logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Aktualne trendy w przekazie reklamowym

  PR 16.10.2020, przeczytano 613 razy
ilustracja

Reklama to dziedzina, która towarzyszy nam na codzień. Billboardy, banery, reklama telewizyjna, w internecie czy ekspozytory. Jak obecnie wygląda przekaz reklamowy?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aktualne-trendy-w-przekazie-reklamowym,388840,artykul.html

Zapraszamy na materiał Gifts Journal TV, w którym rozmówcą był Pan Mikołaj Bleja - CEO Agencji Komunikacji Marketingowej Horsefield z Poznania. Tematem rozmowy były aktualne trendy w przekazie reklamowym. Serdecznie zapraszamy do obejrzenia filmu.

 

Źródło: GJC International Sp. z o.o. sp. k.

www.gjc.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Czytam i widzę Horseshit... a przecież ta agencja nazywa się całkiem inaczej.

avatar użytkownika
,

Pomyłka freudowska?  

,

Ale jak by to świadczyło o treściach, które sprzedają?  

avatar użytkownika
,

Twoja pomyłka nie świadczy chyba o tym co sprzedają. Pomyłki freudowskie świadczą raczej o tych, którzy je popełniają.  

,

Taka pomyłka świadczy o bardzo kiepskim reserczu przy wymyślaniu nazwy agencji.
Skojarzenia konsumenta czy klienta są wyłącznie konsekwencją tej niefrasobliwości.
Bolesną i długotrwałą. A często prowadzącą do rebrandingu.
  

avatar użytkownika
,

Freud mówi co innego - skojarzenia wynikają z tego co ma się w głowie.   

,

W istocie. A rolą marketera jest wykorzystać te skojarzenia do dobrego kojarzenia.
Nie do złego.
Horseshit to niedobre skojarzenie.
I nie ma znaczenia u kogo się pojawiło, ma znaczenie, z czym się wiąże. Na zawsze.
  

avatar użytkownika
,

Grupa odbiorców ma zasadnicze znaczenie.  

,

I ta grupa będzie miała takie skojarzenia.
A potem powie do horseshita: przepraszamy, ale nam się kojarzy, czy możecie już wyjść?
  

avatar użytkownika
,

A Ty gadasz do Horsefielda?  

,

Z tym skojarzeniem w głowie nawet bym nie zaczynał.
  

avatar użytkownika
,

To może znajdujesz się obok grupy odbiorców, ewentualnie przed lub za?  

,

Jest możliwość, bolesna, że każdy kto przeczyta Horseshit znajdzie się obok albo nawet za.  

avatar użytkownika
,

To możliwe. Podobnie jak to że ci, z którymi ta firma ma powód się komunikować, czytają Horsefield.  

,

Wątpliwe.
Każdy widzi Horseshit. Ale niektórzy nic nie powiedzą, bo wstydzą się.
  

avatar użytkownika
,

Jesteś jedynym, który wskazał na ten fenomen, mimo że tekst uzyskał do tego momentu 571 odsłon.  

Najnowsze w tym dziale

Audio is (not) a new video? – czy mamy do czynienia z rewolucją?
Pandemia i lockdown zrewolucjonizowały konsumpcję mediów w ostatnich miesiącach, inny tryb życia i rytm dnia odbiorców stały się niespodziewaną trampoliną dla niektórych form, inne musiały mocno walczyć o uwagę i udział w czasie słuchania i oglądania. Podcasty były w tej pierwszej grupie, ich popularność gwałtownie wzrosła, co jest kolejnym dowodem na...
Wielu polskich konsumentów zwraca się mocniej w kierunku mniejszych sklepów, zlokalizowanych poza tradycyjnymi centrami handlowymi, które wzmacniają ich poczucie bezpieczeństwa. To szansa, którą właściciele lokali przy ulicach handlowych mogą teraz wykorzystać.
Antyreklama ma kolor Spleśniałej Zieleni
Już od dwudziestu lat Instytut Pantone wskazuje kolor, który będzie wyznaczał trendy w nadchodzącym roku. W 2020 dominującym odcieniem miał być „zachęcający do wychodzenia poza schematy” Classic Blue. I choć w minionym roku pod wieloma względami wcale nie było kolorowo, to warto jednak przyłożyć do tego okresu wzornik barw marketingowych i podsumować 2020...
Sieci handlowe powinny wykorzystać wzrost popularności gazetek online
Z obserwacji sieci handlowych wynika, że duża grupa Polaków jest wciąż mocno przywiązana do papierowych gazetek. I nie są to sami seniorzy. Natomiast w czasie pandemii zyskała na popularności wersja online, która daje retailerom większe możliwości. Eksperci twierdzą, że przyszłością jest sprzedaż towarów w tym kanale. Ale najpierw trzeba pokonać sporą barierę mentalną i...
Jaki znak nasz? Dyskusja
„Jaki znak nasz?” to rozmowa panelowa, której rejestracja odbyła się 14.10.2020 w warszawskim studiu filmowym Bank. Studio Bank mieści się w zabytkowym budynku zaprojektowanym na początku XX wieku przez ówczesnego rektora Akademii Sztuk Pięknych w Petersburgu, profesora Leontija Nikołajewicza Benois dla rosyjskiego Banku Państwa, który następnie stał się przedwojenną...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764