W ramach stałej współpracy agencja reklamowa Hand Made przygotowała aktywację konsumencką realizowaną w kanałach społecznościowych marki Pandora - polskim, czeskim oraz węgierskim.
Z okazji zbliżającego się Dnia Matki Hand Made przygotowała angażującą koncepcję gry online. Konkurs organizowany jest nie tylko na polskim, ale i czeskim oraz węgierskim kanale marki. Agencja Hand Made jest organizatorem konkursu, odpowiada za kreacje graficzne, koordynację działań związanych z programowaniem i wdrożeniem gry, kwestie prawne i logistyczne, komunikację akcji oraz moderację.
Skupiamy się na podkreśleniu, jak ważna dla każdego z nas jest mama. W komunikacji podsuwamy pomysły na najpiękniejsze prezenty z okazji jej święta. Dodatkowo, organizujemy konkurs konsumencki, w którym do wygrania są vouchery online na produkty Pandory - dla laureatki oraz mamy.
Hand Made współpracuje z marką Pandora nieprzerwanie od 4 lat. Agencja odpowiada za obsługę social mediów - w tym kreację i publikację postów, moderację, cyklicznie organizowane konkursy tematyczne i okazjonalne aktywacje-gry z wykorzystaniem aplikacji Post Sticker.
Źródło: Hand Made