logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Albedo znów dla Akzo Nobel

  PR 30.03.2012, przeczytano 1777 razy
ilustracjastrzałka

Nowatorska platforma komunikacyjna „Akzopedia – Portal Ekspertów“ jest podstawą dwóch programów motywacyjno-sprzedażowych, które dla Akzo Nobel przygotowała agencja Albedo. Grupę docelową, startującej z początkiem kwietnia akcji stanowią sprzedawcy i dystrybutorzy produktów Akzo Nobel – marek: Dulux, Nobiles, Sadolin i Hammerite.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/albedo-znow-dla-akzo-nobel,15121,artykul.html

Jednym z programów lojalnościowych, realizowanych przez Albedo jest „Premia dla Eksperta“, którego główną grupą docelową są sprzedawcy sklepów z produktami Akzo Nobel. Wzrost dystrybucji oraz ukończenie specjalnie przygotowanego e-learningu zostaną nagrodzone kartami pre-paid, bonami i voucherami. Z kolei drugim programem motywacyjnym (również dostępnym na portalu Akzopedia) jest „Golden Expert“, skierowany do właścicieli sklepów. Za zwiększenie wzrostu sprzedaży uczestnicy programu wyjadą do Meksyku, Hiszpanii i Węgier, a także zostaną nagrodzeni sztabkami szwajcarskiego złota inwestycyjnego. Komunikacji programów lojalnościowych towarzyszy starterpack oraz specjalnie wydany folder informacyjny przekazywany zaproszonym do udziału uczestnikom.

Oba programy w formie osobnej zakładki zostaną zamieszczone na platformie Akzopedia, która pozwala na prowadzenie symultanicznych działań w różnych kanałach dystrybucji. Jej głównym atutem jest możliwość sprawnego zarządzania informacją, kierowaną do różnych grup użytkowników. Ten nowatorski projekt umożliwia zarówno prowadzenie długofalowych programów lojalnościowych, jak i implementację oraz realizację działań ad hoc. Zadaniem szeroko zakrojonej platformy „Akzopedia – Portal Ekspertów“ jest budowanie trwałych relacji z uczestnikami rynku, tworzenie społeczności profesjonalistów branży farb, organizacja i prowadzenie szkoleń, a także udostępnienie kompendium wiedzy o produktach Akzo Nobel.

Agencja Albedo prowadziła działania lojalnościowe dla producenta farb od 2009 roku. Pierwsza edycja kampanii „Wyścig w barwach AkzoNobel“ została wyróżniona nagrodą Golden Arrow w kategorii najlepszy program lojalnościowy w sektorze B2B. Po rocznej przerwie we współpracy agencja Albedo w wyniku wygranego przetargu wróciła do obsługi Akzo Nobel. „Plan na 2012 rok jest bardzo ambitny – oprócz przebudowy portalu, zbudowania platformy zarządzania materiałami POS i przygotowania oraz implementacji działań lojalnościowych, w planach jest również dalszy rozwój Akzopedii“ – stwierdza Małgorzata Staniszewska, Account Manager w Albedo, która zajmuje się obsługą klienta.

Źródło: ALBEDO Marketing

Dodatkowe informacje:

ALBEDO Marketing
Agencja ALBEDO Marketing posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie projektowania, wdrażania i obsługi programów lojalnościowych. Projekty dzięki innowacyjności zastosowanych rozwiązań i sprawnej realizacji stają się benchmarkiem dla poszczególnych branż i są realizowane w wieloletnim horyzoncie czasowym. Albedo za swoje rozwiązania było niejednokrotnie honorowane nagrodami w konkursach branżowych.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764