logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Albert Stęclik z agencji Dziadek do orzechów nagrodzony Wyróżnieniem Białej Wstążki

  PR 10.12.2020, przeczytano 1415 razy

Planning director i founding partner, Albert Stęclik został laureatem Wyróżnienia Białej Wstążki. Konkurs organizowany jest corocznie przez Centrum Praw Kobiet i Fundację Jolanty Kwaśniewskiej „Porozumienie Bez Barier”. Online finał XI edycji konkursu odbył się 4 grudnia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/albert-steclik-z-agencji-dziadek-do-orzechow-nagrodzony-wyroznieniem-bialej-wstazki,389516,artykul.html

Wyróżnienie przyznawane jest mężczyznom wywodzącym się ze służb mundurowych, wymiaru sprawiedliwości, strefy publicznej, biznesu, III sektora oraz tym, którzy angażują się niesienie pomocy pokrzywdzonym kobietom. W ramach konkursu organizacje pozarządowe oraz inne instytucje mogą wskazać propozycję kandydata. Laureat wybierany jest przez Kapitułę Konkursową, do której wchodzi m.in. Jolanta Kwaśniewska, Urszula Nowakowska.

Albert Stęclik po raz pierwszy w historii konkursu odebrał wyróżnienie przyznane przedstawicielowi agencji reklamowej. Agencja Dziadek do orzechów od wiosny 2019 roku obsługuje pro bono kampanie Centrum Praw Kobiet. Wśród realizowanych kampanii jest m.in. „Równość zaczyna się w domu”, „Odbierz telefon” czy „Żywy dowód”. Aktualnie trwającą jest „Stop kobietobójstwu” - kampania społeczna nagłaśniająca problem kobietobójstwa oraz zachęcająca do wsparcia petycji obywatelskiej.

W uzasadnieniu przyznania nagrody wskazano, że „(…) dzięki współpracy z agencją Dziadek do orzechów fundacja Centrum Praw Kobiet staje się coraz bardziej rozpoznawalna i dociera do coraz szerszego grona odbiorców, budując społeczną świadomość dotyczącą praw kobiet i przeciwdziałania przemocy (…)”.

Źródło: Dziadek do orzechów sp. z o.o.

www.dziadekdoorzechow.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764