logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aktywacje Brooklyn Brewery na SBM Ffestiwal

  PR 07.08.2024, przeczytano 355 razy
ilustracjastrzałka

Ostatnie dni wakacji to czas zarezerwowany dla jednego z największych wydarzeń rapowych w naszym kraju - SBM FFESTIVAL.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aktywacje-brooklyn-brewery-na-sbm-ffestiwal,405273,artykul.html

W dniach 29-31 sierpnia, teren warszawskiej Akademii Wychowania Fizycznego zamieni się w muzyczno-rozrywkowe miasteczko festiwalowe, gdzie usłyszymy blisko 50 artystów polskiej sceny rapowej - od jej największych gwiazd po newcomerów. 

Dodatkowe atrakcje zapewni m.in. marka Brooklyn, która już po raz kolejny jest sponsorem festiwalu.

Jak mówi Bartek Czarkowski CEO SBM Events „Kocham Nowy Jork, kocham Brooklyn. Przeniesienie choćby drobnego fragmentu nowojorskiego ducha na warszawski festiwal, dzięki współpracy z marką Brooklyn to dla mnie ogromny powód do dumy, tym bardziej, że nasza współpraca to nie tylko kontynuacja, ale i nowy, zaplanowany na lata etap!

W Brooklyn Zone, na uczestników wydarzenia czekać będą m.in. strefa do koszykówki, InstaSpot, czy „schodki do siedzenia” nawiązujące do miejsca pochodzenia marki i kultury spotykania się ze znajomymi w przestrzeni Nowego Jorku na brooklińskich schodach. Marka zaplanowała wiele miłych niespodzianek dla festiwalowiczów, którzy odwiedzą jej strefę. 

Źródło: Carlsberg Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ikony polskiego designu na znaczkach Poczty Polskiej
Poczta Polska przygotowała nową emisję znaczków pocztowych „Polski design". Projekt został zrealizowany we współpracy z Instytutem Wzornictwa Przemysłowego w Warszawie.
Netia z nową kampanią reklamową
Internet do 300 Mb/s za 25 zł miesięcznie przy zakupie pakietu: światłowód, TV S 4K, dostęp do serwisu Max. Dodatkowo 3 miesiące na start bez opłat. Sprzedaż tej oferty wspiera Netia w nowej odsłonie „olimpijskiej” kampanii ATL (m.in. TV, OOH, internet).
Bezpieczne dzieci w sieci - w kampanii ING
Zasady cyberbezpieczeństwa w postaci wpadających w ucho rymowanek to idea nowej kampanii ING w ramach działań edukacyjnych „Bezpieczne dzieci w sieci”. ING zachęca w niej do wspólnej nauki i utrwalania zasad bezpiecznego korzystania z sieci. Już prawie milion dzieci trenuje takie zasady przez zabawę w grze edukacyjnej „Miasto ING” na platformie Roblox....
Kampania „Wyprostuj spojrzenie” kontra stereotypy na temat chorób mózgu
Choroby mózgu są narastającym problemem zdrowotnym, który dotyka coraz większej grupy osób na świecie. W Polsce na depresję choruje około 1,2 miliona osób[1], na schizofrenię 385 tysięcy[2], a na padaczkę około 400 tysięcy.[3] Mimo tego, że są to powszechne choroby, wiedza na ich temat wciąż nie jest wystarczająca. Wokół osób...
Oranżada Hellena sponsorem XV edycji The Voice of Poland
Oranżada Hellena, marka należąca do polskiego producenta Colian, jesienią pojawi się na szklanym ekranie w jednym z najbardziej popularnych talent show w kraju – The Voice of Poland. Pierwszy odcinek zostanie wyemitowany 7 września na antenie TVP2 o godzinie 20:05. To kolejny, po Sopot Festiwal Top of the Top, muzyczny projekt zaplanowany w działaniach marketingowych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764