logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ala Moderska z Pomarańczowi.pl do Mint Media

  PR 20.06.2017, przeczytano 559 razy

Do zespołu agencji interaktywnej Mint Media dołączyła Ala Moderska. Objęła ona stanowisko Account Manager.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ala-moderska-z-pomaranczowi.pl-do-mint-media,32853,artykul.html

Ala Moderska jest odpowiedzialna za obsługę klientów agencji - czuwa m.in. nad realizacją bieżących prac w kanałach social media. Jest także odpowiedzialna za planowanie dodatkowych działań, które mają na celu wzmocnienie pozycji klientów w digital.

Przed podjęciem pracy w Mint Media Moderska była związana przez ponad 3 lata z poznańską agencją Pomarańczowi.pl, w której odpowiadała za obsługę klientów z branży FMCG. Jako freelancer pracowała na zlecenie agencji GPD Advertising oraz About Ad, wspierając kampanie takich marek jak Lidl czy Stokrotka.

- Cieszymy się, że dołączyła do nas osoba z tak bogatym i różnorodnym doświadczeniem. Obecnie wraz ze wzrastająca liczbą nowych klientów, stawiamy na systematyczne wzmacnianie zespołu menedżerów. Zależy nam na zatrudnianiu ludzi, z których każdy wnosi nieco inną wartość. Dzięki temu budujemy doskonale współgrający ze sobą zespół ekspertów – komentuje Paweł Karaś, Prezes Mint Media.

Ala jest absolwentką Stosunków Międzynarodowych ze specjalnością PR w Biznesie Międzynarodowym na poznańskiej Wyższej Szkole Bankowej. Prywatnie jest pasjonatką memów, produkcji fotograficznej, sztucznej inteligencji oraz psów.

Źródło: Mint Media

www.mintmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764