logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Akwawit Polmos klient w portfolio Mosqi.to

  PR 31.08.2015, przeczytano 492 razy

Akwawit Polmos wybrał MOSQI.TO. W pierwszym etapie współpracy agencja będzie odpowiedzialna za stworzenie 5 serwisów dla marek wchodzących w skład spółki. MOSQI.TO zaprojektuje i wdroży miedzy innymi serwis wódki Krakus, sieci lokali Ojczysta Czysta oraz wybrane strony korporacyjne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/akwawit-polmos-klient-w-portfolio-mosqi.to-,25819,artykul.html

W finałowym etapie przetargu MOSQI.TO pokonało 3 agencje. Strony nie zdradzają na jak długo została podpisana umowa oraz jaki budżet obejmuje.

Po przygodzie z Williamem Lawsonem, marce z porfolio Barcardi Martini, Akwawit Polmos to drugi klient MOSQI.TO z branży spirytusowej.

Źródło: MOSQI.TO

Dodatkowe informacje:

Na rynku wódki Akwawit-Polmos jest jedynym dużym graczem z polskim kapitałem. W czerwcu 2015 grupa znalazła się w zestawieniu „Parkietu”, które obejmowało 10 spółek z największym potencjałem wejścia giełdę. Flagowe marki Polmosu to Krakus i Vratislawia oraz sieć lokali Ojczysta Czysta – pijalni wódek z cenami dyskontowymi.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764