WIADOMOŚCI

Albedo Marketing dla nowej linii kosmetycznej Henkel

Mateusz Zawiślak  PR - bezpłatny materiał PR | 18.05.2017, przeczytano 197 razy
ilustracjastrzałka
Albedo Marketing dla nowej linii kosmetycznej Henkel

W portfolio Henkla pojawiły się nowe produkty – Syoss SalonPLEX, kosmetyki do odbudowy struktury włosa. Za działania wizerunkowe i kampanię promocji sprzedaży odpowiada Albedo Marketing.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/albedo-marketing-dla-nowej-linii-kosmetycznej-henkel,32528,artykul.html

W branży kosmetycznej coraz większym zainteresowaniem cieszą się produkty wykorzystywane w profesjonalnych gabinetach kosmetycznych i salonach fryzjerskich. Na półkach sklepowych pojawiła się właśnie nowa seria przeznaczona do włosów – Syoss SalonPLEX, pozycjonowana jako „reGENERACJA PRZYSZŁOŚCI”. Słowa regeneracja/generacja nie są przypadkowe. Pierwsze z nich podkreśla benefit, jaki użytkownicy otrzymają po zastosowaniu produktu, a drugie wskazuje na grupę docelową, którą jest nowe pokolenie wymagających klientów. To właśnie dla nich przygotowano rewolucyjne rozwiązanie pozwalające odbudować strukturę włosów, do niedawna dostępne jedynie w salonach fryzjerskich, a obecnie znajdujące się w zasięgu ręki każdego. Hasło dedykowane marce stanowi fundament całej komunikacji związanej z wprowadzeniem nowej linii na rynek.

Kluczowym elementem promocyjnym jest edukacyjna strona internetowa. Interaktywna platforma umożliwia poznanie innowacyjnych cech produktu wynikających z zastosowania technologii SalonPLEX. Mechanizmem wspierającym zdobywanie wiedzy jest konkurs.

– Zadania konkursowe zostały przygotowane w formie quizów. Aby motywować uczestników do rzeczywistego pogłębiania wiedzy na temat produktu, pytania są systematycznie zmieniane – mówi Hanna Przybylska, Senior Account Manager z Albedo Marketing. - Zależało nam, aby dotrzeć nie tylko do obecnych ale także do potencjalnych klientów, więc zdecydowaliśmy, że uczestnictwo w akcji nie powinno wiązać się z warunkiem zakupowym. Jesteśmy przekonani, że konsument, który  pozna zalety kosmetyków, zdecyduje się je nabyć – dodaje Przybylska.

Poza stroną internetową do komunikacji z odbiorcami wykorzystano materiały POS. Działania zostały wzbogacone również akcjami prowadzonymi we współpracy z influencerami.

Źródło: Albedo Marketing

www.albedomarketing.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

R E K L A M A

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
 
wtorek 19.09.2017, 131 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2017 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone