logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Akt o Usługach Cyfrowych... Włodzimierz Schmidt moderatorem panelu dyskusyjnego

  PR 19.08.2022, przeczytano 543 razy
ilustracja

Już 8 września CH Beck organizuje konferencję poświęconą ważnemu dla branży online zagadanieniu: Akt o Usługach Cyfrowych a regulator internetu w Polsce. Włodzimierz Schmidt, Prezes IAB Polska będzie moderatorem panelu dyskusyjnego drugiej części konferencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/akt-o-uslugach-cyfrowych...-wlodzimierz-schmidt-moderatorem-panelu-dyskusyjnego,396947,artykul.html

3 panele dyskusyjne, 19 prelegentów, 6h praktycznej wiedzy

W dniu 5.7.2022 r. Parlament Europejski uchwalił Rozporządzenie Akt o Usługach Cyfrowych (Digital Services Act). To najważniejszy od ponad 20 lat akt prawny, dotyczący prowadzenia działalności gospodarczej w Internecie. Ma on szczególne znaczenie dla użytkowników internetowych, przedsiębiorców oraz platform internetowych jako dostawców usług cyfrowych.

W trakcie konferencji Akt o Usługach Cyfrowych a regulator internetu w Polsce, w ramach trzech paneli, eksperci będą dyskutowali oraz prezentowali swoje poglądy w następujących obszarach:

  1. Praktyka współpracy regulatorów z rynkiem internetowym.
  2. Akt o Usługach Cyfrowych – szanse i zagrożenia dla branży internetowej.
  3. Zwalczanie nielegalnych treści, bezpieczny e-commerce oraz transparentna reklama internetowa – wyzwania przy wdrażaniu obowiązków.

Panel dyskusyjny Akt o Usługach Cyfrowych – szanse i zagrożenia dla branży internetowej.

Wlodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska, będzie moderatorem panelu dyskusyjnego drugiej części konferencji: Akt o Usługach Cyfrowych – szanse i zagrożenia dla branży internetowej. Panel odbędzie się o w godzinach 13:45 – 14:45.

Uczestnikami panelu będą:

  • Katarzyna Araczewska (Zastępca Dyrektora Departamentu Ochrony Zbiorowych Interesów Konsumentów, UOKIK)
  • Magdalena Brzeska (Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB)
  • mec. Witold Chomiczewski (Izba Gospodarki Elektronicznej)
  • Andrzej Dulka (Prezes, Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji)
  • Michał Kanownik (Prezes, Związek Cyfrowa Polska)
  • Teresa Wierzbowska (Prezes, Związek Pracodawców Prywatnych Mediów Lewiatan)

Konferencja odbędzie się 8 września w warszawskim Hotelu Intercontinental, możliwy jest również udział online.

IAB Polska jest głównym partnerem wydarzenia. Przedstawiciele firm członkowskich IAB Polska otrzymują 15% rabatu na udział w wydarzeniu. Aby uzyskać kod rabatowy prosimy o kontakt z Anną Garwolińską: a.garwolińska(at)iab.org.pl

Źródło: IAB Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764