„Rozwiąż tajemnicę miękkości” to przygotowana przez markę Velvet i Agencję KORE akcja promocyjna skierowana do klientów sieci Intermarche.
Promocja związaną z zakupem dwóch dowolnych produktów marki Velvet rozpoczęła się 24 listopada br. i trwała do 7 grudnia 2016 r. Aby wziąć udział w akcji, wystarczyło zachować paragon i przesłać SMS z kreatywną odpowiedzią na pytanie „Dlaczego papier Velvet jest najbardziej miękki?”. Nagrody w konkursie to 60 bonów o wartości 100 zł na zakupy w sklepach sieci Intermarche.
Agencja KORE odpowiada za opracowanie projektu graficznego key visuala dla akcji promocyjnej, obsługę konkursu SMS oraz za materiały promocyjne (plakaty, reklamy prasowe oraz zawieszki wspierające kampanię). Promocja przeprowadzona w sieci Intermarche jest częścią realizowanej przez KORE aktywacji dla marki Velvet organizowanej pod hasłem “Ona Biała, On Rumianek”.
Źródło: KORE