logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aktualizacja algorytmu Google - marzec i kwiecień 2018

  PR 09.05.2018, przeczytano 575 razy

Znamy większość najważniejszych czynników mających kluczowy wpływ na pozycję naszej witryny w wyszukiwarce Google. Są to między innymi: słowa kluczowe i ich zagęszczenie, wysoka jakość linków, unikalna treść, szybkość ładowania witryny czy jej optymalizacja pod kątem urządzeń mobilnych. Warto pamięć, że istnieje także szereg innych parametrów, które znane są tylko programistom Google’a. Mają one istotny wpływ na to, co zobaczymy na stronie wyszukiwania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aktualizacja-algorytmu-google---marzec-i-kwiecien-2018,36418,artykul.html

Gigant z Mountain View cały czas stara się ulepszać swój produkt. Aktualizacje algorytmów wyszukiwarki Google to w zasadzie norma - firma twierdzi, że są przeprowadzane praktycznie codziennie. Kilka w razy roku pojawiają się poprawki tzw. głównego algorytmu (core algorithm), które potrafią zatrząść pozycjami wielu witryn i zmienić sposób, w jaki podchodzi się do pozycjonowania strony. Zobacz, jak wyglądała aktualizacja algorytmu Google w marcu oraz kwietniu 2018. Za ich sprawą spora część witryn odnotowała widoczne zmiany w swoich pozycjach.

Aktualizacja algorytmu Google - marzec 2018

Aktualizacja została oficjalnie potwierdzona przez Google 12 marca. Czego dotyczyła? Firma nie podała konkretnych informacji, ale według analizy Charlesa Floate, specjalisty SEO, w dużej mierze pozytywnie wpłynęła na widoczność stron związanych z e-commerce. Z drugiej strony spadki pozycji zaliczyły strony-wizytówki, charakteryzujące się niewielką ilością treści.

Analiza dokonana przez serwis Rocketmill.co.uk pokazała, że w przypadku rynku brytyjskiego swoje pozycje straciły strony internetowe popularnych tabloidów, takich jak The Sun czy the Mirror. Być może oznacza to kolejny krok Google’a w walce z fake newsami i clickbaitami, które są wykorzystywane przez brukowce. Jednocześnie witryny prezentujące dziennikarstwo wysokiej jakości poprawiły swoją widoczność.

Strony, które skupiły się na długofalowych działaniach content marketingowych utrzymały swoje pozycje. To kolejne potwierdzenie tego, że roboty Google biorą pod uwagę wysokiej jakości treść. Z tego powodu regularne dostarczanie interesującej zawartości może przynieść wiele korzyści w dłuższej perspektywie czasu.

Aktualizacja algorytmu Google - kwiecień 2018

Wieczorem 20 kwietnia pojawiła się oficjalna informacja o aktualizacji głównego algorytmu Google. Kolejne zawirowania w wynikach pojawiły się 25 i 26 kwietnia. Co warte zauważenia, podczas tej aktualizacji strony, które ucierpiały w marcowych poprawkach, odzyskały część straconych wyników (m.in The Mirror i Daily Express), jednak nie osiągnęły poziomów z lutego. Eksperci RocketMill.co.uk twierdzą jasno: nadal kluczem do wysokich pozycji w wyszukiwarce jest dbałość o wysokiej jakości treść, korzystanie z wartościowych linków oraz odpowiednia, techniczna podbudowa witryny, związana z user experience.

Źródło: Conture

www.conture.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764