logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Albedo Marketing uruchomiło darmowe narzędzie do sprawdzania efektywności kampanii marketingowych

  PR 17.08.2023, przeczytano 649 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Albedo Marketing wprowadza ogólnodostępne i nieodpłatne narzędzie dla marketerów i osób pracujących przy kampaniach marketingowych, które pomoże efektywniej planować przyszłe działania promocyjne. Zbierając dane z ponad 150 zrealizowanych przez siebie kampanii, agencja stworzyła narzędzie Albedo Data Explorer, z pomocą którego użytkownik będzie mógł sprawdzić, jak plasowały się wyniki kampanii w zależności od przyjętych kryteriów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/albedo-marketing-uruchomilo-darmowe-narzedzie-do--sprawdzania-efektywnosci-kampanii-marketingowych,401075,artykul.html

Narzędzie zostało opracowane na podstawie analizy wyników ponad 150 akcji, zorganizowanych przez Albedo dla niemal 40 marek w różnych branżach m.in. FMCG, branży budowlanej, czy telekomunikacyjnej. Dane te są na bieżąco zbierane i aktualizowane przez komórkę analityczną agencji - Albedo Data Hub. Dzięki Albedo Data Explorer użytkownik zyskuje dostęp do wyników tych kampanii i może sam przekonać się, co wpływa na efektywność prowadzonych działań.

Narzędzie jest wyjątkowo proste w obsłudze, wystarczy wybrać dowolne kryteria, jak np. czas trwania akcji, czy budżet, a narzędzie pokaże efektywność kampanii w poszczególnych zakresach w postaci średniej dziennej liczby zgłoszeń w promocji. W ten sposób narzędzie ma pomóc w podejmowaniu decyzji dotyczących odpowiedniego doboru najważniejszych elementów kampanii promocyjnych.

Narzędzie Albedo Data Explorer je znaleźć na stronie agencji TUTAJ.

Źródło: ALBEDO Marketing Sp. z o.o.

www.albedomarketing.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

STS Partnerem Czołowym Pogoni Szczecin
STS podpisał kontrakt sponsorski z Pogonią Szczecin, czwartą drużyną minionego sezonu Ekstraklasy. Kontrakt będzie obowiązywać do końca rozgrywek 2026/2027. Na mocy porozumienia, STS został Partnerem Czołowym i oficjalnym bukmacherem klubu z Pomorza.
Marka Familijne z wakacyjną loterią konsumencką
1 lipca br. ruszyła loteria konsumencka „Mus to zobaczyć!” zorganizowana przez markę Familijne z portfolio firmy Colian. Na jej uczestników codziennie czeka gotówka, a w wielkim finale rodzinny wyjazd do krainy bajek pod Paryżem. Działania będą intensywnie promowane w mediach oraz w punktach sprzedaży w całej Polsce.
Bang & Olufsen w portfolio Home Sweet Home PR
Agencja Home Sweet Home PR została wybrana do obsługi komunikacyjnej marki Bang & Olufsen, jednej z najbardziej znanych i rozpoznawalnych na świecie marek z branży audio-wideo. Do głównych obowiązków HSH PR będzie należało prowadzenie biura prasowego marki, kreowanie wizerunku firmy w mediach, doradztwo w zakresie zakupu powierzchni reklamowych oraz koordynowanie...
Obiektyw Voigtlander APO Lanthar II 50 mm f/3,5 do Leica M
Niezmiernie miło jest nam poinformować o kolejnym obiektywie marki Voigtlander przeznaczonym do aparatów dalmierzowych Leica M.
HP sponsorem tytularnym zespołu Ferrari w Formule 1
Firmy Ferrari i HP ogłosiły wieloletnie partnerstwo, w ramach którego zobowiązują się wspólnie do rozwoju zrównoważonych innowacji i przyspieszenia rozwoju technologii w zespole Formuły 1 o nowej nazwie „Scuderia Ferrari HP”. Na samochodach i kombinezonach włoskiej ekipy pojawi się charakterystyczne niebieskie logo z białymi inicjałami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764