logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Akonda zaprasza na Festiwal Marketingu

  PR 04.09.2018, przeczytano 926 razy
ilustracjastrzałka

Akonda ma przyjemność, już po raz piąty, zaprosić Państwa na Festiwal Marketingu i Druku – stoisko D6 – 12-13 września 2018 – hala EXPO XXI.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/akonda-zaprasza-na-festiwal-marketingu,37783,artykul.html

Od 10 lat specjalizujemy się w dostarczaniu rozwiązań introligatorskich i uszlachetniających dla drukarni cyfrowych i offsetowych, podczas targów będą mieli Państwo okazję zobaczyć:

  • nasz hit – foliarkę GMP Qtopic 380 dla druku cyfrowego z opcją złocenia. Zaprezentujemy model z półautomatycznym podawaniem arkuszy w oparciu o wygodny moduł z automatyczną zakładką. Jest to urządzenie wybrane przez kilkadziesiąt drukarni cyfrowej w całej Polsce.
  • kombajn introligatorski SCC – wycinarkę wizytówek, ulotek, kuponów z bigowaniem (wymienną listwą) i perforacją. Jedyne wielofunkcyjne urządzenie introligatorskie z opcją wymiennej listwy bigującej. 3 dostępne szerokości pokrywają cały zakres dostępnych na rynku gramatur – od 150-170 g/m2 na listwie 0,6mm aż po 350g/m2 z listwą 1,4mm. Opcja perforacji fragmentarycznej (programowalny krążek perforujący) pozwala na realizację kuponów, zrywek i innych, nietypowych prac.
  • wycinarkę wizytówek z bigowaniem Mini SCC – wycinarka wizytówek z podawaniem ręcznym oraz możliwością bigowania lub perforacji. Urządzenie, które przyśpieszy pracę w każdym zakładzie obsługującym klientów „na już”. Super promocja cenowa na Mini SCC będzie dostępna tylko podczas targów Festiwal Marketingu.
  • sprzęt do produkcji oprawy twardej – proste, półautomatyczne rozwiązanie do produkcji okładek do oprawy twardej z możliwością klejenia na gorąco lub na zimno. Jest to element linii w skład której wchodzi element do zawieszania wkładów i wypalania rowków.
  • bigówko falcerkę Galaxy – szybka falcerka nożowa, która doskonale spisuje się również jako bigówka. Wymienna listwa bigująca pozwala na pracę z całym spektrum dostępnych na rynku papierów. Automatyczny narząd z wygodnego ekranu dotykowego z pamięcią programów.
  • gilotyny do papieru – najpopularniejsze modele w Polsce – niezbędny element wyposażenia w każdej drukarni.

Możemy również porozmawiać jak zautomatyzować:

  • produkcje kalendarzy trójdzielnych przy wykorzystaniu urządzenia do przyklejania kalendariów do plecków Cal One
  • produkcję oprawy miękkiej i szytej przy wykorzystaniu rozwiązań z C.P. Bourg. Jedynego rozwiązania na rynku pozwalającego na połączenie arkuszowej maszyny drukującej z oklejarką i realizację oprawy miękkiej w formacie A5 drukując arkuszami SRA3!

Spotkaj się z nami w środę lub czwartek 12 i 13 września! A dziś zapraszamy do obejrzenia naszego klipu promującego Festiwal Marketingu i Druku.

Źródło: Akonda


brak ikonki
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: Akonda

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764