Wraz z początkiem listopada ruszyła pierwsza na polskim rynku kampania telewizyjna Ryobi pod hasłem „Jeden akumulator pasujący do ponad 100 narzędzi”. Działaniom będzie towarzyszyć kampania w mediach tradycyjnych oraz digital.
Należąca do grupy TTI, marka elektronarzędzi i narzędzi ogrodowych, promuje system zasilania akumulatorowego ONE+. Spoty reklamowe oraz billboardy sponsorskie emitowane będą w tematycznych kanałach stacji TVN i Polsat.
Kampania reklamowa powstała przy współpracy z siecią sklepów budowlanych Leroy Merlin – jednym z głównych partnerów sprzedażowych marki Ryobi w Polsce. Aby zmaksymalizować dotarcie do nowych potencjalnych klientów marki Ryobi komunikuje się do osób zainteresowanych tematyką DIY oraz majsterkowiczów, samodzielnie wykonujących małe domowe naprawy. Hasło „Jeden akumulator pasujący do ponad 100 narzędzi” bezpośrednio nawiązuje do systemu ONE+, czyli jednego, bezprzewodowego źródła zasilania, które pasuje do wszystkich elektronarzędzi oraz narzędzi ogrodowych.
Strategia mediowa obejmuje działania w obszarze mediów telewizyjnych oraz w obszarze digital.
Za strategię, koordynację działań i przeprowadzenie kampanii digital odpowiada Grupa Bukko, a za zakup mediów Dom Mediowy Simple Media.
Źródło: Grupa Bukko