logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Akrobatyczne show Ani Filipowskiej na Festiwaldruku.pl

   10.05.2016, przeczytano 1489 razy
ilustracjastrzałka

Po raz drugi w gronie wystawców targów FestiwalDruku.pl pojawią się przedstawiciele rozwijającej się branży eventowej. Wśród nich w gronie wystawców debiutuje przedstawicielka firmy z sektora atrakcji na event – Ania Filipowska. Akrobatyczne Show.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/akrobatyczne-show-ani-filipowskiej-na-festiwaldruku.pl,28493,artykul.html

Ania Filipowska po skończeniu kariery sportowej swoje umiejętności akrobatyczno-gimnastyczne wykorzystała przy tworzeniu firmy specjalizującej się w tworzeniu pokazów akrobatyczno-cyrkowych, widowisk oraz spektakli, które mogą uświetnić każdego rodzaju event, galę, bankiet, imprezy okolicznościowe czy piknik.

- Jesteśmy kreatywni, tworzymy z pasją dlatego  każda nasza realizacja jest wyjątkowa, indywidualnie dopasowana do rodzaju i tematu eventu – wyjaśnia Ania Filipowska.

Długoletnie doświadczenie sceniczne oraz występy na całym świecie pomagają w kreowaniu niebanalnych pokazów oraz atrakcji, które zamieniają rzeczywistość w świat magii.

- Oczekujemy, iż poprzez FestiwalMarketingu.pl nasze usługi eventowe trafią do jeszcze większej liczby odbiorców. Zwłaszcza, że na targach będziemy mieć przyjemność wystąpić na wieczornej gali, planujemy pokazy akrobacji powietrznych oraz pokazy w kielichu. Zaprezentujemy również wiszące bary, żyrandole i wiele innych pomysłów, które są nowością w branży eventowej – podkreśla Ania Filipowska.

Targi reklamy i poligrafii - FestiwalDruku.pl odbędą się 7-8 września br. w EXPO XXI Warszawa. To największa branżowa impreza tego typu w drugiej połowie roku. Organizatorem wydarzenia objętego patronatem medialnym Signs.pl jest OOH magazine.

Źródło: OOH Magazine

www.festiwalmarketingu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Ania Nowakowska (w tytule) i Ania Filipowska (w treści) to ta sama osoba, czy dwie różne?

avatar użytkownika
,

Brawo - nasz błąd.  

,

To była kontrola czujności i weryfikacja zgodności tematu z profilem serwisu.
Gdyby była niezgodność, nikt nie zauważyłby błędu.
  

avatar użytkownika
,

No śmiało, śmiało - postaw odważną tezę, że Festiwal Druku oraz branża eventowa nie mają nic wspólnego z tematyką serwisu, a potem odmów zdecydowanie uzasadnienia tej tezy. Ubogacisz nas, że HO HO!  

,

Ta pani ze zdjęcia coś drukuje?

hmmm...
  

avatar użytkownika
,

Jesteś mało spostrzegawczy, albo nie przeczytałeś tekstu. Ta pani oferuje firmom reklamowym specjalizującym się w organizacji eventów element oprawy takich imprez. Teraz wyjaśnij nam dlaczego insynuujesz, że ten temat nie mieści się w zakresie tematycznym serwisu poświęconego reklamie.  

,

Widzę panią w skąpym stroju, pluskającą się w dużym naczyniu z płynem.
Widzę związek z rozrywką, nie widzę związku z reklamą.

Ale jestem mało spostrzegawczy, może dlatego.
  

avatar użytkownika
,

Może nie tyle mało spostrzegawczy co raczej mało dociekliwy, zbyt powierzchowny w ocenie komentowanych materiałów prasowych. Panie w skąpych strojach są chętnie wkomponowywane w działania reklamowe i promocyjne, a firmy zapewniające ten rodzaj atrakcji są integralną częścią branży reklamowej.   

,

Nie przypominam sobie, bym reklamował cokolwiek gołymi paniami. Ba, nie pamiętam choćby jednego projektu, w którym bym stosował gołe panie.

Więc nie, nie są nieodłączne.
Są stosowane prymitywnie, przez prymitywnie myślących ludzi.
  

avatar użytkownika
,

Przecież nikt nie twierdził że stosowałeś panie w swoich pracach, albo że są one nieodłączne. Znowu nie czytasz tego co komentujesz.  

,

"Panie w skąpych strojach są chętnie wkomponowywane w działania reklamowe i promocyjne"

Co zatem oznacza termin 'chętnie'?
  

avatar użytkownika
,

Sprawdź w słowniku. Podpowiedź: nie oznacza to "obligatoryjnie" czy "nieodłącznie".  

,

Zatem ile to jest chętnie?
W 3, 5, 7, 9 przypadkach na 10?

Konkretnie proszę.
  

avatar użytkownika
,

To Cię nie uratuje. Chętnie nie znaczy nieodłącznie - i tyle.  

Najnowsze w tym dziale

Wchodząca na rynek polski marka łososia MOWI właśnie wystartowała z wielokanałową kampanią reklamową “Salmon is Good, MOWI is Goodness”, której celem jest zmiana postrzegania łososia przez konsumentów oraz zwrócenie ich uwagi na walory kulinarne i bogate wartości odżywcze tej ryby.
Z wieloletnich dyskusji na temat etyki w PR jasno wynika, że konieczne jest przyjęcie i wdrożenie kodeksu wyznaczającego uniwersalne normy etyczne dla naszej branży. Dotychczasowe próby nie zakończyły się propozycją rozsądnego usprawnienia żadnego z istniejących kodeksów ani stworzenia nowych norm. Uważamy, że w obliczu fundamentalnych zmian jakie w...
Epson Polska rozbudowuje zespół sprzedaży i wsparcia technicznego
Sześcioro ekspertów z doświadczeniem w zakresie druku biznesowego dołączyło do zespołu Epson, co pozwoli jeszcze lepiej wykorzystać potencjał polskiego rynku.
ING: kolejne opinie o firmach wyśpiewane przez Katarzynę Nosowską
ING Bank Śląski w ramach akcji „Dobry Głos dla Firm” udostępnił w sieci kolejne nagrania opinii klientów o małych firmach zaaranżowane i wyśpiewane przez Katarzynę Nosowską.
Microsoft otwiera Sklep Przyszłości na warszawskim Grochowie
Microsoft razem z 30 partnerami i globalnymi producentami urzeczywistnia wizję przestrzeni handlowej przyszłości. Koncept stanowi odpowiedź na zmieniające się potrzeby klientów w branży handlu detalicznego i usług, którzy korzystają z cyfrowych i fizycznych kanałów dostępu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764