logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Aktywacja marki Pandora z okazji Dnia Matki

  PR 23.05.2024, przeczytano 403 razy
ilustracja

W ramach stałej współpracy agencja reklamowa Hand Made przygotowała aktywację konsumencką realizowaną w kanałach społecznościowych marki Pandora - polskim, czeskim oraz węgierskim.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-aktywacja-marki-pandora-z-okazji-dnia-matki,404328,artykul.html

Z okazji zbliżającego się Dnia Matki Hand Made przygotowała angażującą koncepcję gry online. Konkurs organizowany jest nie tylko na polskim, ale i czeskim oraz węgierskim kanale marki. Agencja Hand Made jest organizatorem konkursu, odpowiada za kreacje graficzne, koordynację działań związanych z programowaniem i wdrożeniem gry, kwestie prawne i logistyczne, komunikację akcji oraz moderację.

Skupiamy się na podkreśleniu, jak ważna dla każdego z nas jest mama. W komunikacji podsuwamy pomysły na najpiękniejsze prezenty z okazji jej święta. Dodatkowo, organizujemy konkurs konsumencki, w którym do wygrania są vouchery online na produkty Pandory - dla laureatki oraz mamy.

Hand Made współpracuje z marką Pandora nieprzerwanie od 4 lat. Agencja odpowiada za obsługę social mediów - w tym kreację i publikację postów, moderację, cyklicznie organizowane konkursy tematyczne i okazjonalne aktywacje-gry z wykorzystaniem aplikacji Post Sticker.

Źródło: Hand Made

Dodatkowe informacje:

Pandora jest największą na świecie marką biżuteryjną, która produkuje ręcznie wykończoną biżuterię z wysokiej jakości materiałów. Elementy kolekcji można dowolnie ze sobą łączyć, co daje nieskończone możliwości do wyrażania własnego stylu. Swoją działalność Pandora rozpoczęła ponad 40 lat temu jako mały sklep w Kopenhadze, a dzisiaj obecna jest w ponad 100 krajach na całym świecie. Priorytetem firmy jest zrównoważony i odpowiedzialny rozwój biznesu. Od 2025 roku Pandora zobowiązuje się do kupowania srebra i złota pochodzącego wyłącznie z recyklingu oraz do zmniejszenia do 2030 roku o połowę emisji gazów cieplarnianych w ramach całego łańcucha dostaw.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

SALESmanago prezentuje case study dotyczące współpracy z Orbico Group, firmy która jest dystrybutorem Converse w Polsce oraz obsługuje sklep internetowy Merrell.pl.
Konferencja I ​​love Marketing & Technology już w przyszłym tygodniu
XVIII edycja największej konferencji marketingowej w Polsce zbliża się wielkimi krokami. Już 22-24 października setki uczestników dowiedzą się, jakie marketingowe trendy warto wykorzystać w planowanych działaniach, a o których lepiej już zapomnieć. 
Kojak i Hudson i Rex bohaterami kampanii Stopklatki
Należący do Grupy Kino Polska kanał rozrywkowy Stopklatka, rozpoczyna wizerunkowo-produktową kampanię reklamową. Działania skupione są wokół promocji popołudniowego pasma kryminalnego, w którym głównymi bohaterami są flagowe seriale stacji - „Kojak” oraz „Hudson i Rex”. 
Jubileuszowa loteria konsumencka Vileda
Marka Vileda, świętując swoje 75-lecie, zaprasza do udziału w loterii „Na Twoje czyste kąty”. Za kreację kampanii odpowiada agencja Hand Made. Loteria potrwa do 30 listopada.
Pewność motywem kampanii Volkswagen Certyfikowane używane
Volkswagen Group Polska wystartował z kampanią digitalową, której celem jest wsparcie (wizerunkowe, świadomościowe i sprzedażowe) programu Volkswagen Certyfikowane używane. Zakup i planowanie mediów został zrealizowany przez zespół Digital Media z Grupy Volkswagen. Agencja Altavia Kamikaze + K2 jest natomiast odpowiedzialna za...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764