki, falcerki, gilotyny, foliarki automatyczne, foliarki półautomatyczne, kombajny introligatorskie, złociarki, oklejarki i wiele innych maszyn usprawniających i optymalizujących pracę
w każdej drukarni. Nasz Zespół będzie do Państwa dyspozycji.

Źródło: Akonda

www.akonda.pl


brak ikonki
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: Akonda

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764