logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Aktywacje Hochland podczas Święta Chleba i Sera

  PR 02.09.2024, przeczytano 311 razy
ilustracjastrzałka

31 sierpnia w podpoznańskiej gminie Kaźmierz odbyła się jedna z najważniejszych imprez w regionie – Święto Chleba i Sera. Jak co roku jednym ze sponsorów wydarzenia była firma Hochland Polska. Organizatorzy przygotowali mnóstwo atrakcji dla lokalnej społeczności oraz gości, którzy tego dnia zdecydowali się odwiedzić okolice, gdzie Hochland produkuje swoje pyszne serki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/aktywacje-hochland-podczas-swieta-chleba-i-sera,405497,artykul.html

Hochland Polska jak zawsze zaprosił na swoje stoisko – na gości czekały m. in. Dożynkowe BBQ, Tosty oraz Koncertowe Snacki. Ponadto Koło Gospodyń Wiejskich przygotowało 30 serników na 30-lecie Hochland, odbyła się również ceremonia dzielenia tortu z okazji tego okrągłego jubileuszu.

W programie znalazła się Sztafeta Rowerowa Hochland, był czas na zawody spławikowo-gruntowe i edukacyjne oraz promujące ekologiczne postawy zabawy na EKOSTOISKU Hochland dla całych rodzin. Nie zabrakło Balonu Almette, dmuchanych zamków.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

 Po części oficjalnej sceną zawładnęli artyści – najpierw Zespół Pieśni i Tańca ‘Boczki Chełmońskie’, potem Monti Brass Band oraz firmowa formacja Hochland Black Sapal. Gwiazdami imprezy były Sound’n Grace oraz Mała Lady P., a na wieczorną dyskotekę zaprosił DJ Quit.

Był czas na relaks, aktywności fizyczne i radosną zabawę. Nie zabrakło atrakcji dla młodszych i starszych oraz pyszności na naszym stoisku. Dopisały gwiazdy i, co najważniejsze, wspaniali goście – mówi Jacek Wyrzykiewicz, PR&Marketing Services Manager w Hochland Polska. I dodaje: Cieszymy się, że możemy być częścią tak wspaniałego wydarzenia, które przyciąga całe rodziny i dlatego Kaźmierskie Święto Chleba i Sera ma swoje stałe miejsce w kalendarzu eventów, które patronatem objął Hochland Polska.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Źródło: Hochland Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ibis z globalną kampanią wizerunkową Go Get It
Ibis, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek hotelowych na świecie segmentu ekonomicznego rozpoczęła nową globalną kampanię pod hasłem „Go get it” („Idź po swoje”), która ukazuje hotele z rodziny ibis jako miejsca pomagające podróżnikom z całego świata realizować swoje aspiracje i...
Leo Burnett łączy Alfę Romeo i Roberta Makłowicza
W związku z wprowadzeniem na rynek nowej Alfy Romeo Junior, pierwszego modelu marki produkowanego w Polsce, agencja Leo Burnett Warszawa zaprosiła do współpracy Roberta Makłowicza – znanego dziennikarza, twórcę kultowych programów, krytyka kulinarnego, pasjonata podróży i motoryzacji oraz fana marki Alfa Romeo. Współpraca ta jest częścią...
Praca kierowców ciężarówek w kampanii C. H. Robinson
Firma C. H. Robinson stworzyła kampanię wizerunkową promującą Truck Driver Appreciation Week. Akcja ma na celu zwrócenie uwagi na rolę kierowców ciężarówek w łańcuchu dostaw. W jej ramach uruchomione zostały działania w mediach społecznościowych, a także przygotowany materiał wideo pokazujący dzień z życia kierowcy. Przy drogach w krajach biorących udział w kampanii...
Zasąsiadujmy się: kampania Ogilvy dla Milka
Milka i Ogilvy Polska przygotowały nową platformę komunikacji pod hasłem „Zasąsiadujmy się”. Po raz pierwszy marka w Polsce podejmuje lokalną inicjatywę opartą w całości na doświadczeniach z polskiego rynku. Kampania „Zasąsiadujmy się” ruszyła 02.09 br. i rozpoczęła się działaniami digitalowymi i TVC, a jej sercem jest niestandardowa, masowa aktywacja...
Wavemaker wspiera debiut nowych zapachów YSL i Prada
Yves Saint Laurent i Prada - dwie marki o ugruntowanej pozycji w świecie luksusu - wspierają kampanią nowe odsłony swoich flagowych zapachów. Są to: YSL MYSLF, z odsłoną Le Parfum oraz Prada Paradoxe, z wariantem o nazwie Virtual Flower. Celem działań jest budowanie świadomości nowych produktów i wsparcie ich sprzedaży, jak również wzmacnianie wizerunku i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764