logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Akt o Usługach Cyfrowych... Włodzimierz Schmidt moderatorem panelu dyskusyjnego

  PR 19.08.2022, przeczytano 280 razy
ilustracja

Już 8 września CH Beck organizuje konferencję poświęconą ważnemu dla branży online zagadanieniu: Akt o Usługach Cyfrowych a regulator internetu w Polsce. Włodzimierz Schmidt, Prezes IAB Polska będzie moderatorem panelu dyskusyjnego drugiej części konferencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/akt-o-uslugach-cyfrowych...-wlodzimierz-schmidt-moderatorem-panelu-dyskusyjnego,396947,artykul.html

3 panele dyskusyjne, 19 prelegentów, 6h praktycznej wiedzy

W dniu 5.7.2022 r. Parlament Europejski uchwalił Rozporządzenie Akt o Usługach Cyfrowych (Digital Services Act). To najważniejszy od ponad 20 lat akt prawny, dotyczący prowadzenia działalności gospodarczej w Internecie. Ma on szczególne znaczenie dla użytkowników internetowych, przedsiębiorców oraz platform internetowych jako dostawców usług cyfrowych.

W trakcie konferencji Akt o Usługach Cyfrowych a regulator internetu w Polsce, w ramach trzech paneli, eksperci będą dyskutowali oraz prezentowali swoje poglądy w następujących obszarach:

  1. Praktyka współpracy regulatorów z rynkiem internetowym.
  2. Akt o Usługach Cyfrowych – szanse i zagrożenia dla branży internetowej.
  3. Zwalczanie nielegalnych treści, bezpieczny e-commerce oraz transparentna reklama internetowa – wyzwania przy wdrażaniu obowiązków.

Panel dyskusyjny Akt o Usługach Cyfrowych – szanse i zagrożenia dla branży internetowej.

Wlodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska, będzie moderatorem panelu dyskusyjnego drugiej części konferencji: Akt o Usługach Cyfrowych – szanse i zagrożenia dla branży internetowej. Panel odbędzie się o w godzinach 13:45 – 14:45.

Uczestnikami panelu będą:

  • Katarzyna Araczewska (Zastępca Dyrektora Departamentu Ochrony Zbiorowych Interesów Konsumentów, UOKIK)
  • Magdalena Brzeska (Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB)
  • mec. Witold Chomiczewski (Izba Gospodarki Elektronicznej)
  • Andrzej Dulka (Prezes, Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji)
  • Michał Kanownik (Prezes, Związek Cyfrowa Polska)
  • Teresa Wierzbowska (Prezes, Związek Pracodawców Prywatnych Mediów Lewiatan)

Konferencja odbędzie się 8 września w warszawskim Hotelu Intercontinental, możliwy jest również udział online.

IAB Polska jest głównym partnerem wydarzenia. Przedstawiciele firm członkowskich IAB Polska otrzymują 15% rabatu na udział w wydarzeniu. Aby uzyskać kod rabatowy prosimy o kontakt z Anną Garwolińską: a.garwolińska(at)iab.org.pl

Źródło: IAB Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Jeszcze więcej sportowej zimy w TVN Warner Bros. Discovery
Warner Bros. Discovery pozyskało prawa do pokazywania Pucharów Świata FIS organizowanych w Szwajcarii. Relacje na żywo i na żądanie z wydarzeń FIS Swiss Ski World Cup dostępne będą na 45 europejskich rynkach, w tym w Polsce. Prawa obejmują m.in. konkursy Pucharu Świata w skokach narciarskich w Engelbergu, które w Polsce transmitowane będą w TVN, Eurosporcie 1 i...
Nowa odsłona serwisu Eskarock.pl
6 grudnia wystartowała  nowa odsłona strony www.eskarock.pl, gromadząca miłośników muzyki rockowej. Nowa nawigacja i nowe funkcjonalności desktop i mobile serwisu ułatwią użytkownikom korzystanie z materiałów audio i wideo oraz aktywne uczestnictwo w życiu społeczności fanów rocka – komentowania, dyskutowania, zabawy. Nowy serwis to także jeszcze...
Jaki materiał fotograficzny uzyska tytuł najlepszego w minionym roku w finale konkursu za „Odwagę patrzenia"? Tego dowiemy się już w czwartek, 8 grudnia 2022 r. po godz. 20:00. Serwis Wyborcza.pl przedstawi finalistów i laureata lub laureatkę Nagrody im. Krzysztofa Millera oraz zwycięzcę lub zwyciężczynię w kategorii „Wolność, solidarność,...
„Polish Gamers Kids”
PURR Media oraz inicjatywa Polish Gamers Observatory prezentują pierwsze w Polsce badanie na temat konsumpcji gier wideo przez dzieci w wieku 9-15 lat – „Polish Gamers KIDS”. Jak pokazują wyniki – dla 88% dzieci z pokoleń Z i Alfa, gry są częścią ich codziennej rutyny, a granie stanowi czynność pierwszego wyboru w wolnym czasie. Badanie „Polish Gamers...
W raporcie „Biura Reklamy 2022” przygotowanym przez magazyn „Media&Marketing Polska” po raz kolejny liderem rankingu w swojej kategorii został AMS. Najwyższe oceny zebrały także zespoły Tandem Media – zarówno ten zajmujący się reklamą radiową (wkrótce jako Tandem Audio Broker), jak i kinową (niebawem pod szyldem Helios Media). Nagrodę...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764