logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Akrobatyczne show Ani Filipowskiej na Festiwaldruku.pl

   10.05.2016, przeczytano 1994 razy
ilustracjastrzałka

Po raz drugi w gronie wystawców targów FestiwalDruku.pl pojawią się przedstawiciele rozwijającej się branży eventowej. Wśród nich w gronie wystawców debiutuje przedstawicielka firmy z sektora atrakcji na event – Ania Filipowska. Akrobatyczne Show.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/akrobatyczne-show-ani-filipowskiej-na-festiwaldruku.pl,28493,artykul.html

Ania Filipowska po skończeniu kariery sportowej swoje umiejętności akrobatyczno-gimnastyczne wykorzystała przy tworzeniu firmy specjalizującej się w tworzeniu pokazów akrobatyczno-cyrkowych, widowisk oraz spektakli, które mogą uświetnić każdego rodzaju event, galę, bankiet, imprezy okolicznościowe czy piknik.

- Jesteśmy kreatywni, tworzymy z pasją dlatego  każda nasza realizacja jest wyjątkowa, indywidualnie dopasowana do rodzaju i tematu eventu – wyjaśnia Ania Filipowska.

Długoletnie doświadczenie sceniczne oraz występy na całym świecie pomagają w kreowaniu niebanalnych pokazów oraz atrakcji, które zamieniają rzeczywistość w świat magii.

- Oczekujemy, iż poprzez FestiwalMarketingu.pl nasze usługi eventowe trafią do jeszcze większej liczby odbiorców. Zwłaszcza, że na targach będziemy mieć przyjemność wystąpić na wieczornej gali, planujemy pokazy akrobacji powietrznych oraz pokazy w kielichu. Zaprezentujemy również wiszące bary, żyrandole i wiele innych pomysłów, które są nowością w branży eventowej – podkreśla Ania Filipowska.

Targi reklamy i poligrafii - FestiwalDruku.pl odbędą się 7-8 września br. w EXPO XXI Warszawa. To największa branżowa impreza tego typu w drugiej połowie roku. Organizatorem wydarzenia objętego patronatem medialnym Signs.pl jest OOH magazine.

Źródło: OOH Magazine

www.festiwalmarketingu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764