logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aktualizacja algorytmu Google - marzec i kwiecień 2018

  PR 09.05.2018, przeczytano 583 razy

Znamy większość najważniejszych czynników mających kluczowy wpływ na pozycję naszej witryny w wyszukiwarce Google. Są to między innymi: słowa kluczowe i ich zagęszczenie, wysoka jakość linków, unikalna treść, szybkość ładowania witryny czy jej optymalizacja pod kątem urządzeń mobilnych. Warto pamięć, że istnieje także szereg innych parametrów, które znane są tylko programistom Google’a. Mają one istotny wpływ na to, co zobaczymy na stronie wyszukiwania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aktualizacja-algorytmu-google---marzec-i-kwiecien-2018,36418,artykul.html

Gigant z Mountain View cały czas stara się ulepszać swój produkt. Aktualizacje algorytmów wyszukiwarki Google to w zasadzie norma - firma twierdzi, że są przeprowadzane praktycznie codziennie. Kilka w razy roku pojawiają się poprawki tzw. głównego algorytmu (core algorithm), które potrafią zatrząść pozycjami wielu witryn i zmienić sposób, w jaki podchodzi się do pozycjonowania strony. Zobacz, jak wyglądała aktualizacja algorytmu Google w marcu oraz kwietniu 2018. Za ich sprawą spora część witryn odnotowała widoczne zmiany w swoich pozycjach.

Aktualizacja algorytmu Google - marzec 2018

Aktualizacja została oficjalnie potwierdzona przez Google 12 marca. Czego dotyczyła? Firma nie podała konkretnych informacji, ale według analizy Charlesa Floate, specjalisty SEO, w dużej mierze pozytywnie wpłynęła na widoczność stron związanych z e-commerce. Z drugiej strony spadki pozycji zaliczyły strony-wizytówki, charakteryzujące się niewielką ilością treści.

Analiza dokonana przez serwis Rocketmill.co.uk pokazała, że w przypadku rynku brytyjskiego swoje pozycje straciły strony internetowe popularnych tabloidów, takich jak The Sun czy the Mirror. Być może oznacza to kolejny krok Google’a w walce z fake newsami i clickbaitami, które są wykorzystywane przez brukowce. Jednocześnie witryny prezentujące dziennikarstwo wysokiej jakości poprawiły swoją widoczność.

Strony, które skupiły się na długofalowych działaniach content marketingowych utrzymały swoje pozycje. To kolejne potwierdzenie tego, że roboty Google biorą pod uwagę wysokiej jakości treść. Z tego powodu regularne dostarczanie interesującej zawartości może przynieść wiele korzyści w dłuższej perspektywie czasu.

Aktualizacja algorytmu Google - kwiecień 2018

Wieczorem 20 kwietnia pojawiła się oficjalna informacja o aktualizacji głównego algorytmu Google. Kolejne zawirowania w wynikach pojawiły się 25 i 26 kwietnia. Co warte zauważenia, podczas tej aktualizacji strony, które ucierpiały w marcowych poprawkach, odzyskały część straconych wyników (m.in The Mirror i Daily Express), jednak nie osiągnęły poziomów z lutego. Eksperci RocketMill.co.uk twierdzą jasno: nadal kluczem do wysokich pozycji w wyszukiwarce jest dbałość o wysokiej jakości treść, korzystanie z wartościowych linków oraz odpowiednia, techniczna podbudowa witryny, związana z user experience.

Źródło: Conture

www.conture.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W lipcowej ramówce RMF Classic jednym z wiodących tematów będzie sport, a dokładniej Euro 2024 oraz Igrzyska Olimpijskie. W wakacyjnych programach nie zabraknie też niezwykłej powieści w odcinkach Artura Andrusa i felietonów Michał Rusinka.
Nowy cykl od kanału Urbex History w Radiu RMF24
W letniej ramówce internetowego Radia RMF24 znajdą się dwa nowe programy: „Turystom wstęp wzbroniony” i „Polska gorączka złota”. Oba programy będą też dostępne w formie podcastów na RMFon.pl i RMF24.pl.
Publicis Groupe z certyfikatem Google – Digital TV
Najnowszy certyfikat w ramach programu Google Marketing Partner potwierdza ekspertyzę Publicis Groupe w zakresie wsparcia klientów w adaptacji do dynamicznych zmian sposobu oglądania telewizji i wykorzystywania możliwości reklamy wideo w całym ekosystemie digitalowym.
Max, PKOl i Looney Tunes łączą siły przed Igrzyskami Paryż 2024
Platforma Max, na której dostępny będzie każdy moment Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024, została oficjalnym partnerem streamingowym Olimpijskiej Reprezentacji Polski. Warner Bros. Discovery Global Consumer Products i PKOl wraz z firmą LPP ogłosiły również współpracę, której efektem jest specjalna kolekcja ubrań z ukochanymi postaciami znanymi z Looney...
Lato RMF na koncertach i festiwalach
W tym roku RMF FM bawić się będzie wraz ze słuchaczami na największych festiwalach w kraju i koncertach najpopularniejszych artystów, m.in. sanah, Eda Sheerana, Lenny’ego Kravitza czy Justina Timberlake’a. Będzie też zabawa SMS-owa w nowej odsłonie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764